Mordax 27.08.2009 10:51:43 | |
---|
Onko kukaan törmännyt viime aikoina leveälahkeisiin bell bottom-mallisiin farkkuihin? Sellaiset kunnon hippifarkut olisi nimittäin hakusessa, mutta missään en ole nähnyt niitä myytävänä. Peace |
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
SaukHo 13.11.2009 14:02:33 | |
---|
Mitenkä mustat farkut pystyisi pesemään niin etteivät ne joka pesun jälkeen vaalentuis? Mustien vaatteiden kanssa ne on aina pesty, mutta pitäiskö ne ihan yksinään pestä, vähemmällä linkouksella? "Jumala suunnitteli naisen päin helvettiä. Eihän kylkiluusta ja savesta nyt mitään täydellistä voikaan saada aikaan, mutta ihmetyttää silti." - Jouni Hynynen. |
Carvel 13.11.2009 14:22:58 | |
---|
SaukHo: Mitenkä mustat farkut pystyisi pesemään niin etteivät ne joka pesun jälkeen vaalentuis? Mustien vaatteiden kanssa ne on aina pesty, mutta pitäiskö ne ihan yksinään pestä, vähemmällä linkouksella? Mustille vaatteille on omat pesuaineet. ...en tiedä vähentääkö ne sitä "harmaantumista"? "We cant stop here, this is bat country!" |
dainosaur 13.11.2009 16:38:07 (muokattu 13.11.2009 16:38:41) | |
---|
SaukHo: Mitenkä mustat farkut pystyisi pesemään niin etteivät ne joka pesun jälkeen vaalentuis? Mustien vaatteiden kanssa ne on aina pesty, mutta pitäiskö ne ihan yksinään pestä, vähemmällä linkouksella? farkut pestään milellään vain farkkujen kanssa, käännä farkut nurinpäin, 40astetttttttttttta celsiusta, ei huuhteluainetta just ggoooogggle man! dino |
SaukHo 13.11.2009 17:50:01 | |
---|
Jhoo, oishan se pitänyt hoksata. Kiitos kummiskin molemmille. "Jumala suunnitteli naisen päin helvettiä. Eihän kylkiluusta ja savesta nyt mitään täydellistä voikaan saada aikaan, mutta ihmetyttää silti." - Jouni Hynynen. |
Izer 13.11.2009 18:53:33 | |
---|
Minä pesen yleensä kaikki hyvät vaatteet käsin. Vähän siitä on vaivaa, mutta eivät ole kuluneet ollenkaan niin paljoa. Jos on pahasti likaista niin voi kyllä vähän tehdä tiukkaa saada kaikkea törkyä irti. Got a six-string heartbeat |
Sakmongkol 23.04.2010 20:30:17 | |
---|
Ei viitti uutta aloittaa niin kysytäänpä täällä. Mistäpä siis saisi kunnolliset, mielellään miesten pillifarkut? Joitain naisten malleja olen kokeillut mutta niissä vyötärö oli ikävän matala. Myöskin liiallinen kireys nivusissa huolettaa. Lahkeiden kuitenkin pitäisi olla siinä määrin tiukat että saa fiksusti tungettua buutsien sisään. Väriltään voisivat olla esim. mustat tai valkoiset. Ei perussinisiä eikä varsinkaan mitään vamiiksi kulutettuja tai pestyjä. Pääkaupunkiseudulta jos löytyy joku putiikki niin hyvä, saa olla verkkokauppakin. Naisten mallitkin kelpaavat jos jostain sopivat löytyy, niissä luulisi kuitenkin olevan hieman enemmän valikoimaa. Ja eipä haittaisi jos löytyisi vielä suht edulliset. |
Musiikkimasiina 24.04.2010 18:39:19 | |
---|
Sakmongkol: Ei viitti uutta aloittaa niin kysytäänpä täällä. Mistäpä siis saisi kunnolliset, mielellään miesten pillifarkut? Joitain naisten malleja olen kokeillut mutta niissä vyötärö oli ikävän matala. Myöskin liiallinen kireys nivusissa huolettaa. Lahkeiden kuitenkin pitäisi olla siinä määrin tiukat että saa fiksusti tungettua buutsien sisään. Väriltään voisivat olla esim. mustat tai valkoiset. Ei perussinisiä eikä varsinkaan mitään vamiiksi kulutettuja tai pestyjä. Pääkaupunkiseudulta jos löytyy joku putiikki niin hyvä, saa olla verkkokauppakin. Naisten mallitkin kelpaavat jos jostain sopivat löytyy, niissä luulisi kuitenkin olevan hieman enemmän valikoimaa. Ja eipä haittaisi jos löytyisi vielä suht edulliset. Kyllähän noita löytyy. Itselläkin muutamia pillifarkkuja, oon ostanut H&M:stä, Dressmannista, Carlingsista jne. Kannattaa tsekata esim. JC:stä tai Carlingsista, niistä luulis ainakin löytyvän. Ja veikkaisin että noi putiikit sieltä Helsingistä päin löytyy. http://www.myspace.com/conquerband |
Sakmongkol 25.04.2010 00:45:06 | |
---|
Musiikkimasiina: Kyllähän noita löytyy. Itselläkin muutamia pillifarkkuja, oon ostanut H&M:stä, Dressmannista, Carlingsista jne. Kannattaa tsekata esim. JC:stä tai Carlingsista, niistä luulis ainakin löytyvän. Ja veikkaisin että noi putiikit sieltä Helsingistä päin löytyy. Jaa Dressmannillakin on pillifarkkuja. En ole sieltä käyny kattomassa kun en uskonut että löytyisi, mutta pitääpi kattoa. Tuonne Carlingsiinkin voisin eksyä kun on Helsinkiin päin asiaa. Kiitoksia! Mutta mitenkä jos päädynkin netistä tilaamaan sokkona nimenomaan naisten farkut, niin kannattaako ottaa samaa kokoa kuin mitä mulla yleensä on miesten farkuissa, vaiko ehkä vähän isommat? Löysin joitain sopivan näköisiä joissa olis vähän korkeampi vyötärö, mutta nuo koot muuten hieman epäilyttää. |
Teksu 25.04.2010 01:38:29 | |
---|
501 on mun valinta. Ampumahiihto on hieno laji. Tykkään ampua ohi ja itkeä itseni uneen. |
Mimi 25.04.2010 10:57:29 | |
---|
Sakmongkol: Jaa Dressmannillakin on pillifarkkuja. En ole sieltä käyny kattomassa kun en uskonut että löytyisi, mutta pitääpi kattoa. Tuonne Carlingsiinkin voisin eksyä kun on Helsinkiin päin asiaa. Kiitoksia! Mutta mitenkä jos päädynkin netistä tilaamaan sokkona nimenomaan naisten farkut, niin kannattaako ottaa samaa kokoa kuin mitä mulla yleensä on miesten farkuissa, vaiko ehkä vähän isommat? Löysin joitain sopivan näköisiä joissa olis vähän korkeampi vyötärö, mutta nuo koot muuten hieman epäilyttää. Tuumat on samoja tuumia niin miehillä kuin naisillakin, tai ainakin pitäisi olla. Jos mennään numero- tai kirjainkoolla, siis naisten 36, 38, 40 jne tai S, M, L jne niin ei vastaa miesten kokoja. on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko... |
Sakmongkol 25.04.2010 17:50:33 | |
---|
Mimi: Tuumat on samoja tuumia niin miehillä kuin naisillakin, tai ainakin pitäisi olla. Jos mennään numero- tai kirjainkoolla, siis naisten 36, 38, 40 jne tai S, M, L jne niin ei vastaa miesten kokoja. Juuh, mutta voisi uskoa että kannattaa tuumakoossakin ottaa vähän ylimääräistä. Tai sitten ei, en tiedä. Pitää kokeilla. |
-Cale 25.04.2010 18:05:37 | |
---|
Sakmongkol: Juuh, mutta voisi uskoa että kannattaa tuumakoossakin ottaa vähän ylimääräistä. Tai sitten ei, en tiedä. Pitää kokeilla. Noissa nettikaupoissa ilmoitetaan usein kyllä aika tarkat mitatkin, esim. vyötärön ymp. ja lahkeen pituus, ettei muuta kuin mittanauha käteen niin saa aika sopivat byysat. |
NRider 26.04.2010 00:50:25 | |
---|
Sakmongkol: Mistäpä siis saisi kunnolliset, mielellään miesten pillifarkut? Itellä on JC:stä ostetut Crockerit ja hyviltä on vaikuttanu ensimmäiset muutama kuukautta. Kireysvaihtoehtoja oli vissiin pari-kolme ja hintaa nelisen kybää. Hinta-laatu -suhde kohdillaan. |
JIRPPI 25.05.2010 22:24:45 | |
---|
NRider: Itellä on JC:stä ostetut Crockerit ja hyviltä on vaikuttanu ensimmäiset muutama kuukautta. Kireysvaihtoehtoja oli vissiin pari-kolme ja hintaa nelisen kybää. Hinta-laatu -suhde kohdillaan. Mulla on myös JC:stä Crockerit. Hyvät farkut. |
Neponen 26.05.2010 15:09:17 | |
---|
Leviksen mustat farkut. Nyt. Aina. |
-Cale 08.07.2010 19:28:51 | |
---|
Onko kukaan nähnyt missään nahkapaikattuja farkkuja? Jokin aika sitten muistelen että jossain nettikaupassa sellaisia oli, mutta en löytänyt enää. En hae siis mitään tilkkutäkki -tyylistä missä pikkupaikkoja siellä täällä, vaan sellaiset isot leveät kaistaleet reiden päällä. |
UKKOMIES 08.07.2010 23:52:28 | |
---|
Rohkea rokan syö. |
Don Make 09.07.2010 14:03:48 | |
---|
UKKOMIES: http://hem.bredband.net/sanna96/Hellacopters-promo-MJ-0693.jpg Tolleen levenevät ku tolla oikean puoleisimmalla svedulla on jalassa ois aika perfektot, värilläkään ei oikein väliä sininen tai musta iha sama, tietääkö joku mistä saa tuommossii? Muakin kiinnostais tietää. Tollasia oon koittanu ettiä mutta ei oikeen meinaa löytyvä. "Kiitos 24.12.2009 - 21.01.2010" |