Aihe: Keikoilla kuultua
1 2 3 4
aoi
12.07.2009 01:09:15
Hmmm voi juma tän on pakko olla meidän keikalta :D
Ettei vaan ois Polvijärvellä ollu tällanen? Nuo tuntomerkit vastaa täydellisesti yhtä meidän aiempaa keikkaa.

Hups, Polvijärveltähän tuo... Anteeksi! Vasta tuon rustattuani älysin stalkata että bändin rumpali löytyy muusinetistä, kohta varmaan tunnistaa tapauksen. Mutta hyvin työ soititte vaikka yleisö oli vähän scheissea (minua lukuunottamatta tietysti :-D Katoin koko keikan)
aikonen
12.07.2009 01:13:33
aoi: Hups, Polvijärveltähän tuo... Anteeksi! Vasta tuon rustattuani älysin stalkata että bändin rumpali löytyy muusinetistä, kohta varmaan tunnistaa tapauksen. Mutta hyvin työ soititte vaikka yleisö oli vähän scheissea (minua lukuunottamatta tietysti :-D Katoin koko keikan)

Hahah, arvasin, ite tosin olin siellä rumpujen takana enkä nähny yleisöön kunnolla mutta kitaristit keikan jälkeen kerto tuon pittijutun nii oli kyllä aika läppä :P
www.myspace.com/deathsentencefin death/thrash metallia
aoi
12.07.2009 01:21:09
Hahah, arvasin, ite tosin olin siellä rumpujen takana enkä nähny yleisöön kunnolla mutta kitaristit keikan jälkeen kerto tuon pittijutun nii oli kyllä aika läppä :P

Se oli ihan parhautta, kyllä. Äkkiä vaan seuraavaa biisiä niin kyllä ratkiaa vaivaannuttava tilanne. Oli muuten jännä, tuota seuranneen biisin alku kuulosti ihan bodomilta, kuuntelin jo ihan fiiliksissä ja sitten iski hämmennys kun se oliki teiän oma piisi :D hyvä kipale se oli anyway. Ikävin juttu oli että unohin korvatulpat, vieläki melkein tinnittää. Kunnon offtopicit.
sahkuifk
13.07.2009 00:02:57
Reeneissä kuultua: Tykitä Urmas! Ei meistä kukaan oo Urmas.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
Kailis
14.07.2009 06:42:21

Ei se yleensä oo tollanen, sano yksikin nainen jonka kundikaveri sai pataan ja joutui putkaan kustuaan lavan viereen jätettyyn kitaralaukkuun. Ja joo, kitaralaukku oli täynnä kitaraa.
Lennu
14.07.2009 07:54:38

Kailis: Ei se yleensä oo tollanen, sano yksikin nainen jonka kundikaveri sai pataan ja joutui putkaan kustuaan lavan viereen jätettyyn kitaralaukkuun. Ja joo, kitaralaukku oli täynnä kitaraa.

Yhellä keikalla yleisön seasta kuului kun joku nainen sanoi äijälleen, että tänään et sitten mokaa mitään, niin viiden minuutin kuluttua se oksensi meijän toisen subbarin taakse. Roudaus oli miellyttävää kyllä, varsinkin kun siihen karvapäällysteeseen sattui hieman roiskeita.
visentti on vihree nyrsijä.
Gatorock
19.07.2009 18:34:17
Ei nyt erityisesti tää ollut mikään keikka, mut jonkinlainen esiintyminen.

Ala-asteella aloitettiin luokan tyttöjen kanssa kuorolaulamaan joululauluja. No meidät sitten laitettiin tietenkin esiintymään paikalliseen vanhainkotiin. Jossain vaiheessa esiintymistä eräs vanha mies alkoi sitten huutamaan "Menkää pois! Menkää pois!" ja huitomaan käsiään. Loppuajan se sitten huusi sitä vähän väliä.
Meidän jälkeen esiintyi joku mies, joka sitten jylisevällä äänellä alkoi tulkitsemaan mm. sylvian joululaulua, ja sitten se vanha mies taputti käsiään ihastuneesti ja huusi "Hyvä Hyvä!"

Kaiken lisäksi yksi tytöistä pyörtyi Petteri Punakuonon aikana.
Elbura
23.08.2009 05:02:26
Oliskohan ollu Sabbathin keikalla 2005 Jäähallissa roudaustauon aikana joku päästeli hallin toisesta päästä kimakkaa falsettia useemman minuutin ajan. Ympärillä ihmiset naureskeli, en ollu onneks ainoo. Ei siis useemman minuutin ajan yhtäjaksosesti, vaan muutamien sekuntin pitusia pätkiä satunnaisin väliajoin.
Jkob
25.08.2009 14:54:01
Eräs kaiffari sai lauottua jotain sellaista mitä en ole kuullut ennen:

"Soittakaa Thrilleri, mää tanssin". Tämä siis Jacksonin poismenemisen jälkeisenä viikonloppuna. Ei tosin soitettu
Wanking is timeless
Borlag
25.08.2009 15:58:25

Elbura: Oliskohan ollu Sabbathin keikalla 2005 Jäähallissa roudaustauon aikana joku päästeli hallin toisesta päästä kimakkaa falsettia useemman minuutin ajan. Ympärillä ihmiset naureskeli, en ollu onneks ainoo. Ei siis useemman minuutin ajan yhtäjaksosesti, vaan muutamien sekuntin pitusia pätkiä satunnaisin väliajoin.

Samankaltaista kiljumista kuullut aina keikoilla jossa eräs nimeltämainitsematon säämiehenäkin tunnettu henkilö yleisönä....
Ernesti
30.08.2009 17:28:19
janne hurmeelle on kuulemma tokaistu "syö paskoo" kun se keimaili keikan jälkeen nahkahousuissaan.
Kailis
30.08.2009 17:59:13

KiipparistiKotkasta: Mä ainaki vetäisin kunnolla turpiin jos joku tulis, ja kusis mun soittimen päälle...

Hymiö.

Siinä oli yksi karateka seurueessa joka pomppas ekana ylös. Muna kädessä putos lattialle oman kusensa keskellä se juippi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)