Aihe: kokemuksia Lenovon koneista
1 2
JPQ
24.08.2009 11:35:30

jPekka: Periaatteessa kyllä, mutta tämä yleensä tarkoittaa sitä että koneeseen on asennettava jokin (mahdollisesti jatkuvasti päällä roikkuva) driveri/softa, mikä ei välttämättä tee hyvää koneen stabiiliudelle.

Itse käytän muistikortit mieluiten lukijan kautta, vähemmän vaivaa.

Esim Nikonin digijärjestelmäkameroiden (no ainakin d50,d80) akku tyhjee yllättävän paljon noista siirroista. ja nikon tosin ei tarvitse ajuria yhtään sen enempää kuin kortin lukija koska ns massstorageclassin mukainen. joten kyllä se kortin lukija on parempi vaikken itse sellaista omista.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Bluesmies
24.08.2009 11:43:45
Nyt listaan noiden koneiden edut. Hinnathan olivat samat. Tänään pitäisi valita toinen:

T400
+ pieni
+ kätevä
+ LCD-näyttö

T500
+ DisplayPort
+ Parempi näytönohjain
- Ei LCD näyttöä
JPQ
24.08.2009 17:12:38

Kyllä itselle omissa käytöissä ulkoisen näytön tuki on aika tärkeä koska käsittelen kuvia ja koska en tiedä mitä tasoa noiden näytöt on en sano mitään muuta. Ajattele että ostat sen pitkäksi aikaa eteenpäin se on minun ohjenuorani eli itse suosin pitkään kestäviä sijoituksia.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Bluesmies
25.08.2009 10:29:44
http://www.kannettavatietokone.fi/tuotteet/NM352FI.html Lenovo T400

Tuon tilasin eilen ja kylkiäiseksi vielä Lenovon 2 gigan lisämuisti. Kirpasi, mutta nyt tuntuu hyvältä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)