Aihe: hevi/rockenroll kitaraa hankkimassa
1 2
arto123
23.08.2009 16:47:56
Hei, Mulla on jäänyt tää asia auki ja edeelleen soittelen samalla epiphone sg:llä ja nyt on kyllä todellakin aika ostaa jo uusi. Hintaa saa olla 1000e mutta ongelmana on se että en edelleenkään tiedä yhtään mitää kitraroista. Olen kehittynyt jonkin verran joten saisi olla sellainen jolla pötkii ainki muutaman vuoden etiäpäi. Mä oon kuullu hienoista merkeistä kuten schecter ja esp, ja siihen se mun tietämys kitaroista sitten loppuukin. Menen tiistaina varmaan musaliikkeisin kattelee ni onko mitää vinkkejä mitä vois katella? Tyyli mitä on soittelen, jos sillä nyt on väliä, on vähän kaikkea, avenged sevenfold, muse, hoobastan.
I know, it's only rock'n'roll but I like it!
Spike
24.08.2009 16:32:50
Alat tsekkaamaan sellasia kitaroita mitkä miellyttää silmää ja joissa on ne ominaisuudet mitä tarviit. Sitten valkkaat yhden. Tonnin hintaluokassa ei mitään skeidaa kauheasti ole, kyse on enemmän mieltymyksistä.
Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart!
McNulty
24.08.2009 18:54:40
arto123: Okei. Olen kattellu vähä sellast ku Schecter hellraiseria floydil onks siit kellää kokemuksii?

Schecter Hellraiser-sarjassa on aika monta erilaista kitaraa... mutta joo, onhan ne hintaisekseen ihan ok-laatuisia.
I'm everything a man should be: young, stupid, and... mean!
oiva tumpeloinen
24.08.2009 19:02:13
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=344693

Siinä hevirocknrollmikävaan keppi. Tai ei ehkä katu-uskottavin humppakeikalla, mut muuten. Isot pojatkin suosittelee, kun on oikea merkki lavassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)