Aihe: Small Stone versus Phase 100 versus Phase 90
1
Dumb
29.02.2004 22:58:52

Minä ottaisin varmaan Small Stonen. En tiedä, miksi, mutta silti.
Huevos
01.03.2004 09:16:19

minkä takia sun pitää kysyä muilta minkä pedaalin ostat?

no, ostat tottakai sen joka sun mielestäs kuulostaa parhaalle.
Tomtom
01.03.2004 09:55:56 (muokattu 01.03.2004 09:57:02)
Multa löytyy Small Stone USA- versio. Mxr:stä ei tietenkään oo kokemuksia, mutta EHX:stä voi sanoa sen verran, että soundi on tyypillisesti aika rustiikki ja rehevä. Eikös Mxr 100:ssa ole ne suuntakuvion vaihdot? Voisin kuvitella, että se toisi lisää käytettävyyttä tälle. EHX:n kun lyö päälle, niin koko bändi kääntyy reeneissä katsomaan, että mitäs nyt tapahtuu, lähtikö kaverin styrkkari kokonaan maata kiertävälle radalle, noin karrikoidusti.

Edit: taitaa korreloida hinnan kanssa aika hyvin tämä juttu. Ei se Pikkukivi huono ole, enemmänkin makuasia
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Kapane
01.03.2004 18:22:45

lähinnä siksi kysyn mikä on paras koska kyse ei ole vain matolootanäänestä yksistään. haluan tietää mitä se tykkää toisista pedaaleista, koska en voi vetää koko arsenaaliani kauppaan. miten se loota kestää pitemmässä käytössä. lisäksi en viitsi tilata kauppaan kaikkia saamarin lootia mitä maailmassa on sillä vaikka asun tampereella on kaupoissa (tampereen musiikki, soitinkeskus, ahosen musiikki, fazer, hellas piano) vain bossin ja iban tone lokin phasereitä, koska markkinat ovat niin pienet ettei noita hirveesti mene. yleensä testailen toisten laitteita, mutta saakuta kun en tunne ketään jolla oli phaser, iban phaser ja phase modulation ja bossin ph 3 ei kyl sytytä. bossin ph 2 on kyl yks hyvin varteen otettava vaihtoehto, mutta sitä ei enää tehdä ja se pitäisi etsiä käsiin käytettynä.
mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- -kun korvat tinnitävät smoke on the wateria-
Huevos
01.03.2004 19:32:14

no small stonen kanssa mulla ei ollu livenä mitään ongelmaa, tosin se oli vaan mulla lyhyessä testi käytössä. tykkäsin itse saundeista...
Exhausted
03.03.2004 14:03:24 (muokattu 03.03.2004 14:05:01)

Minä ottaisin varmaan Small Stonen. En tiedä, miksi, mutta silti.

oisko siks että KoRnin kitaristit suosii sitä 8-)

itse en ole kokeillut kumpaakaan mutta sen perusteella mitä olen niitä levyllä kuullut niin Phase 90 kuullostaa parhaalta

Katselin tuota bändilistaa ja mietin että käyttääkö mikään noista bändeistä edes minkään sortin phasereita?
Dumb
03.03.2004 14:07:59

oisko siks että KoRnin kitaristit suosii sitä 8-)

Paljon mahdollista. 8-)

Hyvältähän ne Munkyn phaser-soundit kyllä kuulostaakin!
Kapane
03.03.2004 19:45:58

Katselin tuota bändilistaa ja mietin että käyttääkö mikään noista bändeistä edes minkään sortin phasereita?

käyttää kait. haen kuitenkin semmosta phaseriä, joka sopii tommoseen saundimaailmaan. ettei se pistä silmään kuin oranssi piste mustalta seinältä.
"Floyd Rose is not Axl's geeky older brother"
monotone
03.03.2004 22:27:36

"Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa."
The Duke
03.03.2004 23:45:27
Small Stone löytyy laudasta ja ainakin mun soundimaailmaan se sopii paremmin kuin MXR:n phaser.

*kaikkea voi aina kokeilla...*
It's not another state of mind..It's another mind of state...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)