Aihe: minkä tasoinen ja hintainen nykyään
1
matula99
23.08.2009 15:31:57
Morjens !!

Tuttavalla myynnissä Yamaha electone mc-600 tai mc-400 sarjan sähköurut, jossa kaksi rivistöä koskettimia ja polkimet ja volume-pedaali.
Minkä tasoinen soitin on?
Mikä mahtaisi olla hintataso nykyään tällaisella soittimella?
baron
23.08.2009 21:01:07

matula99: Morjens !!

Tuttavalla myynnissä Yamaha electone mc-600 tai mc-400 sarjan sähköurut, jossa kaksi rivistöä koskettimia ja polkimet ja volume-pedaali.
Minkä tasoinen soitin on?
Mikä mahtaisi olla hintataso nykyään tällaisella soittimella?

Mun tuttavani pyysi mua välittämään vastaavaa ja sillä oli heille sen verran tunnearvoa että pyysivät 150 eikä mennyt kaupaksi kun ostajaehdokkaat eivät olleet valmiita maksamaan tunnearvosta.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
EP
23.08.2009 21:27:50
baron: Mun tuttavani pyysi mua välittämään vastaavaa ja sillä oli heille sen verran tunnearvoa että pyysivät 150 eikä mennyt kaupaksi kun ostajaehdokkaat eivät olleet valmiita maksamaan tunnearvosta.

Juu, ei noilla varmaan ihan kauheasti ole rahallista arvoa, ihmettelen vaan sitä, että jos on tunnearvoa niin miten se tunne voidaan tuolla tavalla muuttaa rahaksi, esim. 150 E? : )
Meillä oli muuten pianisti/ urkurilla jotkin tuon tyyppiset yli 30 vuotta sitten.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)