Aihe: Roots-skaba 90 äänestys
1 2
MadMatt
23.08.2009 20:28:09

2p. BigPapa
2p. Kuha
1p. Stratomaster
1p. Velsa
1p. Juki68
1p. WanhaWetäjä
baron
23.08.2009 20:39:59

Äänestysselitys keskustelupalstalla

Big Papa
Vaikka genreen kenties kuuluu, en tykännyt vibraatiosta

SikaSilu
Kiva teeman kehittely, joteskin looginen, melkein arvasi mitä tulee seuraavaksi

MadMatt
Kiva soundi. "Tilutusta" ilman päämäärää

Tigi
Joteskin kiva, en oikein osaa sanoa miksi

Leo Fender
Oisko akustinen kitara? Kromaattiset hajasävelet ei oikein viehättäneet mua

Latuska90
Rauhallisen mukava, muuten kiva mutta en tykännyt vibrasta

Juki68
Paljon sanoja, ei asiaa

Illu
Sama kuin monessa muussa, muuten kiva, mutta mulla on aversio vibraan

Haukkis
Kauniita säveliä mutta ei loogista kehittelyä

TahTah
Jess!!! Kyllä saman voisi toteuttaa instrunakin

Blues Guitar
Kahdella choruksella saatu kunnon kertomus aikaiseksi!

Krk
Kaunista mitäänsanomatonta

Arc
En keksi oikein mitään sanottavaa: Ei mitään vikaa mutta ei mitään josta syttyisin

Gary Field
Kiva soundi, kiva kehittely

Apenaattori
Inhoan vinkukitaraa (Mitä mä sitten teen tällä säikeellä?)

Stratomaster
Paljon sanoja ilman asiaa

Liljam
Tykkäsin!! Tällaista blueskitarointi on parhaimmillaan!

Velsa
Kait vinguttaminen kuuluu genreen mutta onko mun pakko siitä tykätä?

Korggari
Soundi viehätti. Hyvä soolo joka mun mielestä on looginen kertomus joka on pääasiassa ennakolta arvattavissa, mausteena yllärit.

WanhaWetäjä
Nyt on olosuhteiden pakosta humppamuusikko oikeassa elementissään. Ai kun kaunista!

MaQ
Kauniita oikeita säveliä ilman logiikkaa

Kuha
En tykännyt soundista. Ei oikein lähdetty mistään eikä päädytty mihinkään.

Pisteet
Liljam 2
Korggari 2
TahTah 2
Blues Guitar 1
WanhaWetäjä 1
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
WanhaWetäjä
23.08.2009 21:56:02

BigPapa - tulipahan tekstiä, aika makeeta fraseerausta Papalta, hitaat tempot ei ole helppoja ei...mahtiveto!
SikaSilu - no ei paha tämäkään, hyvin pysyy kasassa, slidekin toimii suht ok
MadMatt - fraseeraus toimii tässäkin ihan kympillä, omanlaistansa, tunnistettavaa soittoa Matilta, nyansseja ja sävyjä löytyy, erittäin hyvä saundi, mielenkiintonen veto alusta lopppuun
tigi - hyvin tässäkin mennään taustan ehdoilla, joku harhaääni tossa alkupuolella ja jotain pientä kämmiä, mutta kokonaisuus ihan toimivaa blyyssiä, saundipuolikin toimii mainiosti
LeoFender - nyt en oo ihan varma, soitetaanko tässä eri biisiä, sävellaji on ainakin kovasti hakusessa välillä
latuska90 - täähän on vähän kun kevytversio BP:n vedosta, saundia myöten..vibraatto ja bendit toimii pääosin mainiosti,
lopetus on vähän irti timesta, mutta varsin ok perusblues tämäkin
juki68 - hyviä juttuja kautta linjan, melko raivoisan kuulosesti vedetty, ehkä pientä puutumusta lopppua kohden mutta
sujuvaa soittoa hyvällä otteella ja saundillä tämä oli kyllä
Illu - mun makuun jotain pientä ristiriitaa taustan ja saudin kesken, soitto aika peruspentatonista, jaa noi tilut...ei ehkä ihan
passanneet tähän taustaan
haukkis - tausta menee vähän ruvelle, mun luureissa ainakin, ei kovasti haittaa, ihan passelia soittoa, perinteiseen tapaan pentatonista mennään, melko raivoisaa osastoa tässäkin välillä, inansa nuhanen saundi istuu hyvin taustaan
tah tah - laulusta suuret plussat, skattailussa laulu on vähän liian pinnassa, mutta persoonallinen veto kaiken kaikkiaan
blues guitar - jotain pientä hakemista paikoin, sellanen keskitien perusvetohan tääkin on, mun makuun saman aiheen toistoa vähän liikaa
krk - mukavan viipyilevää fraseerausta, aika metka saundi, toi kaikuhommakin toimii ihan jees, hyvä lopetus
arc - kun en oo alan asiantuntija niin tääkin menee sinne keskikastiin, sen kummenmmin erittelemättä, eli toimivaa perushommaa mun korvaan
gary field - pientä kulmikkuutta fraseerauksessa, ja tässäkin ois voinut melodisia aineksia olla enemmän, saundi aika omaperäinen
apenaattori - no tässäkin on tarvittavat peruselementit sellaseen normi blues-sooloon, saundi, soitto, tematiikka, skitta on aavistuksen hiljasella, toi loppuosan nousu oli kiva, lopun "töks" ei oikeen...
stratomaster - takuuvarmaa, erittäin sujuvaa stratomasteria, pentatonista tässäkin mennään pääosin, hiton hyvä saundi ja
tatsi+fraseeraus, tossa lopussa oli jotain...mutta hyvä kokonaisuus
liljam - hyvin perinnehenkistä perusvetoa tämäkin, kuivakka saundi toimii ihan ok, toisella kiepillä jotain harhaääniä, mutta ei haitaksi asti
velsa - kompura(?) vissiin pukkaa alapäätä välillä vähän yli, ainaskin luureihin, tatsista tykkäsin kyllä, saundi vähän "pörrä"
mun makuun, mutta soittohan toimii kyllä
Korggari - aika jänskä, autenttisen kuulonen saundi ja veto, skitta ihan pikkasen lujalla kylläkin, simppeli mutta ihan toimiva kokonaisuus
baron - kannattas lähtee soittaan siten että lyö noi soinnut ihan vaan ykköselle, saattas time pysyä paremmin kasassa
MaQ - hyviä juttuja tässäkin, ja sopivasti mentiin "ulos" välillä, pari tosi maukasta lickia, hyvä saundi, ja toi lopun bendi oli kans kohillaan
Kuha - Kuha, introjen erikoismies;-)
Joo, komiasti lähti käyntiin, "kuhamaisia" juttuja ja makeita lickeja hyvällä saundilla ja tatsilla kautta linjan, erinomainen lopetus

pisteet loppu taas kesken, wanhat pallinaamat vei lähes koko potin...

BigPapa 2p
MadMatt 1p
tah tah 1p
stratomaster 2p
MaQ 1p
kuha 1p
padaa@dadaa!
23.08.2009 22:29:15 (muokattu 23.08.2009 22:30:40)

Pikalaskennan tulos

BigPapa 23p
MadMatt 17p
TahTah 14p
Korggari 7p
Kuha 21p
Juki68 9p
Haukkis 5p
Krk 12p
WanhaWetäjä 18p
Illu 3p
Stratomaster 17p
Latuska 5p
Velsa 7p
Tigi 4p
SikaSilu 5p
Apenaattori 4p
MaQ 2p
Liljam 2p
BluesGuitar 1p
BigPapa
23.08.2009 22:59:20

Eli tää on kai järjestyksessä näin tää lista.

BigPapa 23p
Kuha 21p
WanhaWetäjä 18p
MadMatt 17p
Stratomaster 17p
TahTah 14p
Krk 12p
Juki68 9p
Velsa 7p
Korggari 7p
Haukkis 5p
Latuska 5p
SikaSilu 5p
Tigi 4p
Apenaattori 4p
Illu 3p
MaQ 2p
Liljam 2p
BluesGuitar 1p
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)