Krice 20.08.2009 18:37:14 | |
---|
aalataur: Mikä vitun kumma siinä on että aikuiset miehet tappelee kuin pikkulapset? Kitaristit on sellaisia, jotain se Ozzykin taisi sanoa kitaristeista.. |
hevikukko 20.08.2009 19:10:33 (muokattu 20.08.2009 19:24:04) | |
---|
Itse olen ollut vain kahdessa sooloskabassa mukana. En ole näyttänyt, Jazz, Blues tai Rock jne puoltani ollenkaan. Mitäs jos vaikka Hevikukko laittaisi särön kokonaan pois ja vetäisi balladia? Älkää hyvät aikuiset ihmiset kinastelko. Minusta on hauska olla mukana syrjittynä, tuntemattomana, haukuttuna/pidettynä, pisteittä/pisteillä kaikki käy. Yksi asia ei muutu. kun soitan jotain, soitan sen itse tietyllä tyylillä taikka hetken mielijohteesta. Sattumoisin olen itse hyvinkin säröfriikki, mutta nautin hyvinkin hempeästä musiikista. Hauska harrastus tämä musiikki. Mennään niin kuin kuuluukin. Ollaan rentoja ottamatta herneitä nenään toisistamme. Jos on stressiä, laittakaa se särö päälle ja kaahatkaa tai säröttä lipuen hitaasti nuotteja kielistä. Arvostakaa toisianne, huolimatta erilaisuuksista. p.s En ole mikään hengelliszpirituaalinen kaveri, mutta neutraali kommunikointi tekisi hyvää tänne. :D.....meenpäs keittää kahvia duunipäivän päätteeksi. Riittänee varmaan kuppi teillekin, jos maistuu vaan. Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
Norppa78 20.08.2009 19:44:28 (muokattu 20.08.2009 19:45:03) | |
---|
Itse olen ollut vain kahdessa sooloskabassa mukana. En ole näyttänyt, Jazz, Blues tai Rock jne puoltani ollenkaan. Mitäs jos vaikka Hevikukko laittaisi särön kokonaan pois ja vetäisi balladia? Älkää hyvät aikuiset ihmiset kinastelko. Minusta on hauska olla mukana syrjittynä, tuntemattomana, haukuttuna/pidettynä, pisteittä/pisteillä kaikki käy. Yksi asia ei muutu. kun soitan jotain, soitan sen itse tietyllä tyylillä taikka hetken mielijohteesta. Sattumoisin olen itse hyvinkin säröfriikki, mutta nautin hyvinkin hempeästä musiikista. Hauska harrastus tämä musiikki. Mennään niin kuin kuuluukin. Ollaan rentoja ottamatta herneitä nenään toisistamme. Jos on stressiä, laittakaa se särö päälle ja kaahatkaa tai säröttä lipuen hitaasti nuotteja kielistä. Arvostakaa toisianne, huolimatta erilaisuuksista. p.s En ole mikään hengelliszpirituaalinen kaveri, mutta neutraali kommunikointi tekisi hyvää tänne. :D.....meenpäs keittää kahvia duunipäivän päätteeksi. Riittänee varmaan kuppi teillekin, jos maistuu vaan. Tän perusteella vois antaa jo asenteesta pisteitä :) On se kitaran soitto näköjään sen verran vakavaa hommaa.. Ja vanha kunnon kestovääntö: Tilut vs Blues/Jazz. Tosiaan tätä sakkia riittää mikä tyrmää jo alkusekunneilla kaiken muun mikä ei istu juuri siihen itse soittamaansa genreen. Mikä on sinäänsä harmi koska niin monesta musatyylistä löytyy upeita kitarointiin liittyviä omia pikku yksityiskohtia. Mahdollisesti näistä taas voisi löytyä soittoon uutta potkua ja erilaisuutta. btw. hieno Petrucci Ibanez. |
padaa@dadaa! 20.08.2009 23:54:05 | |
---|
Jerry_Jones: LeoFender: Persoonallisen hauskaa fiilistelyä. Komppi soljuu, mutten mä saa tästä oikein kertsi-fiilistä. Jos nyt jälkeenpäin mietitään "mikä meni vikaan" niin mun vedossa tärkeämpi juttu oli millä vireellä soitetaan (DADGAD) kuin mitä soitetaan |
Satu ja Tuija 21.08.2009 00:56:13 | |
---|
Jaahas. Minkäslainen pyykki täällä on, ku paska haisee heti ku linkkiä klikkas? |
Jucciz 21.08.2009 21:22:38 | |
---|
Jucciz: Terävää ja rokahtavaa menoa. Puhtaasti vedetty ja harkittu pätkä... ehkä vähän liiankin harkittu? Kiitos! Lennossa harkittu, kai sekin sit lasketaan? Ei oo nimittäin tapana säveltää sooloja ennen soittoa, ne tulee soittohetkellä - tai sit ei. ;) |
MoreK 21.08.2009 21:44:46 | |
---|
Jucciz: Kiitos! Lennossa harkittu, kai sekin sit lasketaan? Ei oo nimittäin tapana säveltää sooloja ennen soittoa, ne tulee soittohetkellä - tai sit ei. ;) Joo kymmenennen arvostelun kohdalla kaikki vedot alkoi kuulostaa samalta, joten siirrän savolaisten juurieni takia kaiken vastuun sanomisistani kuulijalle. Kuuntelin toisen kerran ton sun vedon ja on sulla varma tatsi, olis pitäny ehkä piste tai pari antaa. Mutta noita oli niin monta käsi ojossa :) |
BigPapa 21.08.2009 21:58:14 (muokattu 21.08.2009 21:58:42) | |
---|
Velsalle oikein lämpimät onnittelut. Ja kuten myös kaikelle kisaväelle. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Carlsberg 21.08.2009 22:00:44 | |
---|
Sattui äänestyksessä Juccizta kommentoidessani moka. Eli se A-osan a:sta menevän kohdan päälle soittamasi melodia toi mieleen Change Of Seasonsin. Ei siis B-osan kuten aiemmin kirjoitin :) http://www.youtube.com/watch?v=Qq7xAEVQuPA kohta 3.41. "Lopeta nyt tuo pilitys. Soita jotain kunnollista välillä!" - Carlsbergin kotona usein kuultu kommentti. |
aalataur 21.08.2009 22:02:17 | |
---|
Jep, Velsa vei "potin" tällä kertaa, hienolla soololla mikä oli omakin suosikkini. Seuraavan skaban sääntöihin siis lisäys ettei puolikkaita pisteitä enää saa antaa, ja koko kisa äänestyksineen pitäisi vetää viikossa läpi, eikös näin ollut puhetta? Eli 5 päivää osallistumista ja 2 päivää äänestystä. |
hevikukko 21.08.2009 22:12:15 (muokattu 21.08.2009 22:20:49) | |
---|
Eli 5 päivää osallistumista ja 2 päivää äänestystä "5 päivää osallistumista ja 2 päivää äänestystä. Ei puolikkaita pisteitä, vaan kokonaisia." Sooloskaban sääntöihin muutoksineen ja lisäyksineen, Kannatan!
p.s Onnea Velsa. Oli kiskasu, joka keräsi nätisti potin kotiin =) Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
Norppa78 22.08.2009 13:53:05 | |
---|
Onnittelut myös Velsalle! Oli mukava skaba ja paljon hyviä vetoja. |
Dänks vaan kannatuksesta!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
padaa@dadaa! 23.08.2009 17:29:48 | |
---|
velsa: Tässä pohja joka ei ole oma tekele vaan netistä kiireessä napattu!! Voinee vetää.
Mistä on peräisin. Voisin tsekkailla samalla sivuston muuta tarjontaa jos sitä on. |
blaekie 23.08.2009 19:35:51 | |
---|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
padaa@dadaa! 23.08.2009 19:38:02 | |
---|
blaekie: Upeeta ja mahtavaa :-) Mikäs SynthAxe mahtaa olla ollut välissä? |
J.Hollström 23.08.2009 20:10:34 | |
---|
Kukahan saa kiksinsä siitä että käy antamassa tonne maihinnousuun yhden tähden jollekin vedolle, niinkuin nyt tolle Fuzzy Bonerille? Varsinkin jos veto on kohtuu asiallinen ja hyvä. Pakko olla tältä foorumilta kun muuten tonne ei ihan äkkiä eksy. |
MoreK 23.08.2009 20:39:42 | |
---|
juki68: Kukahan saa kiksinsä siitä että käy antamassa tonne maihinnousuun yhden tähden jollekin vedolle, niinkuin nyt tolle Fuzzy Bonerille? Varsinkin jos veto on kohtuu asiallinen ja hyvä. Pakko olla tältä foorumilta kun muuten tonne ei ihan äkkiä eksy. Noihan menee tonne Maihinnousun etusivulle jos ei ruksi talletusvaiheessa ettei halua näkyviin: http://maihinnousu.net/. Siellä varmaan kaikkia kateellisia ja muita tonttuja piisaa. |
Fuzzy Boner 23.08.2009 22:08:07 | |
---|
juki68: Kukahan saa kiksinsä siitä että käy antamassa tonne maihinnousuun yhden tähden jollekin vedolle, niinkuin nyt tolle Fuzzy Bonerille? Varsinkin jos veto on kohtuu asiallinen ja hyvä. Pakko olla tältä foorumilta kun muuten tonne ei ihan äkkiä eksy. Yhen tähen juotavaa ei tänään ollu, mut konua kyllä. Hihii, sorry ku tulin sekoilee kitaraskabaan, mut nousari pakotti. Tein varmaan skabaan kuulumattoman liikkeen ku soitinki toisen oton äsken, sorrt. mut Tää on niin kivaaa2 |
Jucciz 23.08.2009 22:12:50 | |
---|
Fuzzy Boner: Yhen tähen juotavaa ei tänään ollu, mut konua kyllä. Hihii, sorry ku tulin sekoilee kitaraskabaan, mut nousari pakotti. Tein varmaan skabaan kuulumattoman liikkeen ku soitinki toisen oton äsken, sorrt. mut Tää on niin kivaaa2 FB pienessä ponjakkisohjossa? |