Aihe: EA Sports NHL 10
1 2 3 4 59 10 11 12 13
hyllevi
18.08.2009 11:06:08
LordWinter: Ehdottomasti paras jäkispelikokemus on NHL 2004 PS kakkosella.

Ei vaan PC:llä kaikkine uusine modeineen: http://keskustelu.fhr.fi/viewtopic.php?f=29&t=1884 Tämä tietysti vaan EA-hokista puhuttaessa, 2k-sarja on kyykyttänyt aina.
Henkka370
20.08.2009 16:19:11
NHL 10 demo on ladattavisa Xbox 360:lle!

6% completed...
Detroit sucks! Lyökää mua plussappa päähän!
Rattata
20.08.2009 18:49:28
09 oli prkleen hyvä. En muista koska viimeksi olisin EA:n NHL:stä niin paljon innostunut. Viimeksi hakannut moisia pelejä näin paljon joskus 90-luvun puolivälissä. 10 on ostoslistalla mutta ensin täytyy vähän tsekkailla, on sen verran noita uudistuksia taas.
Henkka370
21.08.2009 18:54:40
Demon perusteella vaikuttas, että on tulossa kaikkienaikojen kiekkopeli!
Rattata
21.08.2009 19:12:01
Hienosti yleisö reagoi esim. ohilaukauksiin. Toivottavasti mailan nostoa on viilattu. 09:ssä nimittäin otti tajuttomasti päähän se, että jos kiekko on laidalla ja kaks pelaajaa menee sen perään, niin kiekkoa ei ainakaan saanut se joka ehti sinne ensimmäisenä. Muuten toi peruspelaaminen näyttäis olevan aika samalla mallilla edellisen kanssa, joka on varmaan ihan hyvä. Se nimittäin toimi.
Henkka370
22.08.2009 00:53:46
Oli muuten hieno tunne saada 2+2minuuttinen! Hienoa EA!

KAveria vastaan samalla konsolilla on kiva tapella, kun tulee jaetturuutu :)
Isodee
22.08.2009 14:32:22
Mukavia uudistuksia saatu tähän kymppiversioon. Vihellyksen jälkeen voi saada tökkimällä rähinän aikaan ja vastustajalle jäähyn :-)

First person-kuvakulma tappeluissa on ihan kiva, vaikka ei niitä tappeluita oikein jaksa kovin usein käydä.

Laitapeli on hyvä uudistus myöskin. Hyvin lupaavia uudistuksia pelikokemuksen kannalta. Hyvästä vaikuttaa tulevan vielä parempi!
myrtonen
22.08.2009 18:58:47
Nuo torikokoukset on kyllä parhaita pelikatkoilla. Tähän asti on jo yhdellä pelaajalla tökkimällä saanut melkoista hupia aikaan, joten voin vain kuvitella mitä se on jatkossa useammalla pelaajalla pelatessa.

Laitakahnaukset on hyvä lisäys, tosin jossain vaiheessa saattaa alkaa tökkimään jos esim. nettipelissä kulmaväännöstä saa tehtyä jonkun uskomattoman maalikikan syötöllä maalin taakse - sen verran säännönmukaisesti tuntuu nuo kulmaväännöt menevän.

Hienoa peliä odotellessa.
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
Henkka370
23.08.2009 13:21:06
Tää on oikeesti ihan loistavaa! Puolustaja sää tökkiä oman maalin edessä seisovaa vastustajan sentteriä miten lystää eikö jäähyä tule, loistavaa. Kun taas keskialueella kiekottomaan taklaus -> jäähy. Aivan niinkuin oikeastikin.

Fyysisesta saa pelata. Taklaukset loppuun asti ja kovaa, kun tekee sen oikein. Kulma väännöt ovat aivan loistavia, vastustajan saa seinään kiinni niin, että pysyy. Tällä saa ihan kivasti tilaa kentälle, kun iskee pari vihua seinään.

Maaleja en kyllä osaa tehdä, miten tässä oikee niitä saa?
myrtonen
23.08.2009 19:36:48
Maaleja en kyllä osaa tehdä, miten tässä oikee niitä saa?

Perinteinen poikittaissyöttö maalin eteen ja siitä one-timer näyttäis toimivan samaan tapaan ku 09:ssäkin.. Tosin pakit näyttäis olevan vähän vielä passiivisempia kuin aiemmin laitaa pitkin hyökätessä - en tosin tiedä johtuuko vain demon joukkueista. Myös maalin takaa eteen kiertäminen ja veto ylähäkkiin tuntuu uppoavan.
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
Henkka370
23.08.2009 21:51:27
myrtonen: Perinteinen poikittaissyöttö maalin eteen ja siitä one-timer näyttäis toimivan samaan tapaan ku 09:ssäkin.. Tosin pakit näyttäis olevan vähän vielä passiivisempia kuin aiemmin laitaa pitkin hyökätessä - en tosin tiedä johtuuko vain demon joukkueista. Myös maalin takaa eteen kiertäminen ja veto ylähäkkiin tuntuu uppoavan.

Miekun tykkään ampua viivavetoja! Shea Weberiä odotellessa...

Pakit vaikutti olevan tosi hyvin mukana, peittivät tosihyvin one-timer paikat. Täytyi vähän aikaa pyöriä ja odoteella, että joku oma tajuaisi vähän liikkua siellä pakin takana.
Rakkikoira
28.08.2009 08:28:52
Tuolta FHR:n keskustelupalstalta löytyy paljon tietoa, kuvia ja videoita molemmista NHL 10 peleistä, tosin 09 osioista. Muutenkin ihan käytännöllinen paikka, esimerkiksi itse sain loistavat säädöt peliin, minkälaisia en itse olisi ikinä saanut tehtyä.

http://keskustelu.fhr.fi/
Milkop
01.09.2009 21:06:48 (muokattu 01.09.2009 21:07:01)

Vaikutti kyllä 360:n demo niin keskeneräiseltä kuin vain voi olla. Penguins teki mukamas 4 maalia vaikka todistin itse vain 2 ja äänetkin pätkivät kokoajan. Paras oli kesken ensimmäisen erän, kun olin juuri laukomassa kohti maalia niin yhtäkkiä pamahtikin Penguinsin Stanley Cup-juhlinnat ruudulle. WTF EA Sports, ei vittu todellakaan näin.

Kontrollit tosin ovat ihan fiksut, mutta ei muuten kyllä vakuuttanut tämmöinen meininki. No demo mikä demo, mutta taidan silti tyytyä edelleen 06:een vanhalla boksilla.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
papitsu
01.09.2009 21:08:38 (muokattu 01.09.2009 21:15:14)
Milkop: Vaikutti kyllä 360:n demo niin keskeneräiseltä kuin vain voi olla. Penguins teki mukamas 4 maalia vaikka todistin itse vain 2 ja äänetkin pätkivät kokoajan. Paras oli kesken ensimmäisen erän, kun olin juuri laukomassa kohti maalia niin yhtäkkiä pamahtikin Penguinsin Stanley Cup-juhlinnat ruudulle. WTF EA Sports, ei vittu todellakaan näin.

Oikeasti, vai niinko rölöilet vaan?

E: Varmistetaan nyt kuitenkin: siinä pelataan ainoastaan yksi, viimeinen erä ottelusta. Ja viimeiseen erään lähtiessä Penguins on jo tehnyt sen pari maalia.
BACON IT!
Milkop
01.09.2009 21:16:50

papitsu: E: Varmistetaan nyt kuitenkin: siinä pelataan ainoastaan yksi, viimeinen erä ottelusta. Ja viimeiseen erään lähtiessä Penguins on jo tehnyt sen pari maalia.

Jaahas, no sitten selkeni :) Silmälaseja voisi harkita ostavansa. Kuitenkin, tuota äänten pätkimistä en sentään ehkä kuvitellut.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
Henkka370
02.09.2009 22:36:41
Milkop: Jaahas, no sitten selkeni :) Silmälaseja voisi harkita ostavansa. Kuitenkin, tuota äänten pätkimistä en sentään ehkä kuvitellut.

Xbox 360 vai PS3 versio kyseessä?

Eääh ei malta odottaa. Kaksiviikkoa vielä....
Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän!
Milkop
02.09.2009 22:41:32

Henkka370: Xbox 360 vai PS3 versio kyseessä?

360. Luki kyllä tuossa ekassa postauksessa.
JohnJ
03.09.2009 13:25:59
papitsu: Oikeasti, vai niinko rölöilet vaan?

E: Varmistetaan nyt kuitenkin: siinä pelataan ainoastaan yksi, viimeinen erä ottelusta. Ja viimeiseen erään lähtiessä Penguins on jo tehnyt sen pari maalia.

Tarkennetaan vielä, ne ottelun kaks ekaa erää simuloidaan joten lähtötilanne kolmanteen erään on aina erilainen. Sen lähtötilanteen näkee siinä ennen matsia.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
papitsu
03.09.2009 16:35:12
JohnJ: Tarkennetaan vielä, ne ottelun kaks ekaa erää simuloidaan joten lähtötilanne kolmanteen erään on aina erilainen. Sen lähtötilanteen näkee siinä ennen matsia.

Onko tosiaan näin? Oho. Minä olen kaksi ottelua vääntänyt tuossa moodissa, ja molemmilla kerroilla tilanne on ollut juuri niin kuin seitsemännessä finaalissa oikeastikin oli, Pittsburgh johti 2-0 viimeiseen erään lähdettäessä. Melkoista sattumaa kyllä.
BACON IT!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)