Aihe: TAMK/Virrat (entinen PIRAMK)
1 2 3 4 524 25 26 27 2836 37 38 39 40
jannu
21.08.2009 17:40:47
Miten viljellään hasaa?
Arranger
21.08.2009 18:35:21 (muokattu 21.08.2009 18:35:28)
Mistäpäin näin mielenkiintosen asumuksen löysit?
VITTI mie oon Lappeenrannasta!
Kayel
21.08.2009 18:56:19
jannu: Miten viljellään hasaa?
Käytännössä nyt ihan samalla tavalla kuin mitä tahansa muitakin rehuja. Jos olet aiheesta kiinnostunut, niin tämä sivusto neuvonee http://www.weedfarmer.com/cannabis/

Arranger: Mistäpäin näin mielenkiintosen asumuksen löysit?
En nyt ehkä halua tässä yhteydessä, tai muutenkaan, mainostaa asuinpaikkaani, mutta oletan, että kaikki virtoolaiset luukun kyllä tietävät. :D

Jos ko. edellinen asukas tunnistaa itsensä, niin saa tulla hakemaan tuulettimen, lasipurkkikokoelman, taulun ja biolan-pussinsa.

Valitettavasti postit, paskaiset pesuvälineet ja sen järkyttävän viininpunaisen maton heitin menemään.
"Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established. " - George Carlin
Arranger
21.08.2009 19:36:51
Kayel: Käytännössä nyt ihan samalla tavalla kuin mitä tahansa muitakin rehuja. Jos olet aiheesta kiinnostunut, niin tämä sivusto neuvonee http://www.weedfarmer.com/cannabis/

Sitähän ollaan jo vauhdissa.

Eikö Vuokrantanaja vähääkään ole tarkastanut missä kunnossa asunto luovutushetkellä on?
Ihme touhua. Itsellä ei ollut edellisasukkaan jäljiltä oikeastaan valitettavaa. Lattiat nyt olivat erittäin paskaset, jalkapohjat heti mustana kun siellä hetken käveli. Makuuhuoneen ulommaisessa lasissa oleva reikä viittaa siihen että sitä on jonkin sortin ilmakiväärillä ammuttu, sirpaleet vielä lasien välissä, mutta ei siitä liene syytä syyttää edellistä asukasta. Täytyy itse vaan varustautua kypärällä ja luotiliivein >:)
Blankkis
21.08.2009 23:02:51 (muokattu 22.08.2009 00:16:39)
Kayel: Nallela?
SiwamieS
21.08.2009 23:43:03
Blankkis: Nallela?

Nallela kuittaa. Tosin tästä mun kämpästä ei löytynyt muita yllätyksiä kuin ylimääräinen jääkaappi (haluaako joku vaihtaa päikseen pakastimeen?), täys tuhkis ja keittiön kaapista 9v patteri. Ekaa yötä täällä, vaikuttaa suht rauhalliselta mestalta. Alkuillasta oli jotain pientä kaljottelukokousta tossa pihassa, mutta sehän nyt kuuluu toki asiaan.
I wanna see movies of my dreams
Blankkis
22.08.2009 00:20:50 (muokattu 22.08.2009 00:27:00)
Kyllä teillä on kummallisessa kunnossa olleet kämpät, kun itsellä ei ollut mitään ylläreitä. :S

Mikäs on muuten Vimmakkaan nykytilanne? Vimmakas.org on ollut alhaalla jo ties kuinka pitkään ja keskustelupalstakin (http://vimmakas.proboards.com/index.cgi) on kuollur. Jonkin irc-kanavankin löysin ja siellä ei ollut ketään :|
Arranger
22.08.2009 09:33:06
Kayel:
Kiitos muuten Soneran jäätävän nopean asennuspalvelun, netti aukeaa vasta 11.9...

Toivot että käypi yhtä hyvin kun tuossa miun tapauksessa, että aukeaa tuosta ennustetusta ajasta huolimatta muutamassa arkipäivässä :)

Kayel:
Mut sitten tulee hajoaminen, jos talossa on kaapeliverkko. Minullahan ei nimittäin mitään asianmukaista verkkoliitintä televisiooni ole.

Sellaista tietoa sain että useisiin taloihin kaapeli on vedetty, joten pääset varmasti sen kaapeliboxin hommaamaan, kuten minäkin. Kyllähän tuo ärräpäitä toi huulille kun joutu ylimääräisen 60e sijoittamaan siihen.. Sitten myöhemmin vasta tuli mieleen, että samalla rahalla olisi saanut oikeasti toimivan sisäantennin, eikä olisi tarvinnu erillistä boxia kun telkkarissa sisäinen viritin. Ja imo toimivin ohjelmaopas joka vastaan tullut.
Kayel
22.08.2009 09:50:55
Arranger:Sellaista tietoa sain että useisiin taloihin kaapeli on vedetty, joten pääset varmasti sen kaapeliboxin hommaamaan, kuten minäkin.
Dodiin, saan sitten jo varmaan valmiiksi todeta notta FFFFFFFfffffffffffuuuuu----
"Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established. " - George Carlin
Arranger
22.08.2009 10:15:39
Kayel: Dodiin, saan sitten jo varmaan valmiiksi todeta notta FFFFFFFfffffffffffuuuuu----

Meinasin tässä todeta, että näkeehän nuo lähetykset ylen areenalta, mutta ehkä pidän suuni kiinni >:)
Blankkis
22.08.2009 16:55:33 (muokattu 22.08.2009 17:04:05)
Kysytääs nyt vielä, että olihan tuo 24.8 klo 10 alkava opintojakso "Orientaatio opiskeluun ja sisäiseen yrittäjyyteen" täällä meidän Virtojen toimipisteessä eikä missään Tampereen Piramkissa, kun tuo on kuitenkin "kaikille yhteisiin perusopintoihin kuuluva opintojakso". Tuossa lapussa ei mainita siitä erikseen, joten olettaisin että ihan Virroilla ollaan.
jannu
22.08.2009 17:12:01 (muokattu 22.08.2009 17:12:11)
Blankkis: Kysytääs nyt vielä, että olihan tuo 24.8 klo 10 alkava opintojakso "Orientaatio opiskeluun ja sisäiseen yrittäjyyteen" täällä meidän Virtojen toimipisteessä eikä missään Tampereen Piramkissa, kun tuo on kuitenkin "kaikille yhteisiin perusopintoihin kuuluva opintojakso". Tuossa lapussa ei mainita siitä erikseen, joten olettaisin että ihan Virroilla ollaan.

Kyllä kaikki perusopetus tapahtuu Virroilla. Olis aika kohtuutonta juoksuttaa porukkaa 150 kilsaa suuntaansa eri kursseilla. Tokihan löytyy opintojaksoja, joiden toteutus saataa olla ennaltasovittuna vaikkapa Tampereella, mutta niistä kyllä todellakin ilmoitetaan selkeästi etukäteen.
Arranger
22.08.2009 20:28:47
Jokos tässä lähetään vähän ennakkoon tutustumaan tän suurkaupungin kuppilatarjontaan? ;>
jannu
23.08.2009 12:09:59 (muokattu 23.08.2009 12:47:59)
Kukas on maanantaiaamuna ajamassa Jyväskylän kautta ja haluis ottaa mut kyytiin? Pikaviestiä tulemaan.

EDIT: Myös Tampere huomioidaan.
Kayel
23.08.2009 21:04:15
Arranger: Meinasin tässä todeta, että näkeehän nuo lähetykset ylen areenalta, mutta ehkä pidän suuni kiinni >:)

Käännä vaan veistä haavassa, kts. >:D Eilinen oli kyllä varsinaista luksusta - ei nettiä, ei televisiota, ei puhelinta.. Yö meni kuunnellessa pillurallimölyä, naapurissa asuvien spurgujen riitelyä sekä pissisbileitä (hei vaan te naapurit, jotka tätä luette) Huominen vähän jänskättää. Josko sitä illalla uskaltaisi käydä tutustumassa paikallisissa. (Nimimerkillä, kiitos sinulle, joka keksit 3G-puhelimet ja suuri epäkiitos DNA:n sikakalliille datasiirtomaksuille./)
Arranger
23.08.2009 22:13:00 (muokattu 23.08.2009 22:21:11)
Heh, itekki noita amiksien pörinöitä kuunnellu tässä joka ilta, kun kulkee tuo isompi tie tuossa vieressä, mikä nyt olikaan. Kai tuohon tottuu.

Päivällä kävin vähän kellottamassa koulumatkaa reippaalla kävelyvauhdilla - 8 minuuttia =) Ei pitäisi olla paha rasti. Muutenki tää alue alko tuntua ihan mielekkäältä lukuuottamatta noita bemareita jotka pörrää ympäriinsä tummennettuine laseineen...

Unta tuskin saa ennen kolmea, joten turhapa tässä edes yrittää. Huomenna pussien kanssa sitten koululle o/

EDIT: Lisätään, että ammattikoululaisia vastaan minulla ei ole mitään, mutta tuota pilluralliamiselämäntyyliä en voi sietää :D
VITTI mie oon Lappeenrannasta! ...ja asun Virroilla.
SiwamieS
23.08.2009 22:21:56
Arranger: Päivällä kävin vähän kellottamassa koulumatkaa reippaalla kävelyvauhdilla - 8 minuuttia =) Ei pitäisi olla paha rasti.

Mäki kokeilin tossa iltasella, reilu vartti ;P Pyörällä tota pitäs varmaan ruveta suhailemaan, huomenna taidan kävellä kun en jaksa etsiä pyöränpumppua täältä muuttolaatikkokaaoksesta..

Unta tuskin saa ennen kolmea, joten turhapa tässä edes yrittää. Huomenna pussien kanssa sitten koululle o/

Jep, näin se varmaan mennee.
I wanna see movies of my dreams
Kayel
23.08.2009 22:45:55
Arranger: Heh, itekki noita amiksien pörinöitä kuunnellu tässä joka ilta, kun kulkee tuo isompi tie tuossa vieressä, mikä nyt olikaan. Kai tuohon tottuu. Asutko tässä Virtaintien (eli "keskustan" päätien) varrella, vai? Pillurälläily on kivaa, kun on itse kyydissä (tosin olen moiseen sortunut vain kerran elämässäni ja silloinkin jo reippaasti yli-ikäisenä), mutta kun kotat aamuyhdeltä nukahtaa, niin hiljaisuutta arvostaa taas ihan eri tavalla. Omaa koulumatkaa lienee joku 5 min kävellen, mutta varaan reippaasti aikaa, notta olen ajoissa paikalla. Mitäs ikäluokkaa muuten täällä on muuten edustettuna? Oma vm. -88 ja lähielämää seuraten olo tuntuu melko vanhalta. Prkl, nyt pleikkarikin lakkasi toimimasta.. Luoja, miksi minä? (Kiitos Nokia Express Musicille, jossa ei toimi nettikäytössä kappaleenjako.)
Arranger
23.08.2009 23:18:15
Kartasta katsomalla näytti olleen Asematie, mutta tuossahan tuo "pääkatukin" vieressä kulkee.
Ikäluokka on sama, ja jotenkin luulen että edustetaan sitä koulun nuorinta päätä ainakin meidän suuntautumisvaihtoehdoltamme, myös meistä nyt aloittavista. Tuosta toisesta puoliskosta sitten tiedä, tyttöjähän siellä on, joten voikai siellä nuorempiakin olla.
VITTI mie oon Lappeenrannasta! ...ja asun Virroilla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)