Conrad Lant 21.08.2009 11:22:09 | |
---|
Moridin: Sain aikanaan kasiytimisen Mac Pron kyykkäämään 50-raitaisessa projektissa jo nauhoitusvaiheessa Logic Pro 8:lla... Tämä vähän ihmetyttää kun itse olen pyörittänyt useita yli sadan raidan projekteja Logicissa (sekä seiska että kasi) tupla-G5:llä. Vieläpä siten, että äänitysvaiheessa hommia on tehty pääosin G4-läppärillä. Mutta kyllähän nuo ensikuulemat lupaavat että ysi olisi selkeästi tehokkaampi kuin edeltäjänsä. No one prayed for Sodom |
tommiot 21.08.2009 11:34:24 (muokattu 21.08.2009 11:35:25) | |
---|
Conrad Lant: Tämä vähän ihmetyttää kun itse olen pyörittänyt useita yli sadan raidan projekteja Logicissa (sekä seiska että kasi) tupla-G5:llä. Vieläpä siten, että äänitysvaiheessa hommia on tehty pääosin G4-läppärillä. Mutta kyllähän nuo ensikuulemat lupaavat että ysi olisi selkeästi tehokkaampi kuin edeltäjänsä. Joo ei homma ikinä selvinny, eikä sit oikein enää kiinnostanutkaan kun kyseessä ei ollut oma vaan koulun kone. Nykyään on itellä neliytiminen ensimmäisen sukupolven Mac Pro, ja haluisin kyllä tällä saada hommat pyörimään täysillä. Täytyy harkita tota uutta Logicia. Toi flex time homma vaikuttaa hyvältä. How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
tommiot 21.08.2009 11:47:58 | |
---|
Pystyykö 9-versiossa laittamaan recin päälle kesken playbackin? Esim rumpuja monessa osassa nauhoittaessa antaa jo soitetun pätkän toistua rumpalin korviin ja rumpali soittelee mukana, ja sit heittää vaan sujuvasti nauhoituksen päälle, niin ei yleensä tarvii edes editoida noiden ottojen väliä, jos rumpali vaan soittaa samalla tavalla. Kokeilin joskus kasissa ja siinä tuli semmonen puolen sekunnin pysähdys ja homma meni ihan reisille. How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
Ze Kink 21.08.2009 14:57:57 | |
---|
Mites, olen monesti lukenut että Logicia on mahdollista saada opiskelijaversiona eri hintoihin, halvimmillaan 150e:llä. Vaan mistä? Vai onko tollainen mahdollista vain Jenkeissä? DV:ssä 383e, melkein tekisi jo mieli tilata, mutta ihan vielä ei uskalla. |
Cathi777 21.08.2009 16:04:01 | |
---|
Ze Kink: Mites, olen monesti lukenut että Logicia on mahdollista saada opiskelijaversiona eri hintoihin, halvimmillaan 150e:llä. Vaan mistä? Vai onko tollainen mahdollista vain Jenkeissä? DV:ssä 383e, melkein tekisi jo mieli tilata, mutta ihan vielä ei uskalla. Kannattaa Ebaysta noita etsiä, löytyy huomattavasti halvemmalla kuin muualta. Only pop music can break my heart... |
Moridin: Pystyykö 9-versiossa laittamaan recin päälle kesken playbackin? Esim rumpuja monessa osassa nauhoittaessa antaa jo soitetun pätkän toistua rumpalin korviin ja rumpali soittelee mukana, ja sit heittää vaan sujuvasti nauhoituksen päälle, niin ei yleensä tarvii edes editoida noiden ottojen väliä, jos rumpali vaan soittaa samalla tavalla. Kokeilin joskus kasissa ja siinä tuli semmonen puolen sekunnin pysähdys ja homma meni ihan reisille. Kyllä pystyy ja varmasti kasissakin. Ja seiskassa. Ja kutosessa. Muualla vika kuin ohjelmassa jos taukoja tulee. How do we know he's not Mel Tormé? |
Brucepekka 22.08.2009 17:02:52 | |
---|
Moridin: Pystyykö 9-versiossa laittamaan recin päälle kesken playbackin? Esim rumpuja monessa osassa nauhoittaessa antaa jo soitetun pätkän toistua rumpalin korviin ja rumpali soittelee mukana, ja sit heittää vaan sujuvasti nauhoituksen päälle, niin ei yleensä tarvii edes editoida noiden ottojen väliä, jos rumpali vaan soittaa samalla tavalla. Kokeilin joskus kasissa ja siinä tuli semmonen puolen sekunnin pysähdys ja homma meni ihan reisille. Pitää olla "Punch on the fly" ruksattuna päälle, jos meinaa ottaa lennosta sisään. Muuten tekee sen tauon. |
tommiot 22.08.2009 21:00:47 | |
---|
Brucepekka: Pitää olla "Punch on the fly" ruksattuna päälle, jos meinaa ottaa lennosta sisään. Muuten tekee sen tauon. No niin, hyvä että tämäkin selvis :) Kiitokset! How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
dyydfromhell 23.08.2009 20:05:55 | |
---|
Näkyis Apple storessa olevan melko halpa 499$ eli 348e, mitä toi intel tarkoittaa. Mulla on mac os x 10.4.11 toimiiko siinä? |
tommiot 23.08.2009 20:27:25 | |
---|
dyydfromhell: Näkyis Apple storessa olevan melko halpa 499$ eli 348e, mitä toi intel tarkoittaa. Mulla on mac os x 10.4.11 toimiiko siinä? Jaa mun mielestä se maksaa 499e Suomeen? Ei toimi PowerPC-koneilla, eikä Tigerilla. How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
dyydfromhell 23.08.2009 20:59:33 | |
---|
Moridin: Jaa mun mielestä se maksaa 499e Suomeen? Ei toimi PowerPC-koneilla, eikä Tigerilla. Niinpäs onkin, ehdin hetken jo riemuita. Mutta jos se ei toimi tolla mun koneella niin eipä sillä väliä... |
Kapane 23.08.2009 21:28:34 | |
---|
Conrad Lant: Tämä vähän ihmetyttää kun itse olen pyörittänyt useita yli sadan raidan projekteja Logicissa (sekä seiska että kasi) tupla-G5:llä. Vieläpä siten, että äänitysvaiheessa hommia on tehty pääosin G4-läppärillä. Mutta kyllähän nuo ensikuulemat lupaavat että ysi olisi selkeästi tehokkaampi kuin edeltäjänsä. Logic 8 saa helpoimmin kyykkään projektissa, kuin projektissa, jos kovalevyn tila menee alle gigaan. Näin ainakin on itselle käynyt usein. Lisäksi plugarien määrä vaikuttaa, jos niitä on ku väkee kalamarkkinoilla, niin lopputulos on varma. Skenehuora jo 6 vuotta. |
Lenoldinho 24.08.2009 20:16:46 | |
---|
dyydfromhell: Niinpäs onkin, ehdin hetken jo riemuita. Mutta jos se ei toimi tolla mun koneella niin eipä sillä väliä... Toimii itse asiassa, tästä on ollut jonkun verran juttua kaikkialla. TOSIN sitten on turha kääntyä ongelmien tullessa applen tuen puoleen ja muutenkin kaikki tapahtuu ihan omalla vastuulla. Mutta en o vielä, kun jotain foorumeita oon tässä lueskellut, törmännyt sellaiseen että jollain EI olisi toiminut uusi Logic PPC-koneella. |
Lapis 24.08.2009 21:06:12 | |
---|
PolkaTulk: HÄH??!!! Kerro heti miten tää tapahtu??!! t.logicin kuukaus sitten ostanu No mä ostin noin viiden tonnin (€) koneen ohjelmistoineen ja upseineen ja sain sen torstaina ja sitten perjantaina ilmestyi ysiversio. Valitin. Valitin kovasti ja meni läpi. En tiedä sitten. Kuukausi on varmasti pitkä aika niiden mielestä. ??? How do we know he's not Mel Tormé? |
Charge 31.07.2012 17:45:33 (muokattu 31.07.2012 18:03:08) | |
---|
Ja tämä helkkarin laitosko toimii sitten vaan ja ainoastaan Macilla? :( Onko PC:lle olemassa vastaavanlaista vempelettä? "Historys Written Today". |
Lennu 31.07.2012 22:31:47 | |
---|
Charge: Ja tämä helkkarin laitosko toimii sitten vaan ja ainoastaan Macilla? :( Onko PC:lle olemassa vastaavanlaista vempelettä? No vaikka kuinka paljon. no is any good musics maked anymore... |