Aihe: Spotify
1 2 3 4 553 54 55 56 57122 123 124 125 126
Zammy
18.08.2009 19:40:45
Spotifyyn olis hieno lisä sellainen, että bändejä ja levyjä vois lisäillä omaan "kirjastoon", jota vois sitten selailla levynkansittain samalla tavalla kuin itunesin cowerflowta ja vois laittaa oman kirjaston soimaan randomilla. Soittolistat tietenkin on vähän vastaava, mutta ei mun mielestä kuitenkaan sama asia, kun ne on mun näkemyksen mukaan enemmänkin sellaisia eri moodeihin tarkoitettuja juttuja. Tietenkin tällaisia extraominaisuuksia tulisi tarjota vain premium-käyttäjille, niin sais mielenkiintoa siihenkin puoleen heräteltyä.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
--Tomppa--
18.08.2009 19:54:36
Zammy: Spotifyyn olis hieno lisä sellainen, että bändejä ja levyjä vois lisäillä omaan "kirjastoon", jota vois sitten selailla levynkansittain samalla tavalla kuin itunesin cowerflowta ja vois laittaa oman kirjaston soimaan randomilla. Soittolistat tietenkin on vähän vastaava, mutta ei mun mielestä kuitenkaan sama asia, kun ne on mun näkemyksen mukaan enemmänkin sellaisia eri moodeihin tarkoitettuja juttuja. Tietenkin tällaisia extraominaisuuksia tulisi tarjota vain premium-käyttäjille, niin sais mielenkiintoa siihenkin puoleen heräteltyä.

Soittolistahan vastaa just tuota kuvausta, mikäli cover flow -tsydeemiä ei oteta huomioon.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Zammy
18.08.2009 20:30:33
--Tomppa--: Soittolistahan vastaa just tuota kuvausta, mikäli cover flow -tsydeemiä ei oteta huomioon.

Niin, periaatteessa. Käytännössä ei. Tai sitten vika on minussa. Tuollainen soittolistahan on pahimmillaan pituudeltaan ihan loputon, joten sitä ei jaksa selata artistien osalta edes b kirjaimeen saakka.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
Eero Laine
19.08.2009 00:22:47 (muokattu 19.08.2009 00:24:04)
edit: eipä mitään
--Tomppa--
19.08.2009 21:01:46
Zammy: Niin, periaatteessa. Käytännössä ei. Tai sitten vika on minussa. Tuollainen soittolistahan on pahimmillaan pituudeltaan ihan loputon, joten sitä ei jaksa selata artistien osalta edes b kirjaimeen saakka.

Mmm nojaa... itelle toimii ihan hyvin.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Tuomoo
21.08.2009 12:36:30
Hahhaa, ihan hyvältä palvelultahan tämä vaikuttaa ainakin ensimmäisten kokemusten mukaan, saas nyt nähdä.
Rajataan ongelma määrittelyn ulkopuolelle ja ongelmaa ei ole olemassa.
Exhausted
21.08.2009 12:43:25

Olisko Amy McDonaldin kampanja viimeinkin loppunut? Juhlapäivä?
itsy
21.08.2009 13:09:50 (muokattu 21.08.2009 13:10:03)
Exhausted: Olisko Amy McDonaldin kampanja viimeinkin loppunut? Juhlapäivä?

Loppumaan päinhän tuo näyttäisi olevan. Juhlistakaamme sitä kuuntelemalla voluumirajat sekä ärsyttävyyskynnyksen rikkovaa La Roux-mainosta. Vittu.
ALALAIA minä kävelen
Exhausted
21.08.2009 13:10:41

Izzy: Loppumaan päinhän tuo näyttäisi olevan. Juhlistakaamme sitä kuuntelemalla voluumirajat sekä ärsyttävyyskynnyksen rikkovaa La Roux-mainosta. Vittu.

Ei ole kyllä yhtään niin ärsyttävä tuo mainos.
zekeode
21.08.2009 13:48:47

Selvästi premiumilla missaan jotain elämää suurempaa. :D

Pääseekö noita kuuntelemaan erikseen jostain?
itsy
21.08.2009 13:53:08
zekeode: Selvästi premiumilla missaan jotain elämää suurempaa. :D

http://www.youtube.com/watch?v=4YpHov_MGOM

Tuossapa tuo Amyn.
ALALAIA minä kävelen
Zammy
21.08.2009 14:00:11
zekeode: Selvästi premiumilla missaan jotain elämää suurempaa. :D

Ilmiselvästi on myös tarpeen sellainen palvelu jossa premiumin käyttäjät saavat lisähintaan myös mainoksia :)
zekeode
21.08.2009 14:13:53

Izzy: http://www.youtube.com/watch?v=4YpHov_MGOM

Tuossapa tuo Amyn.

Eihän toi ole mitään. Viime jouluna on sellainen suomalainen veret seisauttava automainos. Jos nykyään mainokset on tollaisia, niin noihan on ihan siedettäviä.
Parasite
21.08.2009 14:15:42
zekeode: Eihän toi ole mitään. Viime jouluna on sellainen suomalainen veret seisauttava automainos. Jos nykyään mainokset on tollaisia, niin noihan on ihan siedettäviä.

Tuo joka kolmannen kappaleen jälkeen on kyllä hiukan raivostuttavaa.
"Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö
Exhausted
21.08.2009 14:22:03

Kun koneen tai Spotifyn mutettaminen pysäyttää mainokset niin tavaksi tuli sammuttaa stereot aina kun Amy alkoi raakkua. Nopeusennätys oli "Hi This is Amy McD...". :-)
Jokapaikanapina
21.08.2009 14:39:10 (muokattu 21.08.2009 14:40:39)
Mun mielestä toi Amy ei oo mitenkään rasittava, mieluummin hän ku Linds-tröööm. Ja kyllähän tosta Amysta ihan hyvin saa selvää

EDIT: Ei kyllä silti uskois samaks ihmiseks ku tässä :D http://www.youtube.com/watch?v=0xaz6vtcvPI
itsy
21.08.2009 21:42:07
Exhausted: Ei ole kyllä yhtään niin ärsyttävä tuo mainos.

Ei välttämättä, mutta kun joka kerta lähtee soimaan ihan älyttömän lujalla verrattuna musiikin hiljaisempaan voluumiin (varsinkin jos vanhempaa musaa kuuntelee) niin kyllähän toi pistää ärsyttämään.
ALALAIA minä kävelen
Kitaranraiskaaja
21.08.2009 22:52:31

Izzy: Ei välttämättä, mutta kun joka kerta lähtee soimaan ihan älyttömän lujalla verrattuna musiikin hiljaisempaan voluumiin (varsinkin jos vanhempaa musaa kuuntelee) niin kyllähän toi pistää ärsyttämään.

Eikö asetuksista laitettava volume normalization auta asiaan?
Makkiss
21.08.2009 23:59:09 (muokattu 21.08.2009 23:59:30)
''There is a problem with the connection to Spotify. Please try again shortly''

Olenko ainoa jolla herjaa tommosta erroria nyt?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)