Aihe: Youtube rumpupläjäykset vol. 2
1 2 3 4 591 92 93 94 95122 123 124 125 126
Kailis
20.08.2009 23:49:29 (muokattu 21.08.2009 00:00:19)

*huokaa alistuneesti* voisit nyt kokeilla vaikka Relaxin' At Camarillo nimisiä nappeja. Jos susta on ihan ookoo haukkua pässiksi aina kun joku ei perustele teoreettisesti sitä että mielestään joku on tyylitajuton niin fine. Se voi olla myöskin makuasia. Ja tässä taistelussa ei ole muita kuin häviäjiä, joten moido.

PS

Toi Slingerland juttu alkaa olemaan jo aika kulunut. Voisin jopa päätellä sen pulppuavan kateudesta.

PPSSPPSS

"Poju" viittaa nuoreen ikääsi (hieman päälle 20) verrattuna omaani (melkein 50) ja muistaakseni oli varustettu hymiöllä (=D). Mihis tuo "pässi" viittaa?

Daa, viittasit tähän;
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=30&t=172869&o=1340
moderndrummer88
20.08.2009 23:55:24 (muokattu 20.08.2009 23:58:26)
Kailis: *huokaa alistuneesti* voisit nyt kokeilla vaikka nimisiä nappeja. Jos susta on ihan ookoo haukkua pässiksi aina kun joku ei perustele teoreettisesti sitä että mielestään joku on tyylitajuton niin fine.

Kuka tässä nyt on mistään teoreettisesta puhunu, jos et ymmärrä lukemaasi niin fine. Ainakaan minä en ole puhunut missään vaiheessa siitä, mutta jotain muuta kyllä kaipaisin kuin, että se vaan on niin

Se voi olla myöskin makuasia. Ja tässä taistelussa ei ole muita kuin häviäjiä, joten moido.

Niitäkin voi perustella....

PS

Toi Slingerland juttu alkaa olemaan jo aika kulunut. Voisin jopa päätellä sen pulppuavan kateudesta.

Ooppas hiljaa, vanhus.

E:
PPSSPPSS

"Poju" viittaa nuoreen ikääsi (hieman päälle 20) verrattuna omaani (melkein 50) ja muistaakseni oli varustettu hymiöllä (=D). Mihis tuo "pässi" viittaa?

Nyt silmä käteen!
"Siis Linnunlaulupuu hyökkäsi suoraan musatyyliä vastaan, eikä soittonäytettä ja argumentoi sen vielä huonosti. Eli kyllä se aika tyhmää käytöstä on"
Relaxin' At Camarillo...
Epämuusikko
20.08.2009 23:57:16
Kailis: *huokaa alistuneesti* voisit nyt kokeilla vaikka nimisiä nappeja. Jos susta on ihan ookoo haukkua pässiksi aina kun joku ei perustele teoreettisesti sitä että mielestään joku on tyylitajuton niin fine. Se voi olla myöskin makuasia. Ja tässä taistelussa ei ole muita kuin häviäjiä, joten moido.

Voi olla makuasia, en vain keksi missä tilanteessa. Offariksi nyt menee, yritän nyt olla enempää laukomatta (hinku on kyllä todella kova!) ennen kuin näen tuon videon äänet päällä.
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1
Kulkunen
20.08.2009 23:57:54
Hatunnosto rumpupalstalle taas. Yhden surkean provottajan takia väännetään kättä sivun verran.
The downward spiral never ends.
moderndrummer88
21.08.2009 00:00:35
Kulkunen: Hatunnosto rumpupalstalle taas. Yhden surkean provottajan takia väännetään kättä sivun verran.

Onnittelut sinulle vielä vähäpätöisemmästä kommentista, kuin mitä me ollaan tässä sivun verran jauhettu. Nappisuoritus! o/
Relaxin' At Camarillo...
Kailis
21.08.2009 00:01:33 (muokattu 21.08.2009 00:03:32)

Kulkunen: Hatunnosto rumpupalstalle taas. Yhden surkean provottajan takia väännetään kättä sivun verran.

Olen pahoillani =( Mulla on vielä paljon opittavaa ihailemastani zen-budhalaisuudesta. Olen äkkipikainen, harkitsematon ja kypsymätön. Yritän kasvaa.
Kulkunen
21.08.2009 00:01:44
moderndrummer88: Onnittelut sinulle vielä vähäpätöisemmästä kommentista, kuin mitä me ollaan tässä sivun verran jauhettu. Nappisuoritus! o/

Mun mielestä kommenttini vähäpätöisyys on makuasia.
K.Suninen
21.08.2009 00:01:45
Tässä teille lisää haukuttavaa:
Drumchannelilla ylisoittajien kuningas Ronald Bruner Jr. vetää kikkelifuusiota siihen tahtiin, että aivot sulaa vähemmästäkin. Mutta erityisen mahtavaa että, menossa mukana on myös muita staroja, mm. Brunerin ja mun yhteinen teini-iän no.1 rumpusankari Will Kennedy!
kakstuntinen show, en itse kerinnyt vielä katsoa kokonaan..

http://www.drumchannel.com/entertainment/50589.aspx
"Chefin isähän on kans kuuluisa rumpali, nimittäin Porcadon Zoe. "
moderndrummer88
21.08.2009 00:03:21
Kulkunen: Mun mielestä kommenttini vähäpätöisyys on makuasia.

Ja toinen heti perään! Jätkä on tulessa!!!!
Relaxin' At Camarillo...
Epämuusikko
21.08.2009 00:03:22 (muokattu 21.08.2009 00:04:02)
Kulkunen: Mun mielestä kommenttini vähäpätöisyys on makuasia.

Dadan teknisessä osuudessa tuosta saa täydet, mutta täällä taiteellisessa osuudessa kannattaa olla tarkkana.

Ja toinen heti perään! Jätkä on tulessa!!!! Rauhoitu.
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1
Kulkunen
21.08.2009 00:05:43
Kailis: Olen pahoillani =( Mulla on vielä paljon opittavaa ihailemastani zen-budhalaisuudesta. Olen äkkipikainen, harkitsematon ja kypsymätön. Yritän kasvaa.

Ota mallia MD:stä.
markkuliini
21.08.2009 00:08:47

Me kaikki ollaan pässejä, pässit.

No niin, nyt tästäkin päästiin, ja voidaan jatkaa elämää. :)
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
Kailis
21.08.2009 00:11:30 (muokattu 21.08.2009 00:12:36)

Kulkunen: Ota mallia MD:stä.

Ei kun yritän kasvaa pässi! Pässin kulkunen eli pukin kives.
totomiettinen
21.08.2009 00:13:31
K.Suninen: Tässä teille lisää haukuttavaa:
Drumchannelilla ylisoittajien kuningas Ronald Bruner Jr. vetää kikkelifuusiota siihen tahtiin, että aivot sulaa vähemmästäkin. Mutta erityisen mahtavaa että, menossa mukana on myös muita staroja, mm. Brunerin ja mun yhteinen teini-iän no.1 rumpusankari Will Kennedy!

Olipas huumorimusiikkia sen mitä 2 minuuttia jaksoin kuunnella. Oon kyllä kuullut Bruner Jr:ltä myös ihan asiallista ja maltillista, jopa tyylikästä soittoa. Veljensä on kova passomies, hyvin veti Erykah Badun remmissä Porissa heinäkuussa.
-I like my sugar with coffee and cream-
grooveman
21.08.2009 00:24:13 (muokattu 21.08.2009 00:27:18)
markkuliini: Me kaikki ollaan pässejä, pässit.
Kun oikein silmiin katsotaan.. kyllä.

Tää biisi kulkee ihan kivasti. Vai mitä ootte mieltä?
Joitain amerikan tyyppejä tässä veivaa.

http://www.youtube.com/watch?v=9gkTF-vZ_bM
"rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki
grooveman
21.08.2009 00:27:06
Ja tässä lisää Mayerin trio-kokoonpanoa.
Vois sanoa että komppi istuu. Pakko varmaan hommata jostain toi DVD.

http://www.youtube.com/watch?v=Aaf3epvPRxw&feature=related
"rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki
totomiettinen
21.08.2009 00:39:09
grooveman: Ja tässä lisää Mayerin trio-kokoonpanoa.
Vois sanoa että komppi istuu. Pakko varmaan hommata jostain toi DVD.

http://www.youtube.com/watch?v=Aaf3epvPRxw&feature=related

On kyllä kova. Paha toi haikkalinja, tommosta sohjoo, ei ihan suoraa, vähän kenossa koko ajan. Varsinkin tossa rumpuintrossa kuulee.
-I like my sugar with coffee and cream-
Linnunlaulupuu
21.08.2009 02:58:03
Juma, pojut ja pässit ovat pistäneet parastaan (miinus yksi mies)! Hyvää iltaa ihmisyys. Pahoittelut moderndrummer14/88:lle huonon argumentaationi -jossa yritin kerrankin panna parastani, oikeesti- aiheuttamasta mielipahasta.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Sa(n)kari
21.08.2009 11:00:16
K.Suninen: Tässä teille lisää haukuttavaa:

Helvetti tuo on ehkä kaikkien aikojen vittumaisin sivu, enkä nyt puhu sisällöstä, vaan ihan teknisestä totetutuksesta. Näyttää siltä kun joku internet-velho-suunnittelija olisi nähnyt märän unen flash suunnittelusta ja päätänyt toteuttaa sen. Huhhuhuh. Täytyy vissiin olla joku 16- ytiminen prossu että tuolta mitään saa näkymään.
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni. http://www.last.fm/user/SickNature/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)