jakeni 18.08.2009 09:01:17 | |
---|
Huomenna Ke. Mäntyharju ja Tommola. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
kuunsirppi 18.08.2009 13:06:45 | |
---|
TiVe: Siinäpä kontrastia kerrakseen. Miten tuo tunneskaalan vaihto onnistuu? No pitää vaan psyykata ja tsempata; keikka, keikka, keikka....illalla sitten tulee se halju olo näiden jälkeen :o/ Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Lennu 18.08.2009 14:12:32 | |
---|
Perjantai Laituri Porvoossa ja heti perään Seurahovi 26.9. Ei roudareita eikä kuskia, omat loppuunnussittu PA ja mersu. Yöt teltassa. |
Veksi 19.08.2009 11:38:08 | |
---|
Lauantaina Nurmijärvi Klaukkala latotanssit |
mack the knife 19.08.2009 15:50:18 | |
---|
Torstai Tervasaari, lauantai Silja Symphony Sto-Hki ja maanantaista viikko eteenpäin duoilua Silja Europalla. COVS n:o 1. |
manjaana 19.08.2009 18:38:03 | |
---|
riff: Eläppä höpötä! Satun olemaan sopivasti iltavuorossa kun tulette. Kannustan roudaamaan...;-) No justiinsa juu meinasin sanua notta vastaathan sie, jopa lomalla... -diu diu- |
manjaana 19.08.2009 18:46:06 | |
---|
matchbox: Mulla on kyllä auto, mutta kun noi palstan äijjät keikkailee näillä kulmilla (=2 h ajomatkan päässä) yleensä silloin kun itse on aivan jossain muualla tai sitten pitää mennä seuraavana päivänä aikaisin töihin. En ehdi esim. jeppeäkään fanittamaan tänään. Siitä toisesta poppoosta puhumattakaan. Tai ehtisin keikalle, mutten nukkua. Voisin esittääkin seuraavaan työvuorolistaan toiveita myöhäisemmistä vuoroista. Selittäisin esimiehelle kirkkain silmin toiveiden perustuvan tanssinetin keikkakalenteriin. :) No juu, vkl työt rasittaa kanssa omia menemisiä, varsinkin iltavuorot 8( Ja autottomuus *grrr* että olinkin pöljä kun kumitassusta luovuin *snif* -diu diu- |
walttoni 19.08.2009 19:26:14 | |
---|
manjaana: No justiinsa juu meinasin sanua notta vastaathan sie, jopa lomalla... Kyllä minäkin sinulle vastaisin:) Eipä ole näkynyt roudauksen kannustuksessa eikä missään muuallakaan. COVS2. |
walttoni 20.08.2009 01:26:56 | |
---|
Kauhava... COVS2. |
jeppeq 20.08.2009 09:16:42 | |
---|
la mamman kaa laatuajalle suomen Turkuun ja sunnuntaina laulamaan hittiä levylle ja miksailemaan, edelleen Turkkusessa. Ei keikan keikkaa, ellei joku älyä pyytää tuuraukselle. Painava, mutta kevytmielinen. |
manjaana 20.08.2009 11:01:33 | |
---|
walttoni: Kyllä minäkin sinulle vastaisin:) Eipä ole näkynyt roudauksen kannustuksessa eikä missään muuallakaan. Joo, ei auennut mulle notta missä vaellat.. -diu diu- |
walttoni 20.08.2009 11:12:24 | |
---|
manjaana: Joo, ei auennut mulle notta missä vaellat.. Olin eilen Riffin siviilityöpaikalla keikalla, eipä näkynyt miestä, vaikka tuossa ylempänä aikoi tulla tukemaan roudausta:) COVS2. |
manjaana 20.08.2009 11:19:03 | |
---|
walttoni: Olin eilen Riffin siviilityöpaikalla keikalla, eipä näkynyt miestä, vaikka tuossa ylempänä aikoi tulla tukemaan roudausta:) Perskules ny mamma bonjas väärin. Aattelin notta miuta ei oo näkynyt, lukihärö... *nolo* -diu diu- |
jakeni 20.08.2009 11:47:32 | |
---|
jeppeq: la mamman kaa laatuajalle suomen Turkuun ja sunnuntaina laulamaan hittiä levylle ja miksailemaan, edelleen Turkkusessa. Ei keikan keikkaa, ellei joku älyä pyytää tuuraukselle. Se on toi SMORK-kirous,tiämmä? No...kyl se siitä avautuu... ;) Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
jakeni: Se on toi SMORK-kirous,tiämmä? No...kyl se siitä avautuu... ;) Ilmeisesti vasta ensi viikolla päästään neuvottelun makuun tuonne Auraan. Ovat vasta palanneet lomiltaan ja siellä on paljon tärkeämmät sisäiset keskustelut (kuten kuka sai raikkaimman sillin sisävesistä) vielä käymättä keskenänsä... Ite on tuota keikkamyyntiä hoidettu alusta alkaen, ja nyt sitten katotaan tuleeko "rakenteeseen" muutosta ulkoisilla avuilla. Toivon mukaan ainakin joitain paikkoja "avautuisi" ja kenties taloudellinen puolikin saattaa parantua. Liekköpä tuosta tittelistä haittaakaan ole, kiivaasti ovat jo kuulemma ens kesän päiviä varailleet ihan asiallisin korvauksin. Painava, mutta kevytmielinen. |
mack the knife 20.08.2009 12:29:19 | |
---|
manjaana: Perskules ny mamma bonjas väärin. Aattelin notta miuta ei oo näkynyt, lukihärö... *nolo* Missähän sä oot pyöriny. Kaikki maailman murteet on jo sekaisin tuossa. COVS n:o 1. |
jakeni 20.08.2009 12:40:24 | |
---|
jeppeq: Ilmeisesti vasta ensi viikolla päästään neuvottelun makuun tuonne Auraan. Ovat vasta palanneet lomiltaan ja siellä on paljon tärkeämmät sisäiset keskustelut (kuten kuka sai raikkaimman sillin sisävesistä) vielä käymättä keskenänsä... Ite on tuota keikkamyyntiä hoidettu alusta alkaen, ja nyt sitten katotaan tuleeko "rakenteeseen" muutosta ulkoisilla avuilla. Toivon mukaan ainakin joitain paikkoja "avautuisi" ja kenties taloudellinen puolikin saattaa parantua. Liekköpä tuosta tittelistä haittaakaan ole, kiivaasti ovat jo kuulemma ens kesän päiviä varailleet ihan asiallisin korvauksin. Hyvä homma...ei muuta kuin aaron suuntaan nöyristelemään. ;) (pikku paroni,vai miten se oli?) :):) Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
jeppeq 20.08.2009 12:54:17 | |
---|
jakeni: Hyvä homma...ei muuta kuin aaron suuntaan nöyristelemään. ;) (pikku paroni,vai miten se oli?) :):) Joo, käyttää jos käyttää, ei haittaa. Eipä ole viime aikoina edes tuputettu. Toki käydään, jos tilataan. Saarela tykittää sen paikat täyteen extraohjelmaa, niin se on hyvä niin. Nuo paikat on jo käyty, sitä meinasin "laajennuksella" uusiin paikkoihin. Painava, mutta kevytmielinen. |
manjaana 20.08.2009 15:01:34 (muokattu 20.08.2009 15:01:46) | |
---|
mack the knife: Missähän sä oot pyöriny. Kaikki maailman murteet on jo sekaisin tuossa. Lomalla jossain pörräillyt ;) -diu diu- |
riff 20.08.2009 19:38:15 | |
---|
walttoni: Olin eilen Riffin siviilityöpaikalla keikalla, eipä näkynyt miestä, vaikka tuossa ylempänä aikoi tulla tukemaan roudausta:) Ääh, sorry. Mun piti just vaihtaa silloin työvuoroa. Ändöstän. Kyynisyys on realismia. |