calster 12.08.2009 18:15:35 (muokattu 12.08.2009 18:16:39) | |
---|
calster: LM2 saundista että Ampegin 15" tulee jo jotenkin mukava murina mistä tykkään ite siis ja täten toimii selkeänä mutta voimakkaana hyvinkin rokissa. Mutta nykyään käytössäni on ollut EBS Multi.. ja se kruunaa saundin mukavan hallitulla +murolla. ..Nyt gassittaa kyllä lisäksi vielä ehkäpä 4x10ä. + VPF namiska ollut kovassa käytössä , sillä saa iisisti fleiveriä ja painotusta!..?. ..zigafreno |
jussi76 17.08.2009 21:41:16 | |
---|
Liityn kerhoon Little Mark Tube 800:sen ja Standard 104HF:n kera. Mielestäni soundi on kohdallaan, ja putkietunen toimii, mutta säröä ehkä saisi jossain kohtaa olla enempi. Osaisiko joku muuten kertoa mitä silllä phantom virralla tehdään tossa nupissa? |
Antti K. 17.08.2009 22:26:00 (muokattu 17.08.2009 22:27:12) | |
---|
jussi76: Liityn kerhoon Little Mark Tube 800:sen ja Standard 104HF:n kera. Mielestäni soundi on kohdallaan, ja putkietunen toimii, mutta säröä ehkä saisi jossain kohtaa olla enempi. Osaisiko joku muuten kertoa mitä silllä phantom virralla tehdään tossa nupissa? Syötetään virtaa bassoon, josta aktiivimikkien tai -etusen paristo otettu pois (ja yhdistetty paristoliittimen plus-miinus navat). E: Vaatinee myös erikoispiuhan (stereosellasen siis). Aikoinaan EBS Gorm-kombossa olis ollut sama systeemi. Tarkkana kytkentöjen kanssa sitten. Muusikon "paras" ystävä... |
jussi76 17.08.2009 23:11:39 | |
---|
Kiitos tiedosta! Itse tuskin tulen käyttämään vaikka yksi aktiivipresari löytyykin. |
LM2 + Rantis ?? Kertokaan miten toimii yhdistelä rantiksella ja LM2:sella? ..zigafreno |
banzai 19.08.2009 21:39:40 | |
---|
calster: LM2 + Rantis ?? Kertokaan miten toimii yhdistelä rantiksella ja LM2:sella? No ihan jeeshän tuo toimii, kyllä siinä pelissä potku riittää. Varavahvistimena tollanen on piuhalaukussa kulkenut :) Ja yhdellä keikalla Marshall VBA400 ja kylmäjuotos näytti kyntensä, joten tuli äkkiä kaivettua esiin, yks biisi levymusiikkia väliin ja taas mentiin. Jaa offtopic... Mökää piisaa kyllä, ja kyllä soundi mulle toimii, paremmin en osaa kuvailla kun tosiaan kahdella keikalla ollut tuo yhdistelmä, muuten putkinuppi. Ja siihen Marsun kompressointiin kun on tottunut niin oli toki ihan erilainen soittaa Markilla ja 8x10":llä, tarkemminhan sieltä kaikki transientit ja muut tulee, mutta omaan makuun nyt vaan on nuo putkilaitteet, ja varsinkin VBA400... Hyvä soundi kyllä irtoaa myös treeniyhdistelmästä LM2+GK BLX 15", että kyllä tyytyväinen nuppiin ihan olen. |
PnukBassist 27.08.2009 11:39:21 | |
---|
Mini CMD 121P osoitti toimivuutensa tositilanteessa euroopanreissulla. Seitsemän keikkaa eikä kertaakaan loppunu hönkä kesken. Rantasaunan ja Peaveyn 2x15"-kaapin läpi luonnollisesti parhaat höngät, kun sai kaikki 500w ulos isolla kajaripinta-alalla, mutta riitti aivan hyvin pörisemään itsekseenkin. Eikä kyrsiny roudaaminenkaan edes siinä vaiheessa kun "keikkabussi" levisi autopaanalle Saksaan. Onneksi ei ollu Ampegit matkassa, hehheh. Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
isomela 27.08.2009 17:26:22 | |
---|
calster: LM2 + Rantis ?? Kertokaan miten toimii yhdistelä rantiksella ja LM2:sella? Ei oo ihan tuo yhdistelmä, mutta käytössä Markbass F1 + Ampeg rantasauna + ebs multidrive. Oikein on mieleinen, mutta hieman hauskan näköinen yhdistelmä. Suosittelen kyllä lämpimästi! |
Blain 17.09.2009 13:28:06 (muokattu 17.09.2009 13:28:20) | |
---|
Liityn klubiin kera Little Mark II:sen. Juontaja näytä tissit. |
velluh 25.09.2009 17:06:34 | |
---|
Klubittaudun MB MiniMarkin kanssa. Rockin' With A Touch Of Blues |
aho 25.09.2009 22:11:42 | |
---|
LMK tilauksessa... Kommentteja sitten lisää! Off topic, mutta ompas komee StingRay Vellulla! www.myspace.com/boristheconductor |
Bassman135 27.09.2009 17:36:29 | |
---|
LMK:n kaapeiksi tuli hankittua eilen Traveler 151P ja Traveler 121H. Melko kompakti paketti. |
aho 30.09.2009 00:12:10 | |
---|
Ensimmäiset testin LMK:sta takana ja neutraalius tai selkeys kyllä yllätti. Tehoa on kyllä kuin pienessä kylässä ja olen erittäin vakuuttunut, presari kuulosti presarilta ja musari musarilta. Ymmärrän nyt hyvin miksi monet ovat hankkineet etuvahvistimia tms. purkkeja nupin eteen. www.myspace.com/boristheconductor |
JussiKoo 30.09.2009 07:12:08 | |
---|
aho: Ensimmäiset testin LMK:sta takana ja neutraalius tai selkeys kyllä yllätti. Tehoa on kyllä kuin pienessä kylässä ja olen erittäin vakuuttunut, presari kuulosti presarilta ja musari musarilta. Ymmärrän nyt hyvin miksi monet ovat hankkineet etuvahvistimia tms. purkkeja nupin eteen. Mitä mieltä itse olet? Tarviiko purkkeja? leikkaa tästä -> -------------------------------------------------------------- |
aho 30.09.2009 08:21:55 | |
---|
Rock-Ola: Mitä mieltä itse olet? Tarviiko purkkeja? Vaikea vielä sanoa tässä vaiheessa, riippuu niin tilanteesta. MarkBassin soundi ei tuntunut menevän ruttuun vaikka roimi kuin kovalla tatsilla tahansa. Joku murottaja voisi olla paikallaan, jos sellaista rokkijyystösoundia haluaa. www.myspace.com/boristheconductor |
J.Hollström 30.09.2009 08:27:03 | |
---|
aho: Vaikea vielä sanoa tässä vaiheessa, riippuu niin tilanteesta. MarkBassin soundi ei tuntunut menevän ruttuun vaikka roimi kuin kovalla tatsilla tahansa. Joku murottaja voisi olla paikallaan, jos sellaista rokkijyystösoundia haluaa. Voin sanoo että se on ihan yhtä ankara purkeillekin. Olen kokeillut aika montaa suristinta ton edessä ja vain yksi on mun mielestä toiminut; EBS:n multidrive. Tosin sekin on jäänyt toimettomaksi kun hommasin EBS:n multicompin jolla saan haluamani reunan pyöreyden soundiin. Ilmankin tulisin juttuun. |
aho 30.09.2009 11:17:03 | |
---|
juki68: Tosin sekin on jäänyt toimettomaksi kun hommasin EBS:n multicompin jolla saan haluamani reunan pyöreyden soundiin. Ilmankin tulisin juttuun. Samaa mieltä, että juttuun tulee ilmankin. Itseni tuntien jatko menee siten, että jossain vaiheessa tulee kuitenkin tarve nysvätä ja hankkii jonkun "pyöristäjän" siihen eteen ja se on siinä ja maailman paras soundi. Hetken päästä pyöristäjä jää pyörimään ja vetelee paljaalla. www.myspace.com/boristheconductor |
Warwickbass 11.10.2009 17:32:14 | |
---|
Hieman kyselisin mielipiteitä seuraavanlaisista seteistä... Tällä hetkellä käytössä on EBS:n gorm 210 ja EBS:n microbass. Tarkoitus olisi ostaa jokin markbassin nuppi. Olen miettinyt LMIII:sta, LMtubea, tai LMtube800:sta. Kaapiksi olen miettinyt ainakin traveller 15:sta ja jossakin vaiheessa tälle jotain hyvä kaveria tai toista samanlaista. En ole vielä kerinnyt testaamaan kyseisiä nuppeja, mutta mitä mieltä olette, onko nupeissa olevista putkista (yksi putki/nuppi) antamaa tarpeeksi lämpöä ja reunaa vai kannattaisiko eteen rytätä jotain muuta purkkia... (voisi testata samalla myös tuota) EBS:n microbass jää itselle joka tapauksessa, mutta siitä ei saada irti niitä ominaisuuksia joita olen hakemassa, vaan toimii lähinnä DI-boksina. Mitä mahdollisesti suosittelette nupin eteen?!? Multicomppia, valve drivea vai jotain muuta mitä? |
UncleFester 11.10.2009 17:38:32 | |
---|
Warwickbass: Hieman kyselisin mielipiteitä seuraavanlaisista seteistä... Tällä hetkellä käytössä on EBS:n gorm 210 ja EBS:n microbass. Tarkoitus olisi ostaa jokin markbassin nuppi. Olen miettinyt LMIII:sta, LMtubea, tai LMtube800:sta. Kaapiksi olen miettinyt ainakin traveller 15:sta ja jossakin vaiheessa tälle jotain hyvä kaveria tai toista samanlaista. En ole vielä kerinnyt testaamaan kyseisiä nuppeja, mutta mitä mieltä olette, onko nupeissa olevista putkista (yksi putki/nuppi) antamaa tarpeeksi lämpöä ja reunaa vai kannattaisiko eteen rytätä jotain muuta purkkia... (voisi testata samalla myös tuota) EBS:n microbass jää itselle joka tapauksessa, mutta siitä ei saada irti niitä ominaisuuksia joita olen hakemassa, vaan toimii lähinnä DI-boksina. Mitä mahdollisesti suosittelette nupin eteen?!? Multicomppia, valve drivea vai jotain muuta mitä? Mulla on kokemuksia pikkumarkusta valvedriven kera. Minusta tuossa markussa on yksinään aika kolkko saundi, mutta valvedriven kanssa toimi mainiosti ja tuli saundiin paljon leveyttä ja jonni verran lämpöä myös. Ne säröominaisuudet ei oikein minua lämmittäneet siinä purnukassa, tosin plekuhommissa varmasti toimivat mainiosti.. riippuu mitä hakee. Valvedriven kanssa vain täytyy huomata että siinä on tosi kummallinen equtus. maihinnousu.net/superbullets |
jars 11.10.2009 17:59:57 | |
---|
Warwickbass: Hieman kyselisin mielipiteitä seuraavanlaisista seteistä... Tällä hetkellä käytössä on EBS:n gorm 210 ja EBS:n microbass. Tarkoitus olisi ostaa jokin markbassin nuppi. Olen miettinyt LMIII:sta, LMtubea, tai LMtube800:sta. Kaapiksi olen miettinyt ainakin traveller 15:sta ja jossakin vaiheessa tälle jotain hyvä kaveria tai toista samanlaista. En ole vielä kerinnyt testaamaan kyseisiä nuppeja, mutta mitä mieltä olette, onko nupeissa olevista putkista (yksi putki/nuppi) antamaa tarpeeksi lämpöä ja reunaa vai kannattaisiko eteen rytätä jotain muuta purkkia... (voisi testata samalla myös tuota) EBS:n microbass jää itselle joka tapauksessa, mutta siitä ei saada irti niitä ominaisuuksia joita olen hakemassa, vaan toimii lähinnä DI-boksina. Mitä mahdollisesti suosittelette nupin eteen?!? Multicomppia, valve drivea vai jotain muuta mitä? SansAmp VTBass + LMII/III sanon minä. Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |