Tohle 12.07.2009 00:11:18 | |
---|
toiki käyny mielessä et ettis vaa sen nupin sit erikseen mutta ei hajuakaa että mikä nuppi tohon hyvin sopis :s |
hollstro 12.07.2009 08:25:51 | |
---|
Rocco_Longfella: Itse ottaisin noista Hartken XL410:n ja miettisin nupin erikseen. Kaapeilla ei ole tehoa, vaan tehonkestoa. ..Josta tulikin mieleen kysymys. Jakaantuuko nupin tehot tasan kaappien kesken? Antaako 500 wattiseni 250w kummallekkin kaapille? Ohmit kummassakin 8. Teho jakautuu tasan jos Ohmit ovat oikeasti samat. Nimellisimpedanssi ei ole sama kuin todellinen, koska kaiuttimen impedanssi on riippuvainen taajuusvastesta ja eri kaiuttimilla tämä on erilainen. Tällä nyt ei kuitenkaan ole sen kummempaa merkitystä käytännössä. Erilaiset yhdistelmät saundaavat erilaisilta jokatapauksessa. Korva ja omat mieltymykset ratkaisevat mitkä yhdistelmät kuulostavat hyviltä. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
hollstro 12.07.2009 08:29:49 (muokattu 12.07.2009 08:30:14) | |
---|
Tohle: toiki käyny mielessä et ettis vaa sen nupin sit erikseen mutta ei hajuakaa että mikä nuppi tohon hyvin sopis :s No toi nyt on sama kun kysyisit että mikä polkupyörä tai suksimerkki sulle sopii. Hinta ja laatu menevtät käsi kädessä. Saundimieltymykset ovat henkilökohtaisia. Hartken styrkkarit ovat luotettavuudeltaan ja rakenteeltaan ihan eri luokassa (siis heikompia, minusta myös saundissa) kuin SWR:n. Jos saat ton SWR:n setin hyvällä hinnalla niin se kannattaa ottaa. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Mr.Sit.com 16.07.2009 19:35:38 | |
---|
|
Minulla on 18" elementti, jolle pitäisi rakentaa räminätön kaappi. Itse olen poropeukalo, joten tietääkö kukaan pääkaupunkiseudulta sellaista joka osaisi tällaisen rakentaa? |
Mr.Sit.com 19.08.2009 23:20:07 | |
---|
velipesonen: Minulla on 18" elementti, jolle pitäisi rakentaa räminätön kaappi. Itse olen poropeukalo, joten tietääkö kukaan pääkaupunkiseudulta sellaista joka osaisi tällaisen rakentaa? Käyttäjä panpan asuu Karjaalla, ei varsinaisesti pk-seudulla mutta tunnin ajomatkan päässä. Kannattaa kysästä, ostin just sen tekemän isobarisen (elementit vastakkain eri vaiheessa, taajuusvaste alemmaksi) bassokaapin, ja on ihan helvetin hyvä eikä rämise muut kuin ikkunat :) |