Pluto 18.08.2009 10:36:59 | |
---|
Ihan ovelia biisejä, aika selkeästi näkyy pyrkimys palata uran alkupäähän. Mikä ei ole lainkaan huono asia. Noi soundit mua vaan henk koht korpeaa aika pahasti, sen verran muovisilta varsinkin rummut kuulostaa. Jos miettiin Peace Sellsiä tai RIP:iä, niin onhan niissä varmaan mittarilla mitattuna "huonommat" soundit kuin nykymetallissa, mutta silti se tietty roso, räkäisyys ja diskanttisuus sopii niihin kuin nyrkki silmään, ja nuo levyt kuulostavat musta edelleenkin upeilta. Hyvän esimerkin tarjoaa RIP:in remasteri, jossa jokainen rummunisku kuuluu selkeästi ja hyvin, minkä seurauksena uudelleenjulkaisu on noin 127% hengettömämpi kuin alkuperäinen. Biisit jopa kuulostavat hitaammilta tai laahaavilta, ainakin meikäläisen korviin. Dillon, you son of a bitch! |
Seppo_Howitzer 18.08.2009 12:40:55 | |
---|
Nuo Andy Sneapin muovisoundit on täysin perseestä. |
d3monilaama 18.08.2009 21:51:36 | |
---|
Pluto: Noi soundit mua vaan henk koht korpeaa aika pahasti, sen verran muovisilta varsinkin rummut kuulostaa. Haluaisin tuoda tälläisen pointin esille, en kyllä varmaan ole ensimmäinen joka ihmettelee. Megadethin, Metallican ja Slayerin uusimpien ulostuksien soundeista, kaikista, jengi on valittanut. Ainahan siis on joku joka ei tykkää, mutta selkeästi hallitseva mielipide on ollut juuri se että soundit kusee, Slayer-ketjuakin kun katsoo. Metallicasta nyt on puhuttu ihan tarpeeksi. Onko näistä lelusoundeista tullut se tän päivän juttu vai miksi homma menee tähän suuntaan? Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista. |
Moimies 18.08.2009 22:15:50 | |
---|
Vitut minä ainakaan noista soundeista välitän koska tuohan on ihavvitun kova biisi. Munsta. |
Ellefson_88 18.08.2009 22:50:33 | |
---|
Ajatelkaapas huvikseen sweating bulletsin alkusaundeja ja vedelkää siitä johtopäätöksiä nykymeininkiin. |
Zelipaatti 18.08.2009 23:29:33 (muokattu 18.08.2009 23:36:02) | |
---|
Moimies: Vitut minä ainakaan noista soundeista välitän koska tuohan on ihavvitun kova biisi. Munsta. Samaa mieltä, mä en tiijä mitä tarkoitatte huonolla soundilla! silloin kun minä olin nuori niin nykymittapuunkin mukaan kovimmat biisit kuunneltiin paskoista kasetti mankoista, ei kukaan kirjoittanut lehen yleisö osastolle että Justice For Allissa on huono soundi ja en edelleenkään tiedä mitä se tarkoittaa epäilen vain jotain. Ketään ei kiinnostanu hevonvittuakaan joku soundi, pääasia että biisi oli terästä! Megadeth on kuitenkin ihan kuuluisa yhtye ja Dave Mustaine varmasti tietää mikä on hyvä soundi, se on ihan pätevä muusikko ja tehnyt pitkän uran, alku aikoina teki ehkä paskaa settiä kokemattomuuttaan En myöskään ymmärrä soundin lisäksi tätä nykyajan toista trendiä että jostain syystä uran alkuaikojen biisit on järestään parempia kuin uudet biisit mutta niissä on vain paskat soundit Mä olin Megadethin keikalla kun suurin osa teistä vielä kuunteli Nils Halkersonia, Röllipeikkoa ja muumilaakson tarinoita Sanon vielä sen että Megadethin aliarvostetuimpia biisejä ovat: CAPTIVE HONOUR ja I THOUGHT I KNEW IT ALL sekä ALMOST HONEST |
Zelipaatti 18.08.2009 23:30:21 | |
---|
Ellefson_88: Ajatelkaapas huvikseen sweating bulletsin alkusaundeja ja vedelkää siitä johtopäätöksiä nykymeininkiin. Hello me...meet the real me. And my misfits way of life. A dark black past is my Most valued possession. Hindsight is always 20-20, But looking back its still a bit fuzzy. Speak of mutually assured destruction? Nice story...tell it to readers digest!!! |
aalataur 19.08.2009 00:10:48 (muokattu 19.08.2009 00:11:33) | |
---|
Pluto:Hyvän esimerkin tarjoaa RIP:in remasteri, jossa jokainen rummunisku kuuluu selkeästi ja hyvin, minkä seurauksena uudelleenjulkaisu on noin 127% hengettömämpi kuin alkuperäinen. Biisit jopa kuulostavat hitaammilta tai laahaavilta, ainakin meikäläisen korviin. Toi RIP:in remasterointi kuulostaa siltä kuin virvelissä olisi korvattu se vanha soundi jollain yhdellä samplella, ja sitten tosiaan vaan sillä yhdellä samplella se tulee sieltä. Eli kuulostaa konerummulta. |
M4ss3 m/ 19.08.2009 07:38:44 | |
---|
Zelipaatti: Sanon vielä sen että Megadethin aliarvostetuimpia biisejä ovat: CAPTIVE HONOUR ja I THOUGHT I KNEW IT ALL sekä ALMOST HONEST Mä ainakin kuuntelin aina Captive Honouria ihan vitusti. |
Zelipaatti: Sanon vielä sen että Megadethin aliarvostetuimpia biisejä ovat: CAPTIVE HONOUR ja I THOUGHT I KNEW IT ALL sekä ALMOST HONEST You're damn right! "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
Trendkeel 19.08.2009 16:53:26 | |
---|
Mulla on Kuntdown sekä alkuperäisenä että remasteroituna versiona. Huhhuh mitä paskaa. Alkuperäinen potkii tuota davemasteroitua kiveksille 100-0. Siellä kun sattuu olemaan ihan oikeat rummut ja vähän ilmaa välissä kun ei rummut ole ihan nenän edessä. Muutkin helmet olisi helvetin kova metsästää alkuperäisversioina, Rust In Peace potkisi varmasti parempi kuin tuo muovilätkytyskakka. Tuo toinen julkaistu biisi ei myöskään niin säväyttänyt, vaikka sieltä tunnistaa jo introriffistä yhtyeen. Kassellaan. THE MIRROVR which FLATTERS not
~The Blackening~ |
Disposable 19.08.2009 17:40:07 | |
---|
M4ss3 m/: Mä ainakin kuuntelin aina Captive Honouria ihan vitusti. Oikkein. Yksi Megadethin parhaista biiseistä. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Zelipaatti 19.08.2009 18:57:05 | |
---|
Disposable: Oikkein. Yksi Megadethin parhaista biiseistä. nii on, tuo on tosi hyvä! liekköhän ikinä livenä soittaneet? biisi on mahtava ja lyriikoissa on muutama todella legendaarinen tokaisu, esim. "Madness comes and madness goes An insane place, with insane moves" "Kill many, and youre a conqueror Kill them all...ooh...oh youre a god!" "Life? ...whadda ya mean life? ...i aint got a life. Boy!...your soul better belong to jesus!... Hmmm-mmm cause your ass belongs to me!" kertsi on kaikessa yksinkertaisuudessaan nerokas: "Captive honour, aint no honour" !! mahtavaa! yeah! |
W-Man 19.08.2009 21:33:52 | |
---|
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
M4ss3 m/ 19.08.2009 21:53:47 | |
---|
|
Vesihiisi 19.08.2009 21:57:20 (muokattu 20.08.2009 12:30:53) | |
---|
Maidenisti: Mulla on Kuntdown sekä alkuperäisenä että remasteroituna versiona. Huhhuh mitä paskaa. Alkuperäinen potkii tuota davemasteroitua kiveksille 100-0. Siellä kun sattuu olemaan ihan oikeat rummut ja vähän ilmaa välissä kun ei rummut ole ihan nenän edessä. Muutkin helmet olisi helvetin kova metsästää alkuperäisversioina, Rust In Peace potkisi varmasti parempi kuin tuo muovilätkytyskakka. Tuo toinen julkaistu biisi ei myöskään niin säväyttänyt, vaikka sieltä tunnistaa jo introriffistä yhtyeen. Kassellaan. Jees. Saman huomasin, tosin piratisoin ton uuden remasterin, Flac:ina, joten ääni ei ole pakkauksesta kiinni. Eiköhän tämä ole joku vitun trendi, soi hyvin siinä muutaman kympin mp3vempeleessä. Fuck that. |
allupatukka 19.08.2009 23:53:27 (muokattu 20.08.2009 00:00:27) | |
---|
W-Man: Ja uutta puskee, levyn nimikkobiisi: http://www.youtube.com/watch?v=CWZelTRUcbM Tulihan sieltä viimein koviakin riffejä, jotka saavat päätä vähän nyökyttelemään tässä koneella istuessa. Paras biisi tähän asti, vaikka jää aika tasapaksuksi. Broderickin soolot eivät edelleenkään iske yhtään ja ovat ärsyttäneet tähän asti jokaisessa lätyn biisissä... Aina tulee mieleen soittotaitoinen Marty-korvike, joka osaa teknisesti kaiken, muttei vaan saa sooloihin sellaista fiilistä kuin itse Martti, kovasta yrityksestä huolimatta. Ja sellainenhan hän onkin, tavallaan... E: Huomasin juuri, että tulin täysi-ikäiseksi tätä kommenttia kirjoitellessa. Herkkä hetki ja käytin sen ammattikitaristien haukkumiseen mnetissä. Talteen meni. /,,/ Pahoittelut offtopicista, oli pakko tuulettaa asiasta, kerran elämässäni. "Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä." |
hullu_ukko 20.08.2009 00:03:24 | |
---|
Itse en tuota ylitsevuotavaa Friedman-hehkutusta käsitä lainkaan. Helvetin kova kitaristi ja kaikkea, mutta silti pidän esim. Polandia selvästi paremmin Megadethiin sopivana kitaristina. Provosoitukaa, lynkatkaa. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Tohtori Tonus 20.08.2009 01:35:18 | |
---|
allupatukka: E: Huomasin juuri, että tulin täysi-ikäiseksi tätä kommenttia kirjoitellessa. Herkkä hetki ja käytin sen ammattikitaristien haukkumiseen mnetissä. Talteen meni. /,,/ Pahoittelut offtopicista, oli pakko tuulettaa asiasta, kerran elämässäni. Mikä onkaan parempi tapa viettää 18-vuotissynttäreitä kuin rölöttää m.netissä :) "Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" -Ben_D |
Zelipaatti 20.08.2009 17:05:14 (muokattu 20.08.2009 17:07:18) | |
---|
helvetin hyvä biisi tuo endgame! lyriikat on parhautta kaikki nuo kuulemani 3 biisiä ovat terästä: HEADCRUSHER ENDGAME 1320 PAKKO VERRATA METALLICAAN, TAITAA JÄÄHÄ DEATH MAGNETIC TOISEKSI ja TUURISSAAN MYÖS FORMANATION OF DAMNATION! |