waldemarx 21.05.2003 15:03:58 | |
---|
Nii, Mistäköhän johtuu et mulla on hevareista sellanen kuva et ne ois aika junttei, suvaitsemattomii, oikeisto-porvaripaskiaisii:D? En siis kuitenkaan yleistä mitään, koska tunnen kyllä fiksuikin hevimiehii, mut aika monet on ketä oon nähny. Johtuukohan se siitä et asun Tampereella:D? time has come |
waldemarx 21.05.2003 15:05:06 | |
---|
Nii, Mistäköhän johtuu et mulla on hevareista sellanen kuva et ne ois aika junttei, suvaitsemattomii, oikeisto-porvaripaskiaisii:D? En siis kuitenkaan yleistä mitään, koska tunnen kyllä fiksuikin hevimiehii, mut aika monet on ketä oon nähny. Johtuukohan se siitä et asun Tampereella:D? Oho, voi vittu, sori mun piti laittaa tää tonne gallup-osastolle. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D time has come |
Topa- 18.08.2009 23:53:16 | |
---|
waldemarx: Nii, Mistäköhän johtuu et mulla on hevareista sellanen kuva et ne ois aika junttei, suvaitsemattomii, oikeisto-porvaripaskiaisii:D? En siis kuitenkaan yleistä mitään, koska tunnen kyllä fiksuikin hevimiehii, mut aika monet on ketä oon nähny. Johtuukohan se siitä et asun Tampereella:D? Jätkä puhuu vähän mut asiaa!!11 xD |
waldemarx: Nii, Mistäköhän johtuu et mulla on hevareista sellanen kuva et ne ois aika junttei, suvaitsemattomii, oikeisto-porvaripaskiaisii:D? En siis kuitenkaan yleistä mitään, koska tunnen kyllä fiksuikin hevimiehii, mut aika monet on ketä oon nähny. Johtuukohan se siitä et asun Tampereella:D? Kyllä, Tampere on perseestä. Murskaa fasismi! Kuolema oikeistolle! Anarkiaa! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Parasite 19.08.2009 00:31:41 | |
---|
Nyt näyttää hyvältä. Ja Hullu ukon kanssa samoilla linjoilla, Tampere on todellakin perseestä. "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
Volle 19.08.2009 00:39:47 (muokattu 19.08.2009 00:40:07) | |
---|
Oon kyllä samaa mieltä edellisten kanssa, mutta etenkin nostan Topalle hattua hienosta nostosta. |
päänahka 19.08.2009 02:48:05 | |
---|
Täytyy tunnustaa etten ole aiemmin nähnyt 6 vuoden takaa nostettua ketjua. Oliks sillon jo intternetti? Keksi lensi yli käenpesän. |