J.Hollström 18.08.2009 19:07:43 (muokattu 18.08.2009 19:07:53) | |
---|
BigPapa: Äläs viitti vääristellä asioita. Tiedät kyllä missä mennään. Pointti oli tämä: Ai meinaat että en kuuntele noita vetoja tarpeeks monta kertaa että oisin oikeutettu kommentoimaan? Okei. Helpommalla pääsee kun jättää ne kommentit pois kokonaan ja kaikilla on parempi mieli. Mennään näillä. |
BigPapa 18.08.2009 19:13:03 | |
---|
juki68: Ai meinaat että en kuuntele noita vetoja tarpeeks monta kertaa että oisin oikeutettu kommentoimaan? Okei. Helpommalla pääsee kun jättää ne kommentit pois kokonaan ja kaikilla on parempi mieli. Mennään näillä. Voithan sä kommentoida ja heitellä niitä huteja sopivaan suuntaan aina kun susta sille tuntuu, jotenkin sulla se homma tuntuu luontuvan. Väännä vähän vielä lisää...tarkoituksellisesti väärin ymmärtäminen on kai taitolaji sekin, vaikka kyllä mä luulen, että ihan tietoistahan toi on. Jatka vaan mun puolesta kommentointia samalla asialinjalla mitä tähänkin asti. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
J.Hollström 18.08.2009 19:22:31 | |
---|
BigPapa: Voithan sä kommentoida ja heitellä niitä huteja sopivaan suuntaan aina kun susta sille tuntuu, jotenkin sulla se homma tuntuu luontuvan. Väännä vähän vielä lisää...tarkoituksellisesti väärin ymmärtäminen on kai taitolaji sekin, vaikka kyllä mä luulen, että ihan tietoistahan toi on. Jatka vaan mun puolesta kommentointia samalla asialinjalla mitä tähänkin asti. Sovitaan silleen, että sun kohdalla kommentit on huteja ja muiden on se miten kuulen. |
BigPapa 18.08.2009 19:25:26 | |
---|
juki68: Sovitaan silleen, että sun kohdalla kommentit on huteja ja muiden on se miten kuulen. Joo ton sä voit sopia ihan keskenäs. Että tälläistä: Kuuntelin tota vetoos uudelleen, ja se takkuilu-kommentti tuli varmaan tosta alun kuviosta jossa on joku fraasi joka ei mene taimillisesti ihan nappiin. Mutta kun tota kuuntelee useammin niin eipä se ole mikään issue. Kertakuuntelulla tehdyt arviot ei aina ole koko totuus asiasta, mutta monen soolon useampi kuuntelu on kyllä jo aika kova haaste jota ei välttämättä tule joka skabaan tehtyä. Että ihan joku fraasi? Tuskin. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
BigPapa 18.08.2009 19:59:02 | |
---|
No niin tän viihdepläjäyksen jälkeen palataan taas normikeskusteluihin. Toivottavasti popcornit ja taffelit maistuivat.... They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
J.Hollström 18.08.2009 20:10:42 | |
---|
BigPapa: No niin tän viihdepläjäyksen jälkeen palataan taas normikeskusteluihin. Toivottavasti popcornit ja taffelit maistuivat.... Jep. Ei makeaa mahan täydeltä. |
Illu 18.08.2009 20:18:57 (muokattu 18.08.2009 20:21:54) | |
---|
BigPapa: Nyt on sitten saatu yksi umpirootsäijä karkotettua karkeloista, toivottavasti asianosaisten päivä on nyt pelastettu. Perustellu mielipiteeni olen esittänyt, tuskinpa se ketään haittaa. Tätä skabaa on nyt menty noin 2v näillä säännöillä ja näillä säännöillä tullaan menemään edelleenkin. Kommenttipakkoa ei ole eikä tule. Etenkin kun kommentteja heitellään lonkalta, sen kummemmin kuuntelematta tai välttämättä edes tuntematta rootsmusaa sen kummemmin. Which is not nice. Ne kommentoi ketkä kommentoi, ja hyvä niin. Ainahan se kritiikki ei ole itselle mieluisaa, mutta mitäs sitten? Se edustaa kuuntelijan mielipidettä. Ja jotkut tuota aiemmin mainitsemaani "suhteellista" pisteytystä ja kommentointia mukavasti harrastavatkin. Itse en rootsmusaa sen kummemmin tunne, mutta olen nyt jonkun sanan yrittänyt kaikista sanoa, ihan jo sen takia, koska itse haluan saada sanallista palautetta. Voin jättää ne kyllä jatkossa väliin, jos niistä ei ole kuin harmia, samoin kuin koko skabat. Tuskinpa kukaan täällä perään itkisi... Toivoisin, että tää möykkä nyt loppuis ja alettais keskittyä siihen soittamiseen, ennenkuin lisäkatoa tulee. Ite möykkäät ;) Pari ukkoa kun vielä sais lähtemään, niin hyvänä päivänähän sitä saattas vaikka päästä pallille... Toivottavasti ei tule, ja Kuhakin tulis takaisin hyvine vetoineen. No näinpä, ja toivotaan että Kuhakin palaa skabaamaan, jos pidetään korkkia auki vähän aikaa, että hapokkuus häviää. Kuuntelin Kuhan vedon ennen happovaivoja ja ei voinut kuin ihmetellä miten vaivattoman kuuloisesti kitara soi. Ja itse ei keksi mitään järkevää. Edit: No niin tän viihdepläjäyksen jälkeen palataan taas normikeskusteluihin. Toivottavasti popcornit ja taffelit maistuivat.... Sori, tää tuli kirjotettua ennen nuijan kopautusta, vaikka on postattu vasta sen jälkeen. |
baron 18.08.2009 20:46:21 | |
---|
BigPapa: Kommenttipakkoa ei ole eikä tule. Etenkin kun kommentteja heitellään lonkalta, sen kummemmin kuuntelematta tai välttämättä edes tuntematta rootsmusaa sen kummemmin. Kun nyt olen taas tulossa kuvioihin niin 1. Mielelläni kommentoisin mutta kun en kuvittele tuntevani genreä niin uskon että kommenteillani ei ole arvoa. 2. Siitä huolimatta olen erittäin kiitollinen jokaiselle joka vaivautuu sen tekemään. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
padaa@dadaa! 18.08.2009 21:16:33 | |
---|
baron: 1. Mielelläni kommentoisin mutta kun en kuvittele tuntevani genreä niin uskon että kommenteillani ei ole arvoa. 2. Siitä huolimatta olen erittäin kiitollinen jokaiselle joka vaivautuu sen tekemään. Näillä linjoilla. Ei tehdä kommentoinnista mitään amerikkalaista tippiä vaan annetaan kommentoinnin jäädä vapaaehtoiseksi. |
Väsykäsi 18.08.2009 21:55:56 | |
---|
BigPapa: No niin tän viihdepläjäyksen jälkeen palataan taas normikeskusteluihin. Toivottavasti popcornit ja taffelit maistuivat.... Kiitos kyllä maistuivat :) Aina mukavaa luettavaa tämä Juki versus Bigpapa riitely. Itsekään en kommentoi koska itsellä ei ole varaa kommentoida muiden soittoa kun oma on suoraan (I):sta. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
J.Hollström 18.08.2009 22:02:09 | |
---|
Väsykäsi95: Kiitos kyllä maistuivat :) Aina mukavaa luettavaa tämä Juki versus Bigpapa riitely. No itseasiassa nämä on etukäteen sovittuja näytöksiä että palsta pysyis virkeänä. |
BigPapa 18.08.2009 22:05:02 | |
---|
juki68: No itseasiassa nämä on etukäteen sovittuja näytöksiä että palsta pysyis virkeänä. Juu näin on, mutta emme paljasta käsikirjoittajaa. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
1. Mielelläni kommentoisin mutta kun en kuvittele tuntevani genreä niin uskon että kommenteillani ei ole arvoa. WRONG! Minusta ainakin olisi hauskaa lukea kommentteja joltakulta joka ei tunne genreä. Voisi tulla erilaisia näkökulmia, joista voisi ottaa oppia. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Tuomo_ 18.08.2009 22:11:45 | |
---|
Mulle taas merkkaa paljon muidenkin kuin pallinaamojen arvioinnit. Ei sitä pisteillä arvostella. Täällähän nämä karkelot ovat usein pienen piirin makujuttuja. Muakin arvostellaan tahmaisesta fraseerauksesta, paskasta vibraatosta jne. So What. Jos täällä ottaa itseensä ja sen vuoksi arvioi itsensä huonoksi soittajaksi, kannattaa lopettaa täällä pyöriminen. Toki pallinaamoilta saa hyviä juttuja soittamisen kehittämiseksi, mutta saman arvoinen täällä on jokainen. Vielä kerran, Jokainen skabaaja on monin verroin parempi soittaja kuin miljoonat kadun tallaajat. Olkaamme itseemme siinä suhteessa tyytyväisiä. Nykyisin kuuntelen mielelläni muita kuin pallinaamoja, sillä siellähän sitä kehitystä kuulee. Piste. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
liljam 18.08.2009 22:25:41 | |
---|
en ymmärrä sitä, miksi ei voisi kommentoida tuntee genreä tai ei ja oli sitten vasta-alkaja tai "guru" Onko pelkona se että asiaa tuntematon / osaamaton antaa helevata sentään täysin vääränlaisen arvion ja kommentoinnin siitä omasta mielestään onnistuneesta vedosta ja siitähän saa pahan mielen ja vähänlaisesti pisteitä. "kukaan ei ole kelpaamaton kommentoimaan skabavetoja". Jos sitten puhutaan Roots -genrestä musiikin teorian suhteen, niin moniko sen handlaa. ei muuta ku eteenpäin |
padaa@dadaa! 18.08.2009 23:31:06 (muokattu 18.08.2009 23:32:53) | |
---|
liljam: Jos sitten puhutaan Roots -genrestä musiikin teorian suhteen, niin moniko sen handlaa. Ennen teoriaa pitäisi vielä tietää mihin enemmistö rajaa rootsin. Täällähän on omat palstansa varsinaiselle etnokamalle ja soul/r&b -tavaralle. Eli rajataanko rootsi tässä bluescountryfolk -jakoon? Vai pelkästään bluesiin? |
Kuha 19.08.2009 05:59:47 | |
---|
BigPapa: Nyt on sitten saatu yksi umpirootsäijä karkotettua karkeloista No ei kai...mitäs läksin! Välillä on tauko paikallaan - sitten taas puita kamiinaan ja stratolle kyytiä. |
BigPapa 19.08.2009 07:42:06 (muokattu 19.08.2009 07:45:33) | |
---|
Kuha: No ei kai...mitäs läksin! Välillä on tauko paikallaan - sitten taas puita kamiinaan ja stratolle kyytiä. No helevata, pitäs varmaan itekki kokeilla. Vaikka tulihan sitä tossa parivuotta sitten kokeiltua. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
blaekie 19.08.2009 10:46:56 | |
---|
Kuha: No ei kai...mitäs läksin! Välillä on tauko paikallaan - sitten taas puita kamiinaan ja stratolle kyytiä. Luin ensin että puille kyytiä ja strato kamiinaan, ja luulin et nyt se Kuha on seonnu lopullisesti 8D Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
padaa@dadaa! 19.08.2009 11:27:20 | |
---|
blaekie: Luin ensin että puille kyytiä ja strato kamiinaan, ja luulin et nyt se Kuha on seonnu lopullisesti 8D Olishan tuossa pientä Peter Green -henkisyyttä. |