Aihe: Ziljdian
1 2
BanZai88
16.08.2009 23:13:59
Itse kattelin myös samaa pakettia 2 viikkoa sitten, mutta silloin tuota ei thomannin sivuilta löytynyt, kun oli päässyt erä loppumaan ja luulin myös, että tuo tarjous ei enää tule sen jälkeen voimaan. Noh, pellit kuitenkin piti nopsaan saada, niin laitoin tuolta http://www.drumshop.co.uk/ tulemaan samanlaisen setin Istanbul Agop Sultaneita + ilmainen peltipussi. Hintaa kertyi kotiovelle kannettuna 700€. Eipähän jäänyt kyllä Zildjiaanit enää harmittamaan, kun oli noita vähän aikaa soitellut. Mutta tuo thomannin tarjous kyllä kannattaa hyödyntää ehdottomasti, kun tuota pakettia taas saa!

Tuossa kuvatus vielä noista omista: http://muusikoiden.net/dyn/users/62168.jpg
Kailis
16.08.2009 23:16:43

Seksikkään näköinen setti! Ja varmasti hyvän kuuloinen. Onnea!
iekku84
17.08.2009 05:56:10
Ei hassumpi valinta noi fagotit eikun agopit!
Hiton hyvä soundisia. Tai näissäkin mennään makuasioissa toiset puolesta toiset vastaan ihan niinkun kumu vs grecsh, meitä on niin moneen junaan vaikka thomanin tarjoksia on vaan kerran ennen seuraavaa näköjään.
Itsellä on hitusen peltipolitiikkä jäänyt sivuseikaksi vaikka pitäisi siihenkin panostaa isommalla crassillä ja ehkä vähän raskaammilla muillakin kilkuttimilla. Mut nyt etsitään pönttöjä vaikka sain just noi omat tourcustomit soitto kuntoiseksi eli tarvittavan määrän rumpuja.
Jos jotain kiinnostaa vilkasta 8000 turbotourcustom kuva on tuol profiilissa ei se kummonen ole siis mikään iso setti mut minun menoon riittää ennen kun saan rc:t kerättyä ja sittenkin voi jäädä noi aarteet vaikka muinaismuistoksi.
Rc:n löytymisen jälkeen rupean peltejä uusimaan. Sitten uskaltaa t-kaupan tarjouksia katsella.
Mie taas!
Niq
17.08.2009 11:03:04

Kaveri osti moisen setin ja eilen treeneissä testaili. Perusrokkiin sopi oikein hyvin, vaikkakaan itse en tykännyt crashien melko korkeasta vireestä kuskin pallille, kun on tottunut aika tummasoundisilla ja matalavireisemmillä Bosphoruksilla soittelemaan. Olihan siellä sitä uuden pellin kihinää, mikä todennäköisesti muutaman kuukauden soittelulla ja lian pinttymisellä häviää. Kerrankin voi sanoa että on hyvää ja halpaa...
"I have a cunning plan" -Baldrick
Olli.M
17.08.2009 15:23:09
Olli.M: Samba. Huomenna tai ylihuomenna pitäisi saapua.

Ja tänään toi kiltti Upsin setä symbaalit himaan. Melkoinen loikkaus ZBT-Stagg sekakattauksesta tähän settiin. Naama on kuin hangon keksi :)
Tarkoitus olis saada fyrkkaa ja persettä.
marchangel Miquel
17.08.2009 20:53:22
Joo nyt on Zildjianit tilattu. Pääsevät vanhat "kunnon" staggit väistymään. Nyt sitten odotellaan vaan...

Ja tulihan siihen vielä Gibraltarin ständiä ja pearli haikkatamburiinia.
Kiitoksia kaikille ketjuun vastanneille ohjeistuksesta.
mitä täällä tapahtuu?
marchangel Miquel
17.08.2009 20:54:43 (muokattu 17.08.2009 20:55:15)
Joo Zildjianit on tilattu+härpäkettä.

Kiitos kaikille vatanneille ohjeistuksesta!
mitä täällä tapahtuu?
iekku84
17.08.2009 21:02:31
vilkuilin t-kaupan peltisettejä ja sattui tällainen alpha setti.
http://www.thomann.de/fi/paiste_black_alpha_cymbal_set.htm
Sika kallis ja sairaan rumat varrettuna tohon zildjianin settiin mut sepä ziljian onkin erikoiserä.
Mie taas!
M. Kekki
17.08.2009 22:00:44

Kolmisen viikkoa sitten saapui ko. setti A Zildjiania kotiin. Kaksi keikkaa ja yhdet treenit olen niihin kilkutellut.
Etenkin New Beat -haikat vaikuttavat asiallisilta. Crashien soundi ei vielä ole kohdallaan, mutta uskon sen parantuvan, jahka lätyt saavat lisää iskuja ja hieman patinaa.
Omaan korvaani vanha symbaalisettini, Paisteen 2oo2:t, on pari pykälää parempi - sekä rumpujen takaa että edestä kuunneltuna.
A Zildjianien hinta ja laatu kuitenkin kohtaavat mainiosti.
Ei surkutella vaan tehdään!
markkuliini
17.08.2009 22:23:36 (muokattu 17.08.2009 22:30:21)

M. Kekki: Kolmisen viikkoa sitten saapui ko. setti A Zildjiania kotiin. Kaksi keikkaa ja yhdet treenit olen niihin kilkutellut.
Etenkin New Beat -haikat vaikuttavat asiallisilta. Crashien soundi ei vielä ole kohdallaan, mutta uskon sen parantuvan, jahka lätyt saavat lisää iskuja ja hieman patinaa.
Omaan korvaani vanha symbaalisettini, Paisteen 2oo2:t, on pari pykälää parempi - sekä rumpujen takaa että edestä kuunneltuna.

Niissä, kuten kaikissa symbaaleissa, on paksuudella iso osuus soundiin. Liian paksut New Beatit tai A sarjan crashit eivät kuullosta minusta kovin hyviltä. New Beatit taas sieltä skaalan ohuesta päästä ovat ihan parhautta.
Ikinä en ole kuullut A medium ridea mistä tykkäisin, aivan liian paksuja. Eikä A sarjan normi crashitaakaan oikein puhuttele, mutta A Sweet ridessa ja Armand-sarjan rideissa ja crasheissa on jo yritystä.

Mutta uusista puhun siis, ja sisäänsoitettunahan ne toimivat jo paljon paremmin.
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
Kailis
17.08.2009 23:18:34 (muokattu 17.08.2009 23:19:52)

markkuliini; Liian paksut New Beatit tai A sarjan crashit eivät kuullosta minusta kovin hyviltä.

Crasheistä samaa mieltä, mutta mulla oli -84 levytyssessiossa lainassa 60's 15" paksut New Beat haikat, jotka oli kyllä aivan sairaan hyvät. Ehkä ne oli sitten patinoituneet hyvin ja turha kireys oli tiessään.

Mutta uusista puhun siis, ja sisäänsoitettunahan ne toimivat jo paljon paremmin.

Aivan. Noihin ehkä pystyi soveltamaan sisäänsoitetun käsitettä.
markkuliini
17.08.2009 23:23:29

Kailis: Crasheistä samaa mieltä, mutta mulla oli -84 levytyssessiossa lainassa 60's 15" paksut New Beat haikat, jotka oli kyllä aivan sairaan hyvät. Ehkä ne oli sitten patinoituneet hyvin ja turha kireys oli tiessään.

Kyllä! Tarkemmin ajateluna, olen itsekin törmännyt upeisiin paksuihin vanhoihin. Ja on mulla itsekin yksi 15" paksu alapelti mikä toimii hienosti minka kanssa vaan. Mutta uudet paksut harvemmin futaa.
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
Kailis
17.08.2009 23:33:24 (muokattu 17.08.2009 23:35:15)

markkuliini: Kyllä! Tarkemmin ajateluna, olen itsekin törmännyt upeisiin paksuihin vanhoihin. Ja on mulla itsekin yksi 15" paksu alapelti mikä toimii hienosti minka kanssa vaan. Mutta uudet paksut harvemmin futaa.

Mulla on sellainen todella kälyinen, hieman reunasta haljennut paksu ties kuinka vanha 16" Zildjian, josta olen suunnitellut sorvauttavani parin jollekin vielä hankkimattomalle vanhalle yläpellille. Ajattelin että se top vois olla melkoisestikin ohuempi, muttei mikään ultra thin. Näillä eväillä luulisin saavani melko kivan parin =D

EDIT

Olen sitä kokeillut vanhan K-turkkilaisen parina, ja toimii aika hienosti, mutta ei sitä perkele uskalla pitää yläpeltinä.
Kailis
17.08.2009 23:36:28 (muokattu 17.08.2009 23:37:41)

markkuliini: Mikset laita siihen 16" thin crashia päälle? Ei haitsuissa, varsinkaan alapelleissä, halkeamat maailmaa kaada.

Kts. yllä. Ohuempaa mulla ei ole =D Sun postaus ja mun edit samalla sekunnilla...
markkuliini
17.08.2009 23:39:10

Kailis: Kts. yllä. Ohuempaa mulla ei ole =D Sun postaus ja mun edit samalla sekunnilla...

Hanki sellainen. Ebay pullollaan 16" a thineja.
marchangel Miquel
21.08.2009 18:09:45
Joo, Thomann.

Nyt, tilisiirtoni Saksaan saavuttua, kyseinen peltisarja jo loppui. Lisäerä tulossa 24.9 vai millon se oli. Perhana. Joutuu odottamaan kuukauden.

(omassa hitaudessa ei ollut mitään vikaa)
mitä täällä tapahtuu?
Sonormies
22.08.2009 01:09:30
Crashien soundi ei vielä ole kohdallaan, mutta uskon sen parantuvan, jahka lätyt saavat lisää iskuja ja hieman patinaa.

Niin 2002-diggari kuin olenkin, on pakko sanoa, että kaverin studiolla aikansa paiskotut A Zildjianin crashit ovat erittäin jees. Vaikka ovatkin vain A:ta.
"Jotain heviähän voi tosiaan soittaa hiljaa, mutta eihän se sitten ole enää heviä, vaan laittia." Nimim. Niq
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)