hollmi-5 17.08.2009 15:14:30 | |
---|
welho: Kumuista löytyy kokemusta. tuossa otteita yhden setin elämästä: Mulla on ollut kumuja about 8vuotta. Ekalla setillä on jyystetty yli tuhannen keikkaa. ne on säilytyksessä lähes ympäri vuoden autossa joten lämpötilavaihtelut on about -30 - +50c. ovat olleet lumisateessa, vesisateessa ja ties missä. pääle on kaatunut about 50litraa viinaa ja kymmeniä känniurpoja. Rummut on tippunut lavalta, autosta jne, jne.. ja niitä on muutenkin kaltoin kohdeltu! Paria kolhua lukuunottamatta kaikki pelittää. rungot on pyöreitä, soundi vaan paranee, yksikään jenga tai ruuvi tms. ei ole lauennut. Nyt ne on matkalla tampereelle henrys pubiin missä jamit tänään joten tervetuloa testaamaan:) Nyt on kyllä sen verran ollut hyvä testi, että laatu on varmasti selvinnyt. No onhan itsellänikin 43-vuotiaat Ludwigit, joilla on paljon soitettu. Silti kaikki metalliosat ovat alkuperäiset, siistit ja toimivat. Noilla ravintola-/yökerhokeikoilla voi sattua mitä vaan. Minunkin rumpuja on pesty viinalla usein ja välillä ne ovat nurin lavalla, kun aina on porukassa niitä, joiden on pakko nousta lavalle. Laivakeikat ja laskettelukeskukset ovat pahimpia. Juhlakansalla sokka on poissa polvista ja äly jäänyt matkalle. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5: Noilla ravintola-/yökerhokeikoilla voi sattua mitä vaan. Minunkin rumpuja on pesty viinalla usein ja välillä ne ovat nurin lavalla, kun aina on porukassa niitä, joiden on pakko nousta lavalle. Laivakeikat ja laskettelukeskukset ovat pahimpia. Juhlakansalla sokka on poissa polvista ja äly jäänyt matkalle. Eikö olisi sitten hyvä simmyinen plexiseinä rumpuin ja yleisön väliin suojaamaan roiskeilta ja kaatuilijoilta? "Vittu mä oon niin energinen!" |
Kailis 17.08.2009 17:25:13 | |
---|
Minäkin kerran potkin vanhan Premier-settini nurin Semifinal keikan jälkeen varmistaakseni ettei känninen McCoy saa aikaan mitään jamisessioita. Muutenkin vituttaa kun känniset urpot kuvittelee että jamit on aina kun ne sattuu olemaan paikalla ja on jotkut vehkeet. Not. Eri asia jos on sovittu tai sovitaan. |
hollmi-5 17.08.2009 17:51:44 | |
---|
hemmo: Eikö olisi sitten hyvä simmyinen plexiseinä rumpuin ja yleisön väliin suojaamaan roiskeilta ja kaatuilijoilta? Mieluummin viinaa rummuille, kuin akvaariossa soittaen ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
hemmo 17.08.2009 17:55:49 | |
---|
hollmi-5: Mieluummin viinaa rummuille, kuin akvaariossa soittaen ;-) Eikä mitä, luurit vaan päähän, niin aivan kuin studiossa vetäisi, eri huoneessa. Huippulia! "Vittu mä oon niin energinen!" |
Analuuk 17.08.2009 18:04:18 (muokattu 17.08.2009 18:07:19) | |
---|
laskettelukeskukset ovat pahimpia Jep. Itselläni on Tahkolta ikäviä kokemuksia viime uudelta vuodelta. Juoksin keikan jälkeen ulos jäähdyttelemään tupakin ajaksi ja kun tulin takas, lavalla hyppi kaksi apinaa ilman paitaa, mikkiständit oli nurin, kitaristin surffilaudan päälle oli kaatunut kaljaa ja basarin etukalvosta oli menny mikkiständi läpi. Järkkärit sanoo, että "ei kerkii joka paikkaan". Onneks DJ oli hereillä ja pisti musiikin mutelle, kunnes poijaat oli takas karsinassa (osittain mun ja kitaristimme avustuksella). Toisella poppoolla samaisessa paikassa juhannuksena muurattiinkin lavan edusta keisseillä umpeen heti keikan jälkeen. Sori, kun alkaa mennä taas aiheen vierestä... Hyvin on mullakin Pekan rummut kestäny pakkasta ja kolhuja! Kovin hellästi en oo jaksanu niitä käsitellä. http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y |
tml 18.08.2009 11:14:49 | |
---|
On näitä hurjia juttuja, joo. Kerran meinasi 60-vuotisjuhlissa peltiteline kaatua kun yksi pariskunta tanssi liian lähellä settiä. Frakkijuhlat ovat pahimpia, frakkien hännykset ja naisten iltapuvut kaatavat helposti nuottitelineen. :) |
Sonormies 22.08.2009 01:12:42 | |
---|
Kerran meinasi 60-vuotisjuhlissa peltiteline kaatua kun yksi pariskunta tanssi liian lähellä settiä. Frakkijuhlat ovat pahimpia, frakkien hännykset ja naisten iltapuvut kaatavat helposti nuottitelineen. :) Rajua tuo keikkaelämä... ... sait plussan. :-) "Jotain heviähän voi tosiaan soittaa hiljaa, mutta eihän se sitten ole enää heviä, vaan laittia." Nimim. Niq |