Velli 12.08.2009 10:15:23 | |
---|
Zuni2112: Toki, jos ajetaan takaa ajatusta siitä mikä malli on Yammun lippulaiva, kuten MC aikoinaan oli, niin silloin PHX:n vertaaminen Maple Customiin on kohdillaan, mutta muuten ei. Juu, juuri tätä ajoinkin takaa. RC:hän on jo instituutio, varsinainen "Industry Standard" ja varmaan ainakin lähellä, ellei jo maailman äänitetyin rumpusarja. Juu, juuri tätä yritin itsellenikin selittää ja sen perusteella toivonkin, että sarjaa ei lopetettaisi. Ja ai niin, ERITTÄIN hieno setti! Omistin itsekin samanlaisen (ja värisen) aikoinaan. Kiitos kiitos! Miksi menit hävittämään pöntöt pois? hollmi-5: Josko yksi peltisettikuvakin sallitaan. Siivosin peltilaukun ja putsasin pellit: Paiste 2002 (mustaleima): 15" soundedge hihat 16" crash 18" medium 20" crash 20" medium 22" medium Kyllä noilla kelpaa! Suorastaan huutavat vanhan liiton rokkikeikalle... |
Zuni2112 12.08.2009 12:15:12 | |
---|
Velli: Kiitos kiitos! Miksi menit hävittämään pöntöt pois? Pidin kyseistä settiä aikoinaan "kakkossettinäni", joka oli koko ajan pystyssä treenikämpällä. Pääsettini, vuoden -91 Drum Workshopin kioski, jonka olin hankkinut jo aikaisemmin ja joka minulla on vieläkin ja näkyy kuvissani, oli näet saman värinen. And the meek shall inherit the earth... |
Velli 12.08.2009 13:27:05 | |
---|
Zuni2112: Pidin kyseistä settiä aikoinaan "kakkossettinäni", joka oli koko ajan pystyssä treenikämpällä. Pääsettini, vuoden -91 Drum Workshopin kioski, jonka olin hankkinut jo aikaisemmin ja joka minulla on vieläkin ja näkyy kuvissani, oli näet saman värinen. Oolrait. Hienot on kyllä DW:tkin. Paljon bling blingimmät kuin mulla :) http://pearldrummersforum.com/attac … d=323305&stc=1&d=1213702559 |
Zuni2112 12.08.2009 13:38:06 | |
---|
Velli: Oolrait. Hienot on kyllä DW:tkin. Paljon bling blingimmät kuin mulla :) http://pearldrummersforum.com/attac … d=323305&stc=1&d=1213702559 Kiitos, kohteliaisuudesta, vaan eipä nuo sinunkaan pöntöt nyut äivan blingittömät ole... Oman settini pöntöt olivat alunperin kromihardwarella, mutta vaihdoin niihin DW:n messinkiset osat joskus 90 -luvun puolenvälin jälkeen. Vuodesta 2000 setti onkin sitten istua könöttänyt kämpän kellarissa kuvissa näkyvässä kokoonpanossa. And the meek shall inherit the earth... |
Kailis 12.08.2009 13:54:20 | |
---|
On aikamoista set-uppia. Vielä kokonaan kullanvärinen HW niin sitten alkais jo silmiä kirvellä =D Kiitos muuten uskon valamisesta siihen että muutama sympaali vois settiin vielä mennä. On tulossakin yksi 18" Bossen Versa. |
Juise -67 13.08.2009 17:31:25 | |
---|
Päivitettyä settikuvaa "omat kuvat"-osiossa ...se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys.. |
Bacchus 13.08.2009 17:55:26 | |
---|
Juise -67: Päivitettyä settikuvaa "omat kuvat"-osiossa Yksi tyylikkäimmistä Kumu-seteistä. Pianolakattu musta yksinkertaisesti toimii. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
hollmi-5 13.08.2009 17:57:41 | |
---|
Juise -67: Päivitettyä settikuvaa "omat kuvat"-osiossa Minä pidän kiiltävästä lakkauksesta. Settikin on hieno. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 13.08.2009 18:02:14 | |
---|
Juisen Kumut ovat minustakin hienot. Harvoin pääsee mustista rummuista niin sanomaan. Läpikuultavuus ja sirot persoonalliset lugit luultavasti "auttavat" kovasti. |
sahkuifk 16.08.2009 17:57:22 | |
---|
Kailis: On aikamoista set-uppia. Vielä kokonaan kullanvärinen HW niin sitten alkais jo silmiä kirvellä =D Kiitos muuten uskon valamisesta siihen että muutama sympaali vois settiin vielä mennä. On tulossakin yksi 18" Bossen Versa. Mihin aattelit tunkea? Tuohon keskelle jos laittasit niin sua ei näy sieltä ja sivuilla on aika kaukana sitten. Tää on nyt kova paikka... On se nyt kristuus sentään notta jos mää tuosta polokaaseen ja tuonne huitaasen niin jonsei siitä kohoren lähäre boogie juoksemahan niin onhan se ny kumma. |
Kailis 16.08.2009 23:14:56 | |
---|
sahkuifk: Mihin aattelit tunkea? Tuohon keskelle jos laittasit niin sua ei näy sieltä ja sivuilla on aika kaukana sitten. Tää on nyt kova paikka... Hetkinen! Ei näy? LOISTAVA idea! Tottapuhuen, mulla on paikka chinan ja riden välissä koska kaikki crashit ovat siirtyneet pykälän vasemmalle (haikkaa päin). Ihanaa (tai sit ei) kun ei ole keikkaa. Voi rauhassa kasvatella settiä huolehtimatta roudaamisesta. |
|
seppo i 16.08.2009 23:37:27 (muokattu 16.08.2009 23:38:36) | |
---|
BanZai88: Eipähän ole koko setistä kuvaa, mutta uutta peltikuvatusta löytyy, siinähän ne kiltisti vierekkäin. http://muusikoiden.net/dyn/users/62168.jpg Otan osaa. Ensi viikolla varmaankin vaihdat parempaan peltimerkkiin :P |
BanZai88 17.08.2009 00:05:01 | |
---|
seppo i: Otan osaa. Ensi viikolla varmaankin vaihdat parempaan peltimerkkiin :P Joo, se voi kyllä olla. Mietin tässä, että voisin näihin vaihtaa, kun ovat vielä samaa matskua! http://www.thomann.de/fi/paiste_set_3_201_14hh_16c20r.htm Ohan nuo omat kyllä niin ruman näkösetkin että.. ja kuulostaa kauhialta... :D Sinäkin olet vahingossa menny tuota samaa merkkiä ostamaan ? |
seppo i 17.08.2009 16:42:01 | |
---|
No ihan vahingossa :P :P Mikä ride se sun Sultan muuten on? Regular 20"? |
Kailis 17.08.2009 17:20:36 | |
---|
seppo i: No ihan vahingossa :P :P Mikä ride se sun Sultan muuten on? Regular 20"? Ultra thin? Sensitive? Play? Conture? Oh baby, I'm gonna give you the ride of your life... |
BanZai88 17.08.2009 18:18:16 | |
---|
seppo i: No ihan vahingossa :P :P Mikä ride se sun Sultan muuten on? Regular 20"? Juu, semmoinenpa juuri. Tosin siinä ei lue kuin 20" Ride, mutta oletan että se vastaa sitä regularia. Noitahan ei ole sitten tuon lisäksi kuin jazz merkinnällä. Juuri kattelin 22" Sultan Jazz rideä, ruottinmaalta lähtis käytettynä. Oli aikas makian kuuloinen... Kailis: Ultra thin? Sensitive? Play? Conture? Oh baby, I'm gonna give you the ride of your life... Heh, tätä on tässä viikon ajan kuullu, kun bändikavereille menin mainitsemaan, että tilasin ison paketin sulttaaneita... :) |
seppo i 17.08.2009 22:48:21 | |
---|
Sultanin jazzridet on sairaan hyviä, kannatettava ostos :) Oikeastaan toi Sultan on Agopilla eniten all-roundia Traditional -peltien lisäksi sillä erolla, että Sultanin ridet on ainakin mun mielestä parempia kuin Tradit. Myös kiinanpellit päästelee aivan huippusaundia. Kummipojulla on 20" Sultan -kiinari, ja se on kyllä parempi kuin mun ikivanha Wuhan. Äänenä on oikein kunnon sihinä, eikä kalise niinkuin jonkin toisen merkkiset :) Sultan sound description: warm, long, large :P |
Nolte 18.08.2009 12:58:45 | |
---|
Tämmöinen tuli äsken Matkahuollosta: http://muusikoiden.net/dyn/users/62236.jpg Ei mikään merkkivehjes, mutta on siitä vähintäänkin 2-virveliksi. Soundaa itse asiassa hyvältä tuollakin kälysellä CS:llä, kun vähän koputtelin. Sanoisin, että tämä jää, ja sitä käytetäänkin jopa. Rumat nuo Pdp:n lugit, hyi. |
sahkuifk 18.08.2009 13:01:39 | |
---|
Nolte: Tämmöinen tuli äsken Matkahuollosta: http://muusikoiden.net/dyn/users/62236.jpg Ei mikään merkkivehjes, mutta on siitä vähintäänkin 2-virveliksi. Soundaa itse asiassa hyvältä tuollakin kälysellä CS:llä, kun vähän koputtelin. Sanoisin, että tämä jää, ja sitä käytetäänkin jopa. Rumat nuo Pdp:n lugit, hyi. Ihan kohtuu makeen näkönen. On se nyt kristuus sentään notta jos mää tuosta polokaaseen ja tuonne huitaasen niin jonsei siitä kohoren lähäre boogie juoksemahan niin onhan se ny kumma. |