Aihe: Yleisurheilun MM-kisat 2009
1 2 3 4 519 20 21 22 23
Börje
16.08.2009 17:04:29
Bluesmies: Veikkaan vaan, että ainoastaan Boltin kaatuessa muilla on mahdollisuuksia.

Boltista puheenollen, jossain harjoituksissa kerran Boltin jarru-varjo ei ollut auennutkaan ni mies oli kuuleman mukaan juossut päätyseinän läpi.
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Hargon
16.08.2009 18:57:31
Kyllä oli suomalaisillakin vähän toinen meininki, kun Berliinissä kilpailtiin olympiakisoja vuonna 1936. Kova pettymys oli, kun 5000 metrillä tuli vain kaksoisvoitto. Hitlerkin oli vielä voimissaan. Ai ai, ne olivat aikoja.
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
Hetfield
16.08.2009 19:11:18 (muokattu 16.08.2009 19:12:45)

Keskisalo vaikuttaa hyvältä tapaukselta, toivottavasti kaikki natsais finaalissa.

Jep. Hienoa, että nykyään on kestävyysjuoksussakin suomalainen, joka pärjää ihan kansainväliselläkin tasolla. Tuota naisten keihäänheittoa ei viitsi edes näin oman maan osalta seurata, ihan toivotonta tuntuu olevan edelleen. Miesten puolella suomalaisten osallistujalista ainakin vaikuttaa lupaavalta, toivon mukaan norski jää ilman kultaa.

E: Onhan se Torkiltseeni ihan pirun kova, mutta kassellaan kassellaan.
I quit the band... Now I just play with myself.
Parasite
16.08.2009 19:17:59 (muokattu 16.08.2009 19:27:29)
Hetfield:

E: Onhan se Torkiltseeni ihan pirun kova, mutta kassellaan kassellaan.

Onhan se, mutta eikös norskin ja Pitkämäen kohtaamiset tällä kaudella ole aika tasan? Voi olla voiton verran jomman kumman eduksi, mutta ei se ainakaan mikään ylivoimainen ole tällä kaudella ollut, vaikka niin monet luuleekin. Eikä tuo turskan tämän kauden tilastotulos ole kuin metrin enemmän kuin Pitkämäen.

E: Äkkiseltään mitä ylen uutisarkistosta mitä laskeskelin niin voitot olisi Terolle 3-2.
"Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö
Henkka370
16.08.2009 19:25:09 (muokattu 16.08.2009 19:25:36)
Satasessa tulee kiinalainen Do Ping ja voittaa ME-ajalla
Detroit sucks! Lyökää mua plussappa päähän!
Hetfield
16.08.2009 20:12:21

No huhhuh. Bolt alkoi jo 60m jälkeen katselemaan ja himmailemaan. Aika: 9.89. Vittu mikä ukko.
Henkka370
16.08.2009 20:15:18
Mitäs veikkaatte, kuinka moni valkoihoinen pääsee mitaleille ratamatkoilla?

Entäs kuinka moni mustaihoinen pääsee mitaleille kenttälajeissa?
JC
16.08.2009 20:15:45
Kannattaako Boltin juosta maailmanennätystä, jos niistä ei makseta näissä kisoissa?
Parasite
16.08.2009 20:18:25
Henkka370: Mitäs veikkaatte, kuinka moni valkoihoinen pääsee mitaleille ratamatkoilla?

Entäs kuinka moni mustaihoinen pääsee mitaleille kenttälajeissa?

No jälkimmäiseen ainakin voi todeta että sekä miesten että naisten pituudesta ja kolmiloikasta löytyy varmasti noita mustaihoisia mitalisteja. Mutta radalta valkoihoisia mitaliehdokkaita ei kyllä montaa löydy. Jeremy Wariner lähinnä tulee mieleen ja toivottavasti tietysti Keskisalo vaikkei tänään vakuuttanutkaan.
"Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö
HaloOfFlies
16.08.2009 20:19:39

Ei tule olemaan muilla minkäännäköistä jakoa Boltia vastaan finaalissa.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Rotuvaari
16.08.2009 20:20:45
kiriminni: Seppo Rätyhän valmentaa Oona Sormusta,mutta heittojen pituus ei vielä riitä.
On se kyllä kumma,kun naiset on selvästi tässä lajissa miehiä huonompia.
Valmentajat on Suomessa maailman huippua.Siitä se ei ole kiinni.

Olen ymmärtänyt, että Räty soveltaa Sormusen kanssa samaa metodia, mitä mies itsekin aikoinaan käytti. Mieshän oli itsekin jo 25-vuotias ensimmäisissä suurissa arvokisoissaan, joihin osallistui ilman loukkaantumisia - tuloksena maailman mestaruus Roomassa 1987. Peruskunto luotiin määrätietoisesti hurjan kovaksi ja vasta sitten lähdettiin isoille areenoille. Sormunen on nyt 20-vuotias ja se esiintulo lienee vasta siellä Lontoon olympialaisten korvilla. Sormusen voima-arvot rupeavat olemaan käsittääkseni kovaa luokkaa, joten jos tämä ei itseään liialla voimailulla jäykistä, tullaan kolmen vuoden kuluttua juhlimaan uutta suomalaista naiskeihästähteä.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
DJKaaos
16.08.2009 20:21:36
JC: Kannattaako Boltin juosta maailmanennätystä, jos niistä ei makseta näissä kisoissa?

Kyllä niistä maksetaan. En muista summaa, mutta joitakin kymmeniä tuhansia euroja se summa oli.
Minä olen minä.
JC
16.08.2009 20:22:43
djKaaos: Kyllä niistä maksetaan. En muista summaa, mutta joitakin kymmeniä tuhansia euroja se summa oli.

Ok. Sitten se ennätys tulee. :o)

Sitten veikkauksia, kuka saa punaisen kortin finaalissa?
HaloOfFlies
16.08.2009 20:23:30

JC: Ok. Sitten se ennätys tulee. :o)

Se joka voittaa naamanvääntämiskisan.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Henkka370
16.08.2009 20:24:06
JC: Ok. Sitten se ennätys tulee. :o)

Ykkösellä päästään liikkeelle.
kiriminni
16.08.2009 20:44:53
Hetfield: No huhhuh. Bolt alkoi jo 60m jälkeen katselemaan ja himmailemaan. Aika: 9.89. Vittu mikä ukko.
196cm ja 86kg siinä on teho/painosuhde kohillaan.Olisi kiva tietää Bolt salituloksia
minkälainen voimataso eri liikkeissä on.Taitaa olla liikesalaisuuksia.
Vinttikoira voittaa...
Parasite
16.08.2009 20:47:10
kiriminni: 196cm ja 86kg siinä on teho/painosuhde kohillaan.Olisi kiva tietää Bolt salituloksia
Vinttikoira voittaa...

Onhan se nyt selvää että kun tuon mittanen ukko osaa hyödyntää raajojensa pituuden niin kovaa mennään.
losalvaros
16.08.2009 21:11:16
Wirkkalahan sen voittaa. Thorkildsenille käy köpelöt ja karsiutuu finaalista, finaalissa kolme suomalaista palkintopallilla eikä kukaan muista enää O-P Karjalaista tai Mikaela Ingbergiä.
"You're no one unless you're difficult".
Hetfield
16.08.2009 21:11:35

kiriminni: 196cm ja 86kg siinä on teho/painosuhde kohillaan.Olisi kiva tietää Bolt salituloksia
Vinttikoira voittaa...

Hetkinen muuten. Oliko jossain virhe, kun muistan lukeneeni 196/76? Jäi vain mieleen.

Niin ja onhan Evilän Tommi yhtä pitkä, eikä mikään armoton haba ole, mutta ihan saakelin kovia salituloksia jampalla on silti. Tekniikka ja räjähtävyys kohdillaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)