TaikuriHärvä 15.08.2009 03:12:32 (muokattu 15.08.2009 03:16:48) | |
---|
Ei se ole koira, se on Mustanaamio. |
Sergei Fallinen 15.08.2009 05:10:31 | |
---|
zekeode: Samaa miettinyt itsekin. Kuitenkaan kirkolla ei meni erityisen vahvasti, joten luulis, että negatiivinen julkisuus ei ainakaan tilannetta paranna. nojoo, hyvin teilläkinpäin asioista otettu selvää... nc |
L.Ruoska 15.08.2009 07:42:45 | |
---|
Listen: Sillälailla. Alice itsehän on muistaakseni ollut oikeasti jo pitkän aikaa uskossa... Mutta on siinä sekin puoli että Alicen imago ei ole mitenkään kristillinen. En minä ainakaan tiennyt että mies on millään tapaa uskossa. Ja tämän 80-lukuisen imagon tähden ne sitä Allua varmaan sitten kieltää soittamasta mestoillaan. No, never worry, kyllä sieltä nyt joku keikkapaikka löytyy kuitenkin elleivät jopa pääse ihan sopuunkin asiasta. Julkisuutta molemmille. Tuskin se keikka nyt peruuntuu, ei tämä missioporukka sitä varmaan halua itsekään koska siitä sitä huonoa mainetta ja äkäisiä ihmisiä vasta tulisikin. Ei se nyt kuitenkaan niin tavatonta ole että uskovaiset ryhmät estää jotain "devil man" tyyppejä soittamasta jossain ja niinkuin moni sanoi niin niillä on siihen täysi oikeus kun tilat on omat. Suomessa tämä nyt on vähän harvinaisempaa, mutta muualla maailmassa ihan standardijuttuja. Jos jostain tuntuu että Jumala ei nyt varmaan haluaisi että meidän tiloissa soittaa Alice Cooper niin näkisin että parempi niiden on tehdä niin kuin omatunto sanoo. Kemosabe! |
LamaAjanElvis 15.08.2009 08:05:05 | |
---|
Kivitetään joku hengiltä! Rokataan joku hengiltä! Sormet lähtee saundista.
"So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
Atomic Cafe 15.08.2009 15:26:40 (muokattu 15.08.2009 15:29:54) | |
---|
Haiskahtaa siltä että Harri Wiherkoski ja Kalle Keskinen eivät päässeet yksimielisyyteen oluen myynnistä (tulonjaosta). Kuvioon otettiin mukaan uskonto ja jostain syystä Nokia Missio joutui soppaan mukaan vaikka sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Mielenkiintoinen sotku joka tuskin liittyy uskontoon muulla tavalla kun että se tekosyy konsertin peruuttamisellle. |
McNulty 15.08.2009 20:03:44 | |
---|
"- Emme ota vastaan konsertteja, joissa esitetään satanismia tai epäjumalanpalvontaa jollain tavalla, Tampere Areenan toimitusjohtaja Harri Wiherkoski perustelee." Miten musiikki voi olla satanismia tai epäjumalanpalvomista? Eiköhän noista aspekteista vastaa IHMISET itse, kukin omalla kohdallaan. Musiikki on musiikkia... Toivottavasti Tampere Areena Oy:n touhuja boikotoimaan löytyy useampia eri tahoja. Minä en valitettavasti ymmärrä kyseisten ihmisten ajatuksenjuoksua ja logiikkaa, vaikka kuinka yrittäisin. Kukin tyylillään... You have the music in your head and the tools on your hands... let the guitar do the talking! |
Credence 15.08.2009 21:36:07 (muokattu 15.08.2009 21:36:49) | |
---|
Jos Jeesus syntyisi nyt niin voi helvetti se olis pettyny... Tai sitten se söis vaan sieniä, pyöris huorien ja rikollisten kans ja puhuis kaiken maailman paskaa sienensyöjäjengilleen. Hail Jeppe! E. Kyllä minäkin kieltäisin Alice Cooperin keikan jos minun pitäisi olla paikalla kuuntelemassa.... jäyjäy giv mii ö fakin plääst jäy |
Andy Six 16.08.2009 11:29:48 | |
---|
(Miten musiikki voi olla satanismia tai epäjumalanpalvomista? Eiköhän noista aspekteista vastaa IHMISET itse, kukin omalla kohdallaan. Musiikki on musiikkia...) Kyllähän tästä virsiä heviversioina soittaneesta Hevinkeljumi-projektista sanoivat hengelliset tahot,että se on saatananpalvontaa...Bändin nokkamies totesi,että on kovin merkillistä,jos virsien soittaminen on saatananpalvontaa..... Kuudella Kielellä Koetan... |
CeeCeeÄr: Kyllähän tästä virsiä heviversioina soittaneesta Hevinkeljumi-projektista sanoivat hengelliset tahot,että se on saatananpalvontaa...Bändin nokkamies totesi,että on kovin merkillistä,jos virsien soittaminen on saatananpalvontaa..... Ilmeisesti kyseisten "valopäiden" mielestä myös Queenin musiikin kuuntelu käännyttää heteroja homoiksi ja lopulta käsilaukkuja kantavat "miehet" valloittavat maailman. Tasan yhtä nerokasta ajatuksenjuoksua moinen olisi... Ei voi kuin tosiaan hämmästellä tätä ihmisten typeryyttä ja sitä ettei omilla aivoilla enää osata ajatella rationaalisesti. You have the music in your head and the tools on your hands... let the guitar do the talking! |
Credence 16.08.2009 17:47:31 | |
---|
bonecrusher: Ilmeisesti kyseisten "valopäiden" mielestä myös Queenin musiikin kuuntelu käännyttää heteroja homoiksi ja lopulta käsilaukkuja kantavat "miehet" valloittavat maailman. Tasan yhtä nerokasta ajatuksenjuoksua moinen olisi... Ei voi kuin tosiaan hämmästellä tätä ihmisten typeryyttä ja sitä ettei omilla aivoilla enää osata ajatella rationaalisesti. Ah, mutta eiväthän heterot kuuntele Queeniä, sillä eiväthän kristitytkään kuuntele saatananpalvontamusiikkia. jäyjäy giv mii ö fakin plääst jäy |
Henkka370 16.08.2009 19:20:43 | |
---|
Tässä rivitalon päätyhuoneistossa, mikä taitaa olla seurakunnan omistuksessa ainakin mä oon soittanu rokkia ja heviä ja kuunnellu BLACK METALLIA! Heitetäänköhä mut kohta ulos? Detroit sucks! Lyökää mua plussappa päähän! |
McNulty 16.08.2009 19:40:08 | |
---|
Credence: Ah, mutta eiväthän heterot kuuntele Queeniä, sillä eiväthän kristitytkään kuuntele saatananpalvontamusiikkia. Aivan, unohdin kokonaan. Pitää vissiin hävittää Freddien ja Brianin mainiot teokset välittömästi, ettei vaan pääse lipsuun B-rapun puolelle. You have the music in your head and the tools on your hands... let the guitar do the talking! |
Jokapaikanapina 16.08.2009 19:42:31 | |
---|
bonecrusher: Aivan, unohdin kokonaan. Pitää vissiin hävittää Freddien ja Brianin mainiot teokset välittömästi, ettei vaan pääse lipsuun B-rapun puolelle. Myy ne halvalla mua ei haittaa |
Ziggy Bubba 16.08.2009 21:27:42 | |
---|
Jokapaikanapina: Myy ne halvalla mua ei haittaa Helvettiin oot menossa. |
A.Starving 17.08.2009 19:29:45 (muokattu 17.08.2009 19:30:03) | |
---|
Credence: Jos Jeesus syntyisi nyt niin voi helvetti se olis pettyny... Tai sitten se söis vaan sieniä, pyöris huorien ja rikollisten kans ja puhuis kaiken maailman paskaa sienensyöjäjengilleen. Hail Jeppe! http://www.youtube.com/watch?v=0cqDMzp_cCs "Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling." |
McNulty 17.08.2009 20:30:10 | |
---|
Korpela pisti kyllä repeilyttämään :) You have the music in your head and the tools on your hands... let the guitar do the talking! |
Anonymous-jazz 17.08.2009 22:51:59 (muokattu 17.08.2009 22:54:51) | |
---|
Ihmettelen kyllä että miten voi Nokia Missiolla olla niin paljon varallisuutta että omistavat sen koko Tampere areenan. Ellei sitten jeesuskolehti ole tuottanut vuosien varrella. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
TaikuriHärvä 21.08.2009 01:31:16 | |
---|
Anonymous-jazz: Ihmettelen kyllä että miten voi Nokia Missiolla olla niin paljon varallisuutta että omistavat sen koko Tampere areenan. Ellei sitten jeesuskolehti ole tuottanut vuosien varrella. Mää oon ymmärtäny, et se Nokia missio on vaan joku vuokralainen siinä hallissa. Taitaa olla ihan muulta taholta käsky käynyt siitä perumisesta. Kummaa touhua kumminkin. Ei se ole koira, se on Mustanaamio. |
Swan 21.08.2009 01:58:02 | |
---|
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
tcitc 21.08.2009 16:58:35 | |
---|
Jopas on markkinat. Kyllähän tuolla rokki joka vuosi soi ja niinkuin ketjussa jo ilmi tuli, eivät tilat ole kristillisen seurakunnan vaan ovat pelkkiä vuokralaisia. Ja jos yksi mies vaikkapa kieltää alice cooperia soittamasta mestassaan niin heti ollaan valittamassa siitä kun yhekskytäluvulla "kaikki" kristityt oli sitä mieltä että rokki onpi saatanasta ja tietty niiden "kaikkien" kristittyjen on vieläkin ajateltava näin. "Kaikki" siksi lainausmerkeissä koska siltä tämä yleistäminen tuntuu. Käsittääkseeni useimpien kristillisten seurakuntien tiloissa saapi soittaa rokkia. Yleensä tämä rokki on silloin gospelrokkia taikka niille jotka alkaisivat seuraavaksi tarttumaan gospel-käsitteeseen, kristillistä rokkia. Mutta ei ole ihan liian epätavallistakaan että joku sekulaari-artistikin esim. kirkossa esiintyisi. Arvelen itse tämän tilanteen johtuvan tuon kyseisen herran asenteesta alice cooperiin, joka myös saattoi olla yleistävä asenne alice cooperin historian takia. Yleistäminen on yleensä perseestä. Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |