DJKaaos 16.08.2009 11:35:43 | |
---|
Aloitinpa ketjun, kun nuo kisat tossa pyörähtivät jo käyntiin. Kisoja tulee varmasti katsottua joka päivä, mutta lähinnä iltalähetyksiä. Katsoiko kukaan eilen miesten kuulakisaa? Olipa melkoinen kisa ja taso! Voittaja työnsi yli 22 metriä ja finaalissa viisi ukkoa pukkasi yli 21 metriä. Minä olen minä. |
Oli kyllä tosiaan erittäin komea kuulakisa eilen. Hetken päästähän sitten on Keskisalon ensimmäinen juoksu näihin kisoihin. "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
kiriminni 16.08.2009 12:48:14 | |
---|
Olipas Keskisalo tiukilla, mutta onneksi pääsi finaaliin. Juoksu näytti aika tukkoiselta ja kauden huonoin juoksu tulikin. |
Parasite 16.08.2009 13:12:31 | |
---|
"Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
masterhat 16.08.2009 13:29:24 | |
---|
kuulakisa oli todellakin kova, joskaan keskisalon juoksu ei ollut ihan niin kova ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Bluesmies 16.08.2009 13:30:07 | |
---|
Usain Bolt vetää tänään ME:n. |
Blain 16.08.2009 13:53:10 | |
---|
OP Karjalaisen heitot karsinnassa oli paha pettymys. Mieheltä olisi voinut odottaa jo yli 80-metrisiä kaaria. Neljänä viimeisenä vuotena OP on heittänyt arvokisoissa joka kerralla kauden parhaansa. Juontaja näytä tissit. |
kiriminni 16.08.2009 14:20:21 | |
---|
Kävely on perseestä.Porukkaa liputetaan ulos ja tavallisen katsojan silmin ei näy mitään virhettä.Onkohan perse heilunut väärällä tyylillä? Ingberg melkein poras,kun heitto ei kulkenut.Keihäs lipsu kädestä. Pitääkö se soittaa sitä keihästä niinkuin huilua,aina se näpelöi sitä keppiä niinkuin soittais huilua. |
Parasite 16.08.2009 14:24:57 | |
---|
kiriminni: Pitääkö se soittaa sitä keihästä niinkuin huilua,aina se näpelöi sitä keppiä niinkuin soittais huilua. En ymmärrä mikä tuossa keihään näpelöimisessä niin ihmisiä ärsyttää. Kertokaa joku? "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
ukko idänmies 16.08.2009 14:30:08 | |
---|
En ihmettele Ingbergin huonoja suorituksia koskaan. Onhan valmentajana yksi Suomen turhimmasta heittäjistä koskaan. Yhden heiton ihme Tapio Korjus. |
Parasite 16.08.2009 14:40:36 | |
---|
ukko idänmies: En ihmettele Ingbergin huonoja suorituksia koskaan. Onhan valmentajana yksi Suomen turhimmasta heittäjistä koskaan. Yhden heiton ihme Tapio Korjus. Miksei "huono" heittäjä voisi olla hyvä valmentaja? Eihän Pitkämäen valmentaja Hannu Kankaankaan ennätys ole kuin 72 metriä ja rapiat, eikä hänen taitojaan valmentajana kukaan kyseenalaista. "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
ukko idänmies 16.08.2009 14:45:01 (muokattu 16.08.2009 14:45:19) | |
---|
Parasite: Miksei "huono" heittäjä voisi olla hyvä valmentaja? Eihän Pitkämäen valmentaja Hannu Kankaankaan ennätys ole kuin 72 metriä ja rapiat, eikä hänen taitojaan valmentajana kukaan kyseenalaista. En toki niin sanonutkaan. Tässä tapauksessa niin vaan on. Ja siis taas vain omasta mielestäni. Asiantuntijat voivat olla toistakin mieltä. |
DJKaaos 16.08.2009 15:00:04 | |
---|
Parasite: En ymmärrä mikä tuossa keihään näpelöimisessä niin ihmisiä ärsyttää. Kertokaa joku? Jonninjoutavan olosta touhua. Aikansa mutisee itsekseen ja keskittyneesti näpelöi... Tulos 53 metriä. Mitä jos Mikke kokeilisi heittää joskus ilman tota saatanan hieromista ja näppäilyä. Minä olen minä. |
JC 16.08.2009 15:13:54 | |
---|
djKaaos: Mitä jos Mikke kokeilisi heittää joskus ilman tota saatanan hieromista ja näppäilyä. Ihan samaa olen ajatellut. 15 vuotta näpelöintiä ei ole paljoakaan tuottanut. Joskus kannattaa kokeilla jotain ihan muuta. Ottaisi mallia kuulantyöntäjistä. Ne kun ei paljoa kuuliaan näpelöi. |
Hetfield 16.08.2009 15:15:29 | |
---|
Bluesmies: Usain Bolt vetää tänään ME:n. Kyllähän se mies voittaa ja kovalla ajalla myös, jos jaksaa vaikka pari sekuntia keskittyäkin ennen juoksua =P Ei vaan, shoumies on aina shoumies. I quit the band... Now I just play with myself. |
Parasite 16.08.2009 15:25:42 (muokattu 16.08.2009 15:26:08) | |
---|
JC: Ihan samaa olen ajatellut. 15 vuotta näpelöintiä ei ole paljoakaan tuottanut. Joskus kannattaa kokeilla jotain ihan muuta. Ottaisi mallia kuulantyöntäjistä. Ne kun ei paljoa kuuliaan näpelöi. No se nyt on hänen tapansa keskittyä, ei se nyt ainakaan haittaa sitä suoritusta. Ja onhan se nyt kolme arvokisamitalia tuottanut. "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
DJKaaos 16.08.2009 16:20:03 | |
---|
Hetfield: Kyllähän se mies voittaa ja kovalla ajalla myös, jos jaksaa vaikka pari sekuntia keskittyäkin ennen juoksua =P Ei vaan, shoumies on aina shoumies. Olisipa kiva nähdä mihin tämä mies pystyisi jos juoksisi täysiä loppuun asti. Pekingissä tuli toki ylivoimainen voitto ja maailmanennätys, mutta alkoi ikävästi himmaamaan ja tuulettelemaan toistakymmentä metriä ennen maalia... ja kengännauhatkin taisi olla auki. Minä olen minä. |
Hetfield 16.08.2009 16:32:24 | |
---|
djKaaos: Olisipa kiva nähdä mihin tämä mies pystyisi jos juoksisi täysiä loppuun asti. Pekingissä tuli toki ylivoimainen voitto ja maailmanennätys, mutta alkoi ikävästi himmaamaan ja tuulettelemaan toistakymmentä metriä ennen maalia... ja kengännauhatkin taisi olla auki. Se vaatisi muilta todella kovaa vauhtia, Bolt joutuisi puristamaan loppuu asti. Veikkaan vaan, että ainoastaan Boltin lähdön epäonnistuessa muilla on mahdollisuuksia. I quit the band... Now I just play with myself. |
Bluesmies 16.08.2009 16:39:51 (muokattu 16.08.2009 16:40:03) | |
---|
Hetfield: Veikkaan vaan, että ainoastaan Boltin lähdön epäonnistuessa muilla on mahdollisuuksia. Veikkaan vaan, että ainoastaan Boltin kaatuessa muilla on mahdollisuuksia. |
carlos 16.08.2009 16:51:30 (muokattu 16.08.2009 16:53:03) | |
---|
djKaaos: Jonninjoutavan olosta touhua. Aikansa mutisee itsekseen ja keskittyneesti näpelöi... Tulos 53 metriä. Mitä jos Mikke kokeilisi heittää joskus ilman tota saatanan hieromista ja näppäilyä. Onhan toi naisten keihäänheitto Suomessa ihan naurettavalla tasolla.. Tai siis, ottaisivat nyt edes hyödyn irti siitä vauhdista eivätkä vain kädellä riuhtaisisi, niin saattaisi keppi lentää muutaman metrin pidemmälle. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta eikö noi nyt sitä saakelin viskomista tossa pitkältikin treenaa? Impärikin on aika kauan kaikkia olympiakomitean rahoja saanut, vois melkein hanat laittaa kiinni tai suunnata joillekin nuoremmille urheilijoille... Kait näissäkin kisoissa käy niin kuin aina muissakin arvokisoissa yleisurheilussa, että suomalaisilta lurahtaa lusikallinen trikoisiin jo kun näkee olympiastadionin pylväät. Haetaan sitä kisatuntumaa, joopajoo. Hatunnosto Vandylle, ettei lähtenyt puolikuntoisena kisaturistiksi. EDIT: Keskisalo vaikuttaa hyvältä tapaukselta, toivottavasti kaikki natsais finaalissa. Miesten keihäässä Thorkildsenille ei löydy vastusta, ellei taas joku ylläri jostain Latviasta tai Liettuasta heitä sitä yhtä kasikasia. by the grace of God |