Aihe: Lehti: Amadeus nettoaa vain 200 euroa keikasta
1 2 3 4 5 6
Epämuusikko
15.08.2009 00:16:32 (muokattu 15.08.2009 00:17:52)
markkut4: Itse olen saanut korkeintaan tuon normin 110 brutto parin kolmen vuoden keikoilta 90% niistä keikoista, mistä olen rahaa saanut. ja rahakeikkoja kaikista keikoistani on ehkä puolet. kerran-pari vuodessa tuota kovempi liksa mistään keikasta.

Joskus tuntuu, että edes ilmaiseksi ei pääse soittamaan.
näin täällä...
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1
EP
15.08.2009 11:45:33 (muokattu 15.08.2009 11:54:39)
tope2: Kyllä on ahneutta pyytää itselleen (kuiteskin aika surkeesta) soitosta/laulusta ylipäätään mitään rahapalkkaa. Ruoka (mikrossa lämmitetty kiusaus) ja kahveet on ihan kohtuullinen korvaus. Pitää olla kiitollinen siitä, että on päässy toteuttamaan sitä mitä on aina halunnutkin eli esiintyä ihmisten edessä ja kohdata se suomalainen välittömän ihana tanssikansa. Ja saada aploodeja, vieläpä joku mummu liikuttumaan kyyneliinkin. Ja jos pääsee oikein useamman päivän soittamaan lomakeskuksessa tahi laivoilla, ni voi tuntea kuinka kaikki on maksettu; hanalimonadit, kuntosalit, huoneen siivous jne mitä vielä!?? Ihan kuin olisi oikeestikin ns. työmatkalla, että voi ainakin lähipiirissä rehvastella että meikäpoika se rallaa maailmalla.. ;)

Jep, pitää vaan kunnioittaa niitä kaikkia ohjelmatston hemmoja ja keikkapaikan hovimestereita, tarjoilijoita ja muuta henkilökuntaa, että ne jaksaa..
Kun toiset saa kiertää ja nähdä maailmaa ja viettää hulvatonta elämää, hymyilevätkin jotkut perkeleet soittaessaan ja laulaessaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)