Aihe: The virtanen band Tabit
1 2 3
Epämuusikko
13.08.2009 13:07:52
Kasaria Brunilan valitsemasta sävellajista. Go!
"Greetings from Niger". Kesy animaali #1
Thefish
13.08.2009 13:54:20
Vielä sellainen nöyrä kehoitus ketjun aloittajataholle, opettele intervallit, elämä helpottuu, eikä oo niin vaikeeta.
Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä.
J.Nikkanen
13.08.2009 15:03:05 (muokattu 13.08.2009 15:09:11)
Thefish: Vielä sellainen nöyrä kehoitus ketjun aloittajataholle, opettele intervallit, elämä helpottuu, eikä oo niin vaikeeta.

Joopa joo.

edit2: Kerkesin jo kirjoittamaan asiatonta tekstiä mutta äkkiseltään väkkiseltään korjasin sen tuohon "joopa joo" muotoon ettei tule kaikille paha mieli. Asiaahan tuo on.
-plöm plöm
Thefish
13.08.2009 15:04:38
pahaeno: Joopa joo.

Kylläpä kyllä.
"Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä
tauranen
13.08.2009 15:13:19
pahaeno: Joopa joo.

edit2: Kerkesin jo kirjoittamaan asiatonta tekstiä mutta äkkiseltään väkkiseltään korjasin sen tuohon "joopa joo" muotoon ettei tule kaikille paha mieli. Asiaahan tuo on.

Asiaton teksti on kyllä lähes aina kaikista viihdyttävintä.
Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja!
Thefish
13.08.2009 15:19:47
tauranen: Asiaton teksti on kyllä lähes aina kaikista viihdyttävintä.

Jep, eipä nyt lähdetä liiaksi asialinjalle, menee ihan hukkaan tämä mahtava ketju.
"Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä
hollstro
13.08.2009 18:24:23

Onhan tää aika tarttuva biisi ja parasta mainosmusaa aikoihin. Tosiasia on, että jos tämä ei korvakuulolta taitu (jyymmyytystä Eestä ja takkaa, eli Aasta) niin sitten kannattaa unohtaa musahommat ihan kokonaan. Lopullisesti, ja jätää ne niille joilla on edes vähän korvaa.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Visakoivu
13.08.2009 18:31:28
hollstro: Onhan tää aika tarttuva biisi ja parasta mainosmusaa aikoihin. Tosiasia on, että jos tämä ei korvakuulolta taitu (jyymmyytystä Eestä ja takkaa, eli Aasta) niin sitten kannattaa unohtaa musahommat ihan kokonaan. Lopullisesti, ja jätää ne niille joilla on edes vähän korvaa.

No nyt kun kuuntelin niin on kyllä aika puukorva jos ei tosta erota mitä basso vetää. Mut hei, tabit auttaa siihen, jeah.
-"Mikäs mies te oikein olette?" -"Setämies."
hemmo
13.08.2009 20:02:06

Visakoivu: Mut hei, tabit auttaa siihen, jeah.

mitkä?
- tabulaattorit?
- tablat?
- tabletit?
- tabulatuurit?
"Vittu mä oon niin energinen!"
Thefish
13.08.2009 20:43:11
hemmo: mitkä?
- tabulaattorit?
- tablat?
- tabletit?
- tabulatuurit?

Varmaan tarkoitti sitä 80-luvun tv-sarjaa.
Visakoivu
13.08.2009 22:06:36
Thefish: Varmaan tarkoitti sitä 80-luvun tv-sarjaa.

Jeah http://www.youtube.com/watch?v=MgnO9j7XyAo&feature=related
asaksala
14.08.2009 09:12:32
Hei te kaikki nuoret soitonopettelijat jotka jaksoitte **tutuspäissään lukea threadin loppuun. Tai tänneasti. Me ollaan opeteltu kaikki soittaminen itse, yksin, omilla rahoilla ja vähän lainatuillakin. Ja saihan niistä hiihtovehkeistäkin sen verran käteen kipputorilla että sai ostettua sen upean niin kalliin basson mihin rahat just ja just riitti. Kaikki on revitty selkänahasta. Jos nyt joku nuor jamppa tulee ja menee vasemmalta ohi levy-yhtiön aulassa niin siinä on sitten kaikki satsaus menny hukkaan. Siksi ei yhtään pysty auttaan. Tabulatuurit on vähän niinkun alastonkuvat netissä. Ei niistä pääse ikinä ikinä eroon. Aikanansa kun ei joku kohta menny oikein niin nuottilapuilla lämmitettiin sauna.
Thefish
14.08.2009 15:06:18
asaksala: Hei te kaikki nuoret soitonopettelijat jotka jaksoitte **tutuspäissään lukea threadin loppuun..

Eipäs ruveta turhaan lopettelemaan näin mahtavaa ketjua. Paljon on vielä rölötettävää aiheen tiimoilta!
Knoppix
14.08.2009 20:42:56
Tulee niin rakentavaakommenttia että unohtakaa koko homma... =(
J.A.L. Ostakaa mun Lespa !
Knoppix
14.08.2009 20:53:01
Huoh... En usko että mitään parempaakaan tulee joten aika sama.
Thefish
14.08.2009 21:01:43
Olishan tuossa ollut jo pari päivää aikaa plokata ne sointuasteet, jos olis tarpeeksi kiinnostanut.
Knoppix
14.08.2009 21:06:32 (muokattu 14.08.2009 21:10:49)
Kiirettä on pitänyt mutta, kait pitää sitten väsätä itse.
Visakoivu
14.08.2009 21:09:32
Knoppix: Kiirettä on pitänt mutta, kait pitää sitten väsätä itse.

Tuon biisin bassokulun selvittämiseen menee vähemmän aikaa kuin keskimäärin paskalla käyntiin. Toivottavasti ei kuitenkaan niin kiire ole ollut.
Knoppix
14.08.2009 21:11:50 (muokattu 14.08.2009 21:14:08)
Niin no taidat olla aika kauan paskalla tai hieman parempi väsäämään linjoja kun minä!

Ja muuten jossa siinä noin vähän menee niin mikset sitten voinut auttaa huonompia ???
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)