KiipparistiKotkasta 18.06.2009 16:16:28 | |
---|
Muo on sanottu 80-luvun kapinalliseksi :D Koulukaverit (ja liikunnanOPETTAJA) :D En sitte tiedä mitä kapinallista meikälikassa on... Kuulemma vaatteet saa mut näyttämään jotenki gangstalta. Se joka elää - roudaa.
Se joka HALUAA elää - roudaa. |
jami87 18.06.2009 18:20:01 | |
---|
Kaksi noin kolmekymppistä miekkosta seisoo nakkikikkarilla, itse olen muutaman metrin päässä syömässä purilaista. - Hei, kato tota! toinen sanoo ja osoittaa meikäläistä. - Ai hä? - No, toi noin! Toinen rupeaa nauramaan ja toteaa: - Kyllä lähtee! |
Bollocks 18.06.2009 18:31:46 (muokattu 18.06.2009 18:38:34) | |
---|
"Mee takas Meksikoon!" En kyl voi tajuta mistä moinen tuli... |
KiipparistiKotkasta 19.06.2009 18:42:08 | |
---|
jami87: Kaksi noin kolmekymppistä miekkosta seisoo nakkikikkarilla, itse olen muutaman metrin päässä syömässä purilaista. - Hei, kato tota! toinen sanoo ja osoittaa meikäläistä. - Ai hä? - No, toi noin! Toinen rupeaa nauramaan ja toteaa: - Kyllä lähtee! Tota mun ymmärrys ei ihan käsitä... Mitä toi nyt oli tarkottavinaan? Mikä lähtee?? Se joka elää - roudaa.
ydinjumala 19.06.2009 21:50:55 (muokattu 19.06.2009 21:51:22) | |
---|
KiipparistiKotkasta: Tota mun ymmärrys ei ihan käsitä... Mitä toi nyt oli tarkottavinaan? Mikä lähtee?? Oisko Kummelia? Vaikkei Speedy ja Saku noin tainu sanoakkaan koskaan. Muuten tota hoettiin ohjelmassa aika tarpeeksi. 0:30 eteenpäin http://www.youtube.com/watch?v=sezJYzZ1vDs |
KiipparistiKotkasta 20.06.2009 12:42:11 | |
---|
No ilmankos mulla ei sytyttänykkää :. en mitää kummeli-ihmisiä ole :) Se joka elää - roudaa.
DethBanger 22.06.2009 16:32:55 | |
---|
"Ton näkönen jätkä varmaan imee jotain... ...MUNAA!!!" Huvittavinta tossa on toi tauko kahden ilmiselvän sanan välillä. Professional Crastination |
Migo 22.06.2009 17:50:58 | |
---|
Minua on monesti luultu Tommy Lindgreniksi. Viimeinen tapahtuma oli himos-festareilla, kun joku akka huus telttojen välistä: "EI VITTU, TOIHAN ON TOMMY LINDGREN". Tämä on ollut ihan hauskaa ja tuo viimeinen aiheutti hyvät naurut kyllä, varsinkin ku oli känäs. Että semmosta... |
Ainou 22.06.2009 23:51:52 | |
---|
Oon ihan normaalin suomalaisen näköinen, ja kerran kuulin jonkun ihnmisen sanovan: "Tuo on aivan sellaisen venäjältä tulleen mustalaissellistin näköinen!" |
Sälski 03.07.2009 12:14:43 | |
---|
''Hei hippi! Onks sul heinää?'' Vastasin kielteisesti. Tasan arvot jaetaan, emme kaipaa Johtajaa, antamalla vain voit kaiken saavuttaa. |
Hannu H. 04.07.2009 03:24:09 | |
---|
Oli pankkiautomaatilla käydessä edessä kaksi nuorta naista. Saivat rahat nostettua ja menivät n. metrin päähän automaatista ja meikäläinen astelee tomaatille. Toinen tytöistä "kuiskaa" toiselle: Ei vittu et on hyvän näkönen jätkä! Tähän toinen sitten "kuiskasi" hieman lujempaa "no eikä vitussakaan ole!" Kauneus on katsojan silmässä... myth confirmed! Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Davet 04.07.2009 20:18:50 | |
---|
"Sähän oot ihan ku chewbacca!". En mä ihan niin karvanen sentään ole. :D Hold on, I'm comin' |
Anouk 04.07.2009 20:51:18 | |
---|
No tää nyt ei niin varsinaisen hauskaa oo mutta itteäni vaan huvitti. Oon muuten kai aika perussuomalaisen näkönen, mutta ehkä suht tumma tänne Pohjolan oloihin ainaki ruskettuneena, melkeen ku mulatti joskus. Kerran olin jossain kassalla ja mulle ruvettiin sönkkäämään jotain maalaiskassatädin enkkua ihan paniikissa. Hah. |
rage_minister 04.07.2009 23:10:03 (muokattu 04.07.2009 23:29:43) | |
---|
Noin kerran viikossa tulee Ramones kommentteja, hauskin tuli kun olin ärrällä pelaamassa, tunnen kovan läimäyksen selässä, käännyn ja näen iäkkään spurgun huutamassa: "VOI JUMALAUTA!!! JOEY RAMONE ON NOUSSU KUOLLEISTA!!" :D Hullua sinänsä että mua luullaan aina vanhaks densoks vaikka oon vasta 15, usein tulee juopot pyytää mua ostamaan niille viinaa alkosta koska ovat liian jurrissa. Viikottain tulee myös huume/narkkari kommentteja :D Jostain syystä ajaudun aina välillä syvällisiin keskusteluihin musiikista staunnaisten spurgujen kanssa. Skolessa jos on KISSin paita päällä huutaa nää massahopparit aina jotain tyyliin "kis mai ääs!" |
Steve McFly 05.07.2009 23:21:42 (muokattu 05.07.2009 23:24:38) | |
---|
Rumpalin isä ku reenattiin: "Sähän näytät iha Pate Mustajärvelle ku sullon noi rokkibuutsit!" :D Joskus koulun ruoka jonos kuulee aina jotain "Jail house rock !" tyyliin. Elviks rockabillyksi kehuttu. . . eräs vanhempi tedy tuli kehuun kerra. . . "Sää oot Cry Baby" oli paras mitä oon kuullu BD "nahkatakkinen mies" on se yleisin. . . kaikki jotka ei tiiä mun nimeä :D |
ka8i 16.07.2009 09:48:04 | |
---|
Kaksi noin kolmekymppistä miekkosta seisoo nakkikikkarilla, itse olen muutaman metrin päässä syömässä purilaista. - Hei, kato tota! toinen sanoo ja osoittaa meikäläistä. - Ai hä? - No, toi noin! Toinen rupeaa nauramaan ja toteaa: - Kyllä lähtee! Mulle kävi vähän samalla tavalla. Olin kaupassa ja siihen tuli vähän matkan päähän muutama mun ikäinen nuori. Vähän aikaa kattoivat mua ja sitten hajosivat. Enkai mä nyt niin oudolta näytä?!? |
Sergei Fallinen 23.07.2009 05:20:38 | |
---|
joku toimittajajätkä sano baarissa (soli jopa verrattain selvä) et mun naamalle vois olla käyttöö jossain hinttauslehdes (en mä nimee muista, mut joku mis nyt miesten kuvia vois olla). saattohan se olla patologinen valehtelija, tai sit vaan homo, enkä mä nyt oikeasti usko et musta mihkään sellaseen ikinä olis, mut kuitenkin. en oo koskaan ollut näin imarreltu. |
ooonnaa 25.07.2009 17:24:43 | |
---|
täst on jo kaua aikaa, mut yks kampaaja kysy "eksä ollukkaa poika?!" kiva,kiva =) |
Serkku sanoi että näytän kuullemma hieman J.Karjalaiselta stetsonin ja farkkuliivin kanssa. Serkku oli pienessä pöhnässä. Jumansviidu. |
Mirk0 14.08.2009 21:38:51 | |
---|
"Ala jo juosta! Tiesitsä että täällä meilläpäin ei hevareita paljoo kattella?" Yks amis humaltuneessa tilassa tuli vähän aukomaan kun kävelin ohitse muina miehinä. Näin parhaaksi vaihtaa maisemaa kylmäntyynesti ilman juupajuuta suurempia manifestejä. |