Aihe: Smoke Two/2 joints
1
disarm
29.02.2004 15:07:05
Sublimen biisi kai.. Loistava jok tapauksessa.
i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthuasiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me?
Sammakko
29.02.2004 17:39:44

Mulla on koneella sublimen versio ja siinä lukee (bob marley cover) ja sitten on "bob marleyn" versio joka ei kuulosta yhtään bobilta.
Katso tori! Fenderin Texas speciaaleja myynnissä.
J-PPP
29.02.2004 17:55:56
Ei se Marleyn biisi ole. Tehnyt heput nimeltä Michael ja Chris Kay, levyttänyt kai ainoastaan Sublime.
WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa!
Sammakko
29.02.2004 18:04:16

Tää on muuten ihan yleinen luulo netissä että se ois bobin biisi...
Fortune
29.02.2004 20:43:35
Tää on muuten ihan yleinen luulo netissä että se ois bobin biisi...

Siinäpä taas yksi "etu" laittomasti leviteltäville mp3:sille. Levyssä lukisi tekijätiedot :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Kassu
29.02.2004 20:58:27
Mäki oon luullu että se on Marleyta. Nyt tiedän senkin.
Tapani L
29.02.2004 21:23:03
Siinäpä taas yksi "etu" laittomasti leviteltäville mp3:sille. Levyssä lukisi tekijätiedot :)

Vaan olisikohan Muskotti edes koskaan kuullut koko biisiä, jos ei olisi sitä mp3:na hakenut? :)

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Fortune
29.02.2004 21:24:38
Vaan olisikohan Muskotti edes koskaan kuullut koko biisiä, jos ei olisi sitä mp3:na hakenut? :)

No se on oma häpeä.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Lähikauppias
29.02.2004 22:55:25

No se on oma häpeä.

Luulisi biisin tekijöitäkin silti harmittavan. Yksi potentiaalinen levyn ostaja vähemmän.
rattle
01.03.2004 00:51:00 (muokattu 01.03.2004 01:01:33)
Ei se Marleyn biisi ole. Tehnyt heput nimeltä Michael ja Chris Kay, levyttänyt kai ainoastaan Sublime.

Ei ole Marleyn eikä Sublimen. The Toyes on ainakin levyttänyt aikasemmin tuon ja luulen että heidän versionsa on tuo alkuperäinen.

EDIT: allmusic.com kertoo Norman Nardinin levyttäneen biisin 1991 eli ennen The Toyesia ja Sublimea. Sublime kerkesi kumminkin ennen Toyesia toisin kuin aluksi väitin.
Baton stick gets shorter --> Rudy gets taller
Sammakko
01.03.2004 15:01:32

Ime munaa. :) Meitsi kuules ostaa niin perkeleesti levyjä ettei mitään järkee. Viimekuussakin ostin 9 aitoa albumia.
Sammakko
01.03.2004 15:02:51

Kuulin sen ku yks bändi soitti sen livenä. Sitten etin bob marleyn sivuilta että millä levyllä se on (oisin ostanut) mutta ei löytynyt. sitten etin muualta ja sitten imutin ämpeekolmosen.
Tapani L
01.03.2004 19:38:34
Kuulin sen ku yks bändi soitti sen livenä. Sitten etin bob marleyn sivuilta että millä levyllä se on (oisin ostanut) mutta ei löytynyt. sitten etin muualta ja sitten imutin ämpeekolmosen.

Jees, heitin tuon jutun vain sen takia, että itse olen tutustunut moneen bändiin mp3:n kautta (ja myöhemmin sitten ostanut levyn jos olen musiikista pitänyt). Pakko aina alkaa vääntämään jos joku vaikuttaa katsovan asiaa kapeakatseisesti.

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)