Aihe: Pasi Viheraho
1 2 3 4 5 6
apua-mies
13.08.2009 18:28:35
ReBeat: Kyllä mun mielestä ihan asiasta valitti. Itseä taas vituttaa ihmiset jotka on "mä oon niin mää, ei haittaa tollanen sentti".

no johan siinä kuluu sen sentin edestä rahaa, kun tota asiaa lähtee selvittelemään. sillä ajallakin tekisi muutakin, vaikka niitä kokkausvideoita,ne ei oo sentään yhtä vittumaista paskaa kun nuo itkeskelyvideot.
disarm
13.08.2009 20:12:38
Noista kokkausvideoista näkee miten halvoistakin aineista voi tehdä kelpo sapuskaa.

Esimerkiksi tämä näyttää ihan syötävältä.

http://www.youtube.com/watch?v=2PVAUP4z9q8
ReBeat
13.08.2009 20:32:10

apua-mies: no johan siinä kuluu sen sentin edestä rahaa, kun tota asiaa lähtee selvittelemään.

Tää on taas tätä "minä minä minä" ajattelua. Ai että kuluu sentti kun lähtee asiaa selvittelemään. Ei Viherahollekaan tossa asiassa ollut varmasti kysymys siitä, että elämä olis sentistä kiinni. Miksei ihmiset tajua että kysymys on periaatteista. Jos ikinä ei nostettais mitään pieniä asioita tapetille, niin yhteiskunta olis nykyistäkin enemmän täynnä kaikenlaisia mulkkuja, jotka rauhassa saa vedättää muita mielensä mukaan ja nauraa päälle.
Bluesmies
13.08.2009 20:40:37
ReBeat: Tää on taas tätä "minä minä minä" ajattelua. Ai että kuluu sentti kun lähtee asiaa selvittelemään. Ei Viherahollekaan tossa asiassa ollut varmasti kysymys siitä, että elämä olis sentistä kiinni. Miksei ihmiset tajua että kysymys on periaatteista. Jos ikinä ei nostettais mitään pieniä asioita tapetille, niin yhteiskunta olis nykyistäkin enemmän täynnä kaikenlaisia mulkkuja, jotka rauhassa saa vedättää muita mielensä mukaan ja nauraa päälle.

Jos kaikki nostais noin pienet asiat tapetille, tää maailma menis hyvin nopeesti ns. täysin vituiks.
Bonesaw
13.08.2009 21:51:04 (muokattu 13.08.2009 21:53:10)
Emmä sitte tajuu,että millä logiikalla tää kaveri näihin epäkohtiin puuttuu. Kundi kitisee joka vitun asiasta,mutta esim. waretus on varsin suositeltavaa.

http://www.youtube.com/watch?v=rPrspBBBW7A

Edit. Pasi muunmuassa haluaa ton liittymän "periaatteen vuoksi auki,koska laki sattuu niin sanomaan". Mitä laki sanoo tekijänoikeuksista?
ballfish
13.08.2009 21:58:58 (muokattu 13.08.2009 22:00:04)
Bonesaw: Emmä sitte tajuu,että millä logiikalla tää kaveri näihin epäkohtiin puuttuu. Kundi kitisee joka vitun asiasta,mutta esim. waretus on varsin suositeltavaa.

http://www.youtube.com/watch?v=rPrspBBBW7A

Edit. Pasi muunmuassa haluaa ton liittymän "periaatteen vuoksi auki,koska laki sattuu niin sanomaan". Mitä laki sanoo tekijänoikeuksista?

Eihän tuossa ladata mitään laitonta. Lue ne kommentit..

E: Viheraho: "ja kuten nähdään myös oman materiaalin jakaminen onvaivatonta.kuten pasi saarelan kuvaama ja editoima pätkä joka luvalla tuossa julkaistaan."
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
masterhat
13.08.2009 22:01:09
ReBeat: Tää on taas tätä "minä minä minä" ajattelua. Ai että kuluu sentti kun lähtee asiaa selvittelemään. Ei Viherahollekaan tossa asiassa ollut varmasti kysymys siitä, että elämä olis sentistä kiinni. Miksei ihmiset tajua että kysymys on periaatteista. Jos ikinä ei nostettais mitään pieniä asioita tapetille, niin yhteiskunta olis nykyistäkin enemmän täynnä kaikenlaisia mulkkuja, jotka rauhassa saa vedättää muita mielensä mukaan ja nauraa päälle.

heitin just ikkunasta 2 euroa pihalle, josta sitä tuskin ikinä kukaan löytää, ihan vain sen takia, että vaikka rahat on vähisä, niin ei se koskaan centistä ole kiinni. kelaa, 200 x pasin kusetus.

ihmistä saa ja pitää kusettaa, mihin talous vielä joutuisikaan jos kaikki pitäisivät periaatteista kiinni
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Bonesaw
13.08.2009 22:02:22
ballfish: Eihän tuossa ladata mitään laitonta. Lue ne kommentit..

E: Viheraho: "ja kuten nähdään myös oman materiaalin jakaminen onvaivatonta.kuten pasi saarelan kuvaama ja editoima pätkä joka luvalla tuossa julkaistaan."

Aajoo. Tulipas taas huudeltua,selvää ottamatta. Apologies to Pasi.
ReBeat
13.08.2009 22:10:51

masterhat: ihmistä saa ja pitää kusettaa, mihin talous vielä joutuisikaan jos kaikki pitäisivät periaatteista kiinni

Sä oot niin sä. En tiedä tarkkaan mihin talous joutuis, jos ei varta vasten enää yritettäis kusettaa tarpeettomassakin määrin, mutta joka tapauksessa talous sais siinä vaiheessa joutua sinne minne joutuis.
paavi666
14.08.2009 09:46:57
ReBeat: Sä oot niin sä. En tiedä tarkkaan mihin talous joutuis, jos ei varta vasten enää yritettäis kusettaa tarpeettomassakin määrin, mutta joka tapauksessa talous sais siinä vaiheessa joutua sinne minne joutuis.

Ja sä oot vissiin se Viherahon Pasi?
"Juu kitaraa soitan metallica." - Ämil94 jäsenkuvaus.
Zed
14.08.2009 18:07:18

paavi666: Ja sä oot vissiin se Viherahon Pasi?

Pasilla on m.netissä tunnukset ihan omalla nimellään.
Lego
14.08.2009 18:27:13
Mistä löytyy se Pasin video jossa poliisi pysäyttää kun on ajettu pikkusen eri kaistalla?
padaa@dadaa!
16.08.2009 20:11:43

Zed
17.08.2009 23:39:11

ReBeat
25.08.2009 03:45:48

Pasiradiosta tulee parhaillaan testilähetystä :)

http://radio.pasiradio.com:8080/
Raimo Luksusjahti
25.08.2009 20:32:11
Pasiradio on lakkautettu yleisen turvallisuuden vuoksi!
Miten........ja kuinka nuo ihmiset ovat löytäneet toisensa?
Markorepairs & Pasi Viheraho.
Talvisota kävittiin turhaan: tässä on tulos!
Tuopillinen linnunmaitoa ja öljytty sipuli!
Ed_Guy
26.08.2009 03:52:42
Raimo Luksusjahti: Pasiradio on lakkautettu yleisen turvallisuuden vuoksi!
Miten........ja kuinka nuo ihmiset ovat löytäneet toisensa?
Markorepairs & Pasi Viheraho.
Talvisota kävittiin turhaan: tässä on tulos!

:-------------------------------------------------------------D
päänahka
26.08.2009 14:12:39
Raimo Luksusjahti: Talvisota kävittiin turhaan: tässä on tulos!

Käytiin + hävittiin = kävittiin?
Keksi lensi yli käenpesän.
disarm
26.08.2009 22:00:26
Pasi Viheraho BB-taloon
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)