Aihe: Päättömät hintapyynnöt laitteista vol 4
1 2 3 4 559 60 61 62 63122 123 124 125 126
-Cale
12.08.2009 22:59:43
Mutta on tuo DC -kopio sentään hieno :)
K.Hill
12.08.2009 23:58:39
Kyllä, Ihan kivan näköinen peli,liimakaula ja jos tosiaan ei ole Kiinasta tai Vietnamista. Ei mikään ihan päätön pyyntö.
Räbbänä
13.08.2009 00:17:40
Nuita Bachejahan joku vuosi Ruotsin malata kuolailtiin. Herkullista LP:tä lähti reilulla 300 eurolla. Mm. Werde moisen itselleen nappasi saksan eBaysta.
"särö pedalli ihan hyvä black sabbath ääni keltanen ihan hyvä"
tommium
13.08.2009 09:28:53
Tässä Ibanezissa on kanssa "pikkuisen ilmaa". Näyttäisi vahvasti olevan SAS36FM-TG ja tilasin samanlaisen reilu vuosi takaperin uutena ranskalaisesta nettikaupasta 300 eurolla.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=341871
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
svilo
13.08.2009 09:30:43
jyrkalt: Kerran oli myymässä täällä torilla vahvistinta ja hintapyynti oli jotain 1700€. Siis aikasta paljon rahaa.
Eikö joku "pelle" laita tekstiviestiä hintapyynnöstä. Oli kuulemma liikaa kun lontoosta saa niiii halvalla ja tulee ovelle asti plaaplaa... Ei siis omaa tarjousta eikä aiettakaan ostamiseen.
Viesti tuli vielä netin kautta anonyyminä!

Pointti on tää et jos oikeesti joku kokee että hintäpyyntöä on pakko kommentoida ja tänne ei omalla nikillä uskalla, pikaviestillä tai saati sit omalla puhelimella niin mun mielestä olis syytä kattoo peiliin ja kurkkaa kuka siel on ja tarkistaa lääkitys.

Jos muute viestin lähettäjä tätä lukee nii sellasia terveisiä että vituttaa moinen pikkusieluisuus ja hanki elämä.

Vahvistin muuten myytiin hintäpyynnistä vähän tinkaamalla. Combo meni mukavalle hepulle ja hyvä mieli lienee ollut kummallakin kauppoihin kun kauppaa on tehty keskenään tuon jälkeenkin.

Näin se menee, urpoille ei viitti edes vastata, onneksi osalla on vielä toimivat puhelimet ja osaavat niillä vielä soitella! Yleensä se menee pikaviestien tms mukaan näin: *Moro, sull on xxx myynnissä?* ei muuta viestissä?? Mitäs tohon sitten vastaamaan, tai sitten: *Moro, olisin kiinnostunut xxx:stä, voisin noutaa sen?* ja sen jälkeen ei mitään pariin päivään??

Nimimerkeistä olen yrittänyt onkia puhelinnumeron jos ON, yleensä ei.

Onko se niin että vanhanaikainen face-to-face tai puhelinkeskustelu on niin vaikeata ??

/sv
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
K.Hill
13.08.2009 09:46:21
Näin se on, näin iäkkäämpänä voi todeta, että nuori sukupolvi (eivät tietenkään kaikki) roikkuu enimmäkseen netissä ja perinteinen yhteydenpito ja kommunikointi, jopa asiallisen kirjoitetun tekstin tuottaminen, voi olla vaikeaa. Itse olen kokenut perinteisen kaupankäynnin olevan sikäli palkitsevaa, että samalla voi vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia samanhenkisten (kitaroihin hurahtaneiden) tyyppien tai ammattimuusikoiden kanssa ja joidenkin kanssa yhteydenpidosta on tullut jatkuvaa.
munkero
13.08.2009 10:15:42
K.Hill: Näin se on, näin iäkkäämpänä voi todeta, että nuori sukupolvi (eivät tietenkään kaikki) roikkuu enimmäkseen netissä ja perinteinen yhteydenpito ja kommunikointi, jopa asiallisen kirjoitetun tekstin tuottaminen, voi olla vaikeaa.

Osu ja uppos. Itse en soita edes pizzeriaan...

Hyi ihmisiä... :S
Munkkeliini sanoo: jätkä o salee taas iha kujal mun kitaroist? J-Anne sanoo: eiks sul oo yks Landola ja joku Thomaninlta tilattu Ibanez?
Krice
13.08.2009 13:28:05

svilo: Onko se niin että vanhanaikainen face-to-face tai puhelinkeskustelu on niin vaikeata ??

Enemmän tuntuu olevan vaikeuksia pikaviestien tai sähköpostin käyttämisessä.
jpaa
13.08.2009 15:24:55
Onko se niin että vanhanaikainen face-to-face tai puhelinkeskustelu on niin vaikeata ??

Kyllä mun mielestä kaupat onnistuu luontevimmin puhelimessa ehdottomasti. Samalla saa myyjästä/ostajasta muodostettua jonkinnäköisen käsityksen.

Itse olin tuossa vähän aikaa sitten hämilläni yhdessä diilissä jossa itse olin potentiaalisena ostajana. Kaveri kauppasi torilla tuotetta x josta olin erittäin kiinnostunut. Puhelinnumeron puuttuessa laitoin kaverille pikaviestinä omat yhteystietoni ja puhelinnumeroni ja pyysin soittamaan. Eipä soittanut, kolmen rivin pikaviestejä tuli harvakseltaan kysyttyäni muutamia tietoja myyntikohteesta. Epäilen että kauppoihin oltaisiin päästy mikäli kaveri olisi vaivautunut soittamaan, mutta kontaktin puuttuessa päätin sivuuttaa koko homman.

Eri asia jos myydään alle satasen tavaraa, mutta jos puhutaan tuhansien eurojen diilistä niin ei niitä pikaviesteillä hoidella.
minidriver
13.08.2009 16:53:21

Heh. Sama veitikka jälleen. Hakee pajalta, väistämättä joutuu kotiin kuljettaessaan koskettamaan kitaraa jolloin hinta tietenkin nousee 143€. Aikamoinen Midas!!! Tai ehkä se on jostain muualta... NOS hih... http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=342165 -> http://www.kitarapaja.com/pics/gulib2.jpg
Isi
Terry Pantheras
13.08.2009 17:02:43
minidriver: Heh. Sama veitikka jälleen. Hakee pajalta, väistämättä joutuu kotiin kuljettaessaan koskettamaan kitaraa jolloin hinta tietenkin nousee 143€. Aikamoinen Midas!!! Tai ehkä se on jostain muualta... NOS hih... http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=342165 -> http://www.kitarapaja.com/pics/gulib2.jpg

Siis täh?! Ei saatana...
MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
Silppuri
13.08.2009 17:44:44

svilo: Onko se niin että vanhanaikainen face-to-face tai puhelinkeskustelu on niin vaikeata ??
/sv

Tuntuu olevan. Ihan muissakin yhteyksissä (esmes töissä) porukka ei yksinkertaisesti uskalla soittaa puhelimella. Kai se nyt siihen ajautuu, ku kaikki kommunikointi kavereidenki kans menee jonku mesen tai myfacen kautta!

Kuulostinpa vanhalta. :)

Muutenki puhelimessa on paljo hauskempi tehdä kauppa, ku tuntuu että ainakin näin musiikkipiireissä on muutakin höpötettävää kuin pelkkä tavaran myynti. Ihan mukava vaikkapa vaihtaa samalla bändien demoja ja kysellä muistakin musavehkeistä.
"I havent slept since I woke up."
rheinone
13.08.2009 18:19:23
Silppuri: Tuntuu olevan. Ihan muissakin yhteyksissä (esmes töissä) porukka ei yksinkertaisesti uskalla soittaa puhelimella. Kai se nyt siihen ajautuu, ku kaikki kommunikointi kavereidenki kans menee jonku mesen tai myfacen kautta!

Kuulostinpa vanhalta. :)

Muutenki puhelimessa on paljo hauskempi tehdä kauppa, ku tuntuu että ainakin näin musiikkipiireissä on muutakin höpötettävää kuin pelkkä tavaran myynti. Ihan mukava vaikkapa vaihtaa samalla bändien demoja ja kysellä muistakin musavehkeistä.

Toihan on ihan mahtavaa! Tulevaisuudessa tarvitaan siis kommunikointikonsultantteja, koska nettisukupolvi ei uskalla muuhun ku tietsigan näppikseen koskea. Meitä kalkkiksiakin siis tarvitaan. Jeee!
losalvaros
13.08.2009 18:24:36
Miten joku pystyy ostamaan tuolta "sinikirjalta" yhtään mitään? Johan ne kieliasut ilmoituksissa ovat sellaisia, että suurin osa lukutaitoisista Torin käyttäjistä miettii kahdesti ennen kuin edes harkitsee ostamista. Toinen asia on sitten hinnat. Erittäin kummallista touhua, mie en ymmärrä ollenkaan.
"You're no one unless you're difficult".
adretlan
13.08.2009 21:11:02
jpaa:
Eri asia jos myydään alle satasen tavaraa, mutta jos puhutaan tuhansien eurojen diilistä niin ei niitä pikaviesteillä hoidella.

Pedaalien kanssa kaupat on itsellä menny melkein aina pikaviesteillä. Kitarat ja vahvistimet sitten face-to-face. Tosin voishan sitä seuraavalla kerralla soittaa ku on jotaki pedaalia ostamassa. :)
On kivaa olla kalamies#35 >-)))>
Räbbänä
13.08.2009 21:13:17
losalvaros: Miten joku pystyy ostamaan tuolta "sinikirjalta" yhtään mitään? Johan ne kieliasut ilmoituksissa ovat sellaisia, että suurin osa lukutaitoisista Torin käyttäjistä miettii kahdesti ennen kuin edes harkitsee ostamista. Toinen asia on sitten hinnat. Erittäin kummallista touhua, mie en ymmärrä ollenkaan.

Olen useammankin ilmon kohdalla ottanut ylläpitoon yhteyttä, kun suoranaiseen valehteluun on syyllistytty ja harhaanjohtamiseen vihreellisillä hintatiedoilla. Jos kaapin elementin arvoksi mainitaan 140e oikean arvon ollessa uutena alle 70e, niin täyttä kusetustahan se jo on.
"särö pedalli ihan hyvä black sabbath ääni keltanen ihan hyvä"
Jebe-
14.08.2009 11:37:34
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=342333

Road Worn teleä hintaan 950e.

Onneksi noita ei saa uutena kuin n. 800e
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
powertrip
14.08.2009 11:49:54
Muutenkin tuntuu noiden Telecastereiden hinnat Torilla olevan kovasti yläkanttiin. Syytä moiseen en kyllä ymmärrä.
Krice
14.08.2009 12:16:55

Silppuri: Muutenki puhelimessa on paljo hauskempi tehdä kauppa, ku tuntuu että ainakin näin musiikkipiireissä on muutakin höpötettävää kuin pelkkä tavaran myynti.

Varmasti, mutta en usko, että kaikki ovat kiinnostuneita juttelemaan niitä näitä, kun tarkoituksena on kuitenkin tavaran myynti tai ostaminen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)