Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki III
1 2 3 4 599 100 101 102 103122 123 124 125 126
hevikukko
12.08.2009 11:24:15 (muokattu 12.08.2009 11:25:29)
Laittakees hyvät musiikki ystävät pulina poikki.
Juokaa kahvia litra ja pankaa pullaa poskeen.
Elämä on yhtä kardemummaa. Toivottavasti en saa näillä lohdutuksilla kahvia naamalle ja pullataikinaa omaan niskaani. =)
Mitäs tähän nyt sanoisi ;)
aalataur
12.08.2009 12:51:25 (muokattu 12.08.2009 12:53:17)

Kahvia.. tai kossua! Se rentouttaa. Kritiikki basson hiljaisuudesta oli ihan perusteltua, turha tästä nyt on mitään elämää suurempaa taistelua alottaa. Skaban aikaa ehkä huono lyhennellä jälkeenpäin kun jotkut on voinut laskeskella osallistuvansa viime hetkillä eiväkä näitä ketjuja aktiivisesti seuraile. Seuraavasta sitten lyhempätä. Skaban sääntöihin voisi ehkä lisätä jonkin ohjeellisen suosituksen kisan pituudesta, kun siellä tuo äänestysajan pituuskin määritellään.
Jucciz
12.08.2009 20:31:05
Legendaarista. Päivälleen puoli vuotta sitten osallistuin viimeksi näihin kemuihin. On ollu "jostain syystä" hirveen vähän aikaa ja mahdollisuuksia vedellä mitään narulle, mutta kun vaimo ja tytär lähtivät äsken vaunulenkille, päätin, että nyt jos koskaan.

Ja kyllä muuten huomasikin, ettei oo tullu puoleen vuoteen sooloskabailtua. :D
WanhaWetäjä
13.08.2009 10:17:00

BigPapa: Mikäs ihme tää ny o!!!! Mitä sä mulle valitat!!!

Never mind...ei ollut suoranaisesti sulle, ylipäätään ihmetyttää vaan toi että AINA kun jotain kysyy asiallisesti niin se on valittamista?
No, sain erittäin asiallisen vastauksen kysymykseeni basson "puuttumisesta" taustan tekijältä, kiitokset siitä hänelle.
Pirkanmaalaisena junttina tietynlainen ylimielinen"hesalaisuus" varsinkin (rock)muusikkopiireissä on aina vähän ihmetyttänyt ellei peräti hymyilyttänyt...

Tais tää homma koskee sitä, kun ei skabat tahtoneet alkaa ollenkaan, muistaakseni.

Joo, voi olla, ja voishan toi osallistumisaika olla tarvittaessa joustavakin, eli jos näyttää että sooloja ei tipahtele niin peli poikki aikasemmin ja jos taas tulee reippaasti yli 25:n niin sama juttu.Mutta eiks 4-5 päivää riitä mainiosti osallistumiseen noi ylipäätään?Jos skabat olis ma-to, äänestys to ilta-su ilta?Se ois viikossa ohi...ainahan on niitä jotka ei kerkee soittaan/äänestään meni nuo miten vaan.
BigPapa
13.08.2009 10:39:17

Pirkanmaalaisena junttina tietynlainen ylimielinen"hesalaisuus" varsinkin (rock)muusikkopiireissä on aina vähän ihmetyttänyt ellei peräti hymyilyttänyt...

Mulla on ollu pädnissä Löytyn Mikko ja Arto Rautajoki, hyviä soittajia Nääsvillestä.
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
Juzpe
13.08.2009 10:45:27

Arto Rautajoki

Jumalaare. Siis itse popeda-arska... Se mieshän on 2/3-jumalan asemassa näillä nurkilla :D
If practising doesn't sound good, why bother? - Saul "Slash" Hudson
BigPapa
13.08.2009 10:50:23

Juzpe: Jumalaare. Siis itse popeda-arska... Se mieshän on 2/3-jumalan asemassa näillä nurkilla :D

Täshän on mm Arska kannuissa:

http://maihinnousu.net/s/?song_id=1972
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
Juzpe
13.08.2009 11:23:05 (muokattu 13.08.2009 11:23:39)

http://maihinnousu.net/s/?song_id=1972

Mä oon kuullu tän ennenki... Hyvä boogiehan tässä on. Huomaa sen, että ainakin eräs kitaristi on selkeesti livemiehiä. Pitäsköhä joskus toteuttaa sooloskaba live! tyyppinen juttu?
velsa
13.08.2009 12:09:59 (muokattu 13.08.2009 12:24:48)

Juzpe: Jumalaare. Siis itse popeda-arska... Se mieshän on 2/3-jumalan asemassa näillä nurkilla :D

Nykyinen rekkakuski/liikennöitsijä!!!!!!!

BigPapa: Mulla on ollu pädnissä Löytyn Mikko ja Arto Rautajoki, hyviä soittajia Nääsvillestä.

Niin ja onhan Tompereella oikeesti 1 hyvä kitaristikin,nimittäin eh,Heikki Silvennoinen!!!

En ole katkera mutta kuitenkin......!!
Kauas on pitkä matka........
PappaSF
13.08.2009 12:42:01 (muokattu 13.08.2009 13:21:55)
...Pirkanmaalaisena junttina tietynlainen ylimielinen"hesalaisuus" varsinkin (rock)muusikkopiireissä on aina vähän ihmetyttänyt ellei peräti hymyilyttänyt...

On harmi että Helsingissä olevat ihmiset koetaan ylimieliseksi mutta pieni valistus on nyt paikallaan tämän suhteen:

- Ylimielisyys ei mene paikkakunnan mukaan vaan jotkut ovat ja jotkut eivät
- Nykyisin Helsingissä suurin osa täällä asuvista ovat muualta muuttaneet (pienempi osa ovat täällä syntyneet ja ovat ns. alkuperäisStadilaisia)

En muutenkaan ymmärrä että ihmisen yksilön ominaisuudet/käyttäytyminen sidotaan tiettyyn asuinpaikkaan, rotuun, väriin, ikään, sukupuoleen ym. vastaaviin.

Edit: muutettu omaa kirjoitusta.
velsa
13.08.2009 12:43:55 (muokattu 13.08.2009 12:45:54)

Juzpe: No on meillä Dave, Minä, Hautamäki ja Juccizkin... ja Jyrkänkosken Janne.

No sinä nyt tietenkin....8D....mut ketä noi muut on.....Daven mä tiedän mut se ei o Tompereelta!!
BigPapa
13.08.2009 12:50:24

velsa:Niin ja onhan Tompereella oikeesti 1 hyvä kitaristikin,nimittäin eh,Heikki Silvennoinen!!!

On on, Savosta kotoisin, Kiviapajalta, Sulkavan lähistöltä.
Juzpe
13.08.2009 12:50:27

mut ketä noi muut on

Hautamäki soittaa siinä Arskan vanhassa pändissä... oliko se moskvits tai lada tai joku itä-auto kumminki... Dave on asunu tampereella niin pitkään, että se voidaan jo hyväksyä... Jucciz taas on Masan veli.
velsa
13.08.2009 12:57:01

Juzpe: Hautamäki soittaa siinä Arskan vanhassa pändissä... oliko se moskvits tai lada tai joku itä-auto kumminki... Dave on asunu tampereella niin pitkään, että se voidaan jo hyväksyä... Jucciz taas on Masan veli.

No eihän noista oo kukaan edes lähimainkaan Silvennoisen tasoinen vetäjä......!!
Jannesta en osaa sanoo ku en oo kuullu!!
velsa
13.08.2009 12:57:53 (muokattu 13.08.2009 12:58:43)

BigPapa: On on, Savosta kotoisin, Kiviapajalta, Sulkavan lähistöltä.

Onks se saatana savolainen....8D

Eli Tompereella ei siis oo yhtään hyvää kitaristia.....8D
BigPapa
13.08.2009 12:59:49 (muokattu 13.08.2009 13:01:52)

velsa: Onks se saatana savolainen....8D

Ihan yhtä savolainen kuin roolihahmonsa Mielikäinen. Sieltä kyläkapakastahan se senkin hahmon nappas. Voin uskoo kun meillä on mökki siinä lähistöllä kans ja itsekin aikoinaan tuli vierailtua siellä alkuasukkaiden keskuudessa kylän puarissa.

http://www.youtube.com/watch?v=uqduaQoPkM0

http://www.youtube.com/watch?v=acsNugn46PA&feature=related
J.Hollström
13.08.2009 13:57:29
Kyllä Pirkanmaa harjaa 100-0 kaikki etelän väsyneet ripulirannekitaristit. Eihän siellä ole ketään varteenotettavaa vinguttajaa? Pari jotain Äetsän sävelkulkulaitoksen käynyttä modulaatiosukkaa korkeintaan.
Juzpe
13.08.2009 14:16:46

Äetsän sävelkulkulaitoksen...

Noh, noh! Eipäs mollata mun entistä musiikillista opinahjoani. Siellä on käyty teoriat ja sähkistunnit aikanaan.
Räkkipeli
13.08.2009 14:59:06
juki68: Kyllä Pirkanmaa harjaa 100-0 kaikki etelän väsyneet ripulirannekitaristit. Eihän siellä ole ketään varteenotettavaa vinguttajaa? Pari jotain Äetsän sävelkulkulaitoksen käynyttä modulaatiosukkaa korkeintaan.

Haha. :D Nyt kyllä annan plussan!
Kontiak: "Riffikunkkuskaban voittohan meni kerran jakoon minun ja jucciczen kanssa. Silloin jucciz käyttäytyi ihan siedettävästi."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)