Aihe: syntikka antamaan tempoa/rytmiä?
1
Sa,kke
29.02.2004 12:22:26
Eli ongelma on tämä: Tarvitsisin kitaran soittoon jonkin härvelin antamaan tempoa/rytmiä. Tiedän; metronomi. Mutta se on vaan sen verran tylsä :/ Joten, löytyisikö jostakin erittäin halvasta (n.60e) syntikasta jotain alkeellista rumpukonetta? Siis tarkoitan, sellaista, että voisin itse säätää rytmin ja temmmon. No niin viisaat kosketinsoittajat, nyt teillä on tilaisuus nostaa omaa ja laskea kitaristien mainetta ;=)
Sa,kke
29.02.2004 13:03:55
Mut pystynkö mä siinä säätää tempoa ja rytmiä? Saan siis aksentoituu (onkohan oikee sana?) sitä taustaa mikä tulee?
baron
29.02.2004 14:21:28 (muokattu 29.02.2004 14:21:45)

Mut pystynkö mä siinä säätää tempoa ja rytmiä? Saan siis aksentoituu (onkohan oikee sana?) sitä taustaa mikä tulee?

Sä oot periaatteessa ihan hyvillä jäljillä. Metronomi ei kerro, jos sä fuskaat yhden iskun joskus, mut rytmikone paljastaa sen heti.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
samulijp
29.02.2004 22:25:43
Sullon varmaan tietokone? Äänikortti? Fruityloops tms. softa olisi näppärä sulle. Tee vaikka bassotkin samalla.
Leikari
01.03.2004 06:41:08
- halvimpia "casioita" kuunnellessa voi ikävä tulla - joskin metronomi toki on vielä tylsempi. Halvimmissa on preset -rytmit, joita ei voi muuttaa, mutta kyllä sieltä yleensä perus rock, "disco" 1/16 ja lattarit lähtee
- suosittelen kuitenkin rumpukonetta - saattaa jonkun alle satasellakin saada ... seuraa huuto.nettiä (kosketinsoittimet, muut soittimet, pa-ja studiokamat, rumpukamatkin)- keltainen pörssi ja tori.... pienellä venttauksella löytynee
- rumpukoneen voi ohjelmoida - tehtaan preseteissäkin on enemmän variaatioita kuin "casioissa". Lisäksi voi ohjelmoida haluamansa biisin, breikit ja fillit myös jos tuntee tarpeelliseksi tai jotain muuta kikkakohtia varten
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)