artope 12.08.2009 14:48:13 | |
---|
Tiedättekö millanen on romanien triathlon-kisa? "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Mitäs noista liksoista. Sehän nyt on ylipäätään kivaa päästä pois kotoa ryyppäämään. Ei roudareita eikä kuskia, omat loppuunnussittu PA ja mersu. Yöt teltassa. |
baron 12.08.2009 15:00:50 (muokattu 12.08.2009 15:06:11) | |
---|
Lennu: Mitäs noista liksoista. Sehän nyt on ylipäätään kivaa päästä pois kotoa ryyppäämään. ???? Jos pistät himan keittiön puutelistaan "jalu*" eikö muka ilmesty? Mä päivittäisin jos palvelu on noin huonoa! Mä nyt en ryyppäämisen takia sitä vaivaa viitsi nähdä että keikalle joutuisi menemään. Roudaamiset ja kaikki! Jos perheellä on valittamista, nehän voi siksi aikaa painua jonnekin hevon kuuseen. Sitä paitsi monet naiset on helppo opettaa ryyppykaveriksi ja heittää ne ulos vasta siinä vaiheessa kun ne alkaa nipottamaan. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Bronks 12.08.2009 16:30:09 | |
---|
artope: Tiedättekö millanen on romanien triathlon-kisa? Tiedetään. Paitsi ei kai se sentään kisa ole?:) Don't take me serious, I'm just playing. |
taikayö 12.08.2009 18:13:24 | |
---|
mites työ poijaat taas lipeätte aiheesta keikkahinnat? voisin heittää kehään aiheen "keikkamaksajat? jos/kun olette kierrättäneet hinnat jonkun toimiston kautta, mitkä ovat olleet provikat ja maksuaikataulut? |
eino mutku 12.08.2009 18:25:37 | |
---|
Jos ei yritä, ei voi epäonnistua |
Timi 12.08.2009 18:49:14 | |
---|
taikayö: mites työ poijaat taas lipeätte aiheesta keikkahinnat? voisin heittää kehään aiheen "keikkamaksajat? jos/kun olette kierrättäneet hinnat jonkun toimiston kautta, mitkä ovat olleet provikat ja maksuaikataulut? 10-15% Provikat ja 2 viikkoa -kuukausi maksuaikataulu.Firmakeikoissa yleensä se palkanmaksuväli.Johtuen siitä että teemme sivuverokortilla. Vaikea.Mutta varma! |
taikayö 12.08.2009 19:04:39 | |
---|
timi? mikä toimisto maksaa noin nopeasti? kokemukseni on että kaksi kk ja sittenkin saa kysellä muutaman kerran liksojaan. ja tämä etenee vielä niin että olemme maksaneet toimistolle heti seur. arkipäivänä eikä tston ole tarvinnut laskuttaa. jos oikeasti on olemassa moinen yritys, kerro heti missä!! |
mack the knife 12.08.2009 20:42:25 | |
---|
Mä mainostan, että ainakin ZME Entertainment ja Piikkikasvi maksavat ihan varmasti nopeamminkin. Eikä ole vain sattumaa, joka ikinen kerta on tullut melkein saman tien kun on keikka tehty. COVS n:o 1. |
baron 12.08.2009 21:09:01 (muokattu 12.08.2009 21:09:40) | |
---|
taikayö: timi? mikä toimisto maksaa noin nopeasti? Suomen Palkkiopalvelu vielä viime vuonna maksoi samantien eli kun La keikan tiedot pisti Su sähköpostilla sinne niin rahat oli Ma tilillä. Nyt vuoden vaihteesta laman myötä nekin odottaa että tilaaja maksaa niille ennen kuin ne jakaa rahaa eteenpäin. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Timi 12.08.2009 21:50:10 | |
---|
taikayö: timi? mikä toimisto maksaa noin nopeasti? kokemukseni on että kaksi kk ja sittenkin saa kysellä muutaman kerran liksojaan. ja tämä etenee vielä niin että olemme maksaneet toimistolle heti seur. arkipäivänä eikä tston ole tarvinnut laskuttaa. jos oikeasti on olemassa moinen yritys, kerro heti missä!! Ainaski Ompun Viihdeohjelmien kanssa ei ikuna ollut ongelmia.Eikä aikaisemman omistajan kaa. Vaikea.Mutta varma! |
pekkajau 12.08.2009 21:55:52 | |
---|
artope: Tiedättekö millanen on romanien triathlon-kisa? Juu! Kävellen ensin uimahallille ja sitten pyörällä takasin. |
vesku.ka 13.08.2009 09:59:56 | |
---|
Timi: 2 viikkoa -kuukausi maksuaikataulu. Mulla on laskulla aina 10 pv maksuaikaa, yleensä tulee aina eräpäivänä rahat. Sony BMG maksoi yhden keikan tunnin päästä kun olin laskun lähettänyt, taisi johtua tosin kesälomista tuo. Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9. |
walttoni 13.08.2009 10:42:23 | |
---|
taikayö: timi? mikä toimisto maksaa noin nopeasti? kokemukseni on että kaksi kk ja sittenkin saa kysellä muutaman kerran liksojaan. ja tämä etenee vielä niin että olemme maksaneet toimistolle heti seur. arkipäivänä eikä tston ole tarvinnut laskuttaa. jos oikeasti on olemassa moinen yritys, kerro heti missä!! Kerro sinä sellainen toimisto joka ei maksa. Moneen vuoteen ei ole palkkojen perään tarvinnut kysellä. Mulla on reilun vuoden sisällä ollut verokortti ainakin Polarissa, Aurassa, Viihdeohjelmissa, Oktaavissa, EH:lla,Ohjelmanaisilla, Hantemusiikilla. Ei valittamista maksuaikataulussa. Menee hiukan offtopicicksi mutta menkööt. COVS2. |
EP 13.08.2009 11:36:22 | |
---|
walttoni: Kerro sinä sellainen toimisto joka ei maksa. Moneen vuoteen ei ole palkkojen perään tarvinnut kysellä. Mulla on reilun vuoden sisällä ollut verokortti ainakin Polarissa, Aurassa, Viihdeohjelmissa, Oktaavissa, EH:lla,Ohjelmanaisilla, Hantemusiikilla. Ei valittamista maksuaikataulussa. Menee hiukan offtopicicksi mutta menkööt. Eiköhän tässä puhuta ihan eri mittasuhteista, "Taikayö" tekee ilmeisesti keikkaa sivutyönä? ..ja "walttoni" ihan päätyökseen, silti ihmettelen toimistojen palkanmaksupolitiikkaa, saattaahan sivutoimisella olla tuossa yhtälailla toimeentulosta kysymys? Eriasia on sitten, jos tehdään huvikseen keikkaa.. : ) |
Thefish 13.08.2009 13:20:02 | |
---|
mack the knife: Mä mainostan, että ainakin ZME Entertainment ja Piikkikasvi maksavat ihan varmasti nopeamminkin. Eikä ole vain sattumaa, joka ikinen kerta on tullut melkein saman tien kun on keikka tehty. Ja jos viivettä maksuaikatauluissa on ilmennyt, ne ovat myös kertoneet oma-aloitteisesti pätevän syyn sille.Ja tarjonneet itse kottaraismahdollisuutta.Kasville maksan mielelläni sen prossan minkä ne siitä ottaa. Saa rahoilleen vastinetta. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
Thefish 13.08.2009 13:22:41 | |
---|
vesku.ka: Mulla on laskulla aina 10 pv maksuaikaa, yleensä tulee aina eräpäivänä rahat. Sony BMG maksoi yhden keikan tunnin päästä kun olin laskun lähettänyt, taisi johtua tosin kesälomista tuo. Yksi nimeltämainitsematon taho maksoi yhden keikan+10:t treenit keikkapäivän aamuna.Harvinaista, mutta joskus näitäkin sattuu. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
baron 13.08.2009 14:36:22 | |
---|
Thefish: Yksi nimeltämainitsematon taho maksoi yhden keikan+10:t treenit keikkapäivän aamuna.Harvinaista, mutta joskus näitäkin sattuu. No meille on maksettu pari viikkoa sitten viikon päästä turun kulmien keikasta. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
half 13.08.2009 15:18:15 | |
---|
baron: No meille on maksettu pari viikkoa sitten viikon päästä turun kulmien keikasta. Missä? ja milloin olette? COVS jäsen N:o 5 |
EP 13.08.2009 15:24:23 | |
---|
baron: No meille on maksettu pari viikkoa sitten viikon päästä turun kulmien keikasta. No turkulaisten on vähän kai pakko :D |