Aihe: Polyfoninen autotune?
1 2
myslique
12.08.2009 00:36:42

seppo14 (miksaaja 1,5v): Melodynen studio versiolla pystyy ainakin akkarin soinnut "avaamaan" ja korjaamaan yksittäistä ääntä...

Celemonyn sivuilla löytyvä videon akkarin ja pianon polyfonisesta korjauksesta on demo tuotteesta, jota ei ole vielä julkaistu. Direct Access tulee muistaakseni ensimmäisenä Plugin-versioon ja myöhemmin muihin Melodyneihin.
Mä en haluaisi veloittaa ylimääräistä mutta mun on pakko.
jannu
12.08.2009 10:24:05
Kalmo: DNA (Direct Note Access) tulee näillä näkymin kokonaan omana versionaan (olikohan se Melodyne Editor tai jotain sinne päin), mikäli nyt joskus tulee...
Senhän piti tulla markkinoille jo melkein vuosi sitten.

Itse olen varma, että jos/kun se tulee, se saa monet vihaisiksi. Siihen on liitetty niin uskomattomia (väärinkäsityksiin perustuvia) odotuksia, ettei mikään softa sellaisia voi täyttää. Kun sitten ennakko-odotuksissa petytään, aletaan puhua paskasta softasta.

Ainoa, mitä tietääkseni on luvattu, on, että puhtaasta (ei säröllisestä tai muuten fektoidusta) yhden soittimen äänitteestä pystytään pilkkomaan soinnut osiinsa.
DNA ei esim. pysty(ne) erottelemaan taustalaulaja Ellin A4-säveltä taustalaulaja Hilkan A4-sävelestä. Yhdessä keskustelussa kun joku intoili sitten pilkkovansa
jonkun kuoron yksittäisiin ääniin ja tekevänsä hienot taustalaulut biiseihinsä.

Jos olen väärässä, se on hyvä.

Toivon myös, että olet väärässä. Mutta ottaen huomioon alkuperäisen hypen DNA:n ympärillä, jengi odottaa varmaan jotain Kyma X -osaston kamaa pienillä budjettitwisteillä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)