Thefish 20.07.2009 01:49:55 | |
---|
velsa: Älkää nyt suuttuko mutta miksi bassolla pitää soittaa sooloja????? Ottaisit sinäkin, iso apina, osaa niin näitä ei tarvis enää ikinä järkkäillä. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
pekezu 20.07.2009 01:55:33 | |
---|
velsa: Älkää nyt suuttuko mutta miksi bassolla pitää soittaa sooloja????? Mun mielestä bassosoolokisat on vähän samallainen juttu kun pappatunturien kiihdytysajot. Varmaan ei ole vehkeet otollisimmat maksimaaliseen suoritukseen, mutta hei varmasti on yleisöllä ja kisaajilla hyvä fiilis ja hymy huulilla. Kamat kusee, ei ihmiset. |
J.Hollström 20.07.2009 07:03:22 | |
---|
velsa: Älkää nyt suuttuko mutta miksi bassolla pitää soittaa sooloja????? Niin. Basistithan on epäonnistuneita kitaristeja samoin kuin kriitikot on epäonnistuneita muusikoita. |
Zarmo 20.07.2009 13:10:13 | |
---|
Heikki L.: Vaihtobasso on musiikillisen energian hienostunein ja puhtain muoto. Kovasti tekis mieli pitää vaihtobasson piirinmestaruuskisat. |
Lux 21.07.2009 00:09:36 | |
---|
velsa: Älkää nyt suuttuko mutta miksi bassolla pitää soittaa sooloja????? Siksi että sullakin olisi jotain ihmeteltävää. ************************* HUOMIO! Viime hetken säätö, päivä vaihtui: Bassosoolon SM 2009 onkin siis torstaina 20.8. Tavastialle tuli 12. päivälle jokin yllätysesiintyjä kaukomailta, ja koska olemme hyväntahtoista jengiä, suostuimme vaihtamaan päivää... eli kalenterimerkinnät uusiksi! HUOMIO! ************************* vapaus veljeys vandalismi |
Keny 23.07.2009 11:49:37 | |
---|
Eli paikan päälle basso kainalossa tyyliin vai? Ite tuskin pystyn skulaa mut mun oppilas vetää:) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Thefish 23.07.2009 11:56:05 | |
---|
Multa jää tää vuos väliin, keikalla.Siihen orkkispäivämäärään ois vielä taipunu... Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
Tietynlainen 24.07.2009 14:05:33 | |
---|
Oisko mahdollista, että joku vois ottaa videotallenneta tapahtumasta ja pistää esim. YouTubeen? Näkis millanen siellä on tunnelma suunnilleen, vaikkei ite pääsis paikan päälle. Vähän pienempi kynnys myös osallistua/mennä paikan päälle katsomaan jos olisi tarkempaa tietoa ja kuvia tai jotain sinne päin varsinkin jos asuu hitusen kauempana Helsingistä. |
TommiW. 24.07.2009 15:10:04 | |
---|
Tietynlainen: Oisko mahdollista, että joku vois ottaa videotallenneta tapahtumasta ja pistää esim. YouTubeen? Näkis millanen siellä on tunnelma suunnilleen, vaikkei ite pääsis paikan päälle. Vähän pienempi kynnys myös osallistua/mennä paikan päälle katsomaan jos olisi tarkempaa tietoa ja kuvia tai jotain sinne päin varsinkin jos asuu hitusen kauempana Helsingistä. Paras meininki, huiseimmat soolot ja kauneimmat äijät lauteilla, aina ja iänkaiken. "Vaihtobasso on musiikillisen energian hienostunein ja puhtain muoto." -Heikki L. |
Lux 07.08.2009 16:53:26 | |
---|
TommiW.: Paras meininki, huiseimmat soolot ja kauneimmat äijät lauteilla, aina ja iänkaiken. Nimenomaan! Eikä kannata pelätä esiintymistä. Täällä pelataan taitojen lisäksi sopivalla pilkkeellä silmäkulmassa. vapaus veljeys vandalismi |
kassper 10.08.2009 20:54:26 (muokattu 10.08.2009 20:56:08) | |
---|
Lux: Nimenomaan! Eikä kannata pelätä esiintymistä. Täällä pelataan taitojen lisäksi sopivalla pilkkeellä silmäkulmassa. Jos vetää paskan soolon, niin yleisö tarjoilee pilkettä silmäkulmaan? Torstaipäiväkö tuo nyt sitten on? Voisi harkita täältä Lahdesta pikaista visiittiä. Yleisön puolelle tosin. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs Huttua
Kuvia |
Oujee, hieno homma että tää järkätään taas! Kraaps:
No, eikäku passona passona, kato semmottisena hifihärpyttimenä, millä voe soettaa tosi korkeelta ja tosikovvoo ja hirmu matalalta hirmukovvoo... |
Cooper_Alice 15.08.2009 13:35:01 | |
---|
Pitänee paikalle tulla katsomaan miltä sooloilut näyttää. Ja tyttöystävä (rumpali) tulee onneks mukaan, ei tartte yksin kyhjöttää tuopin kanssa... Ois kiva saada vähän tarkempia aikatauluja, lippuhintoja (myydäänkö tonne lippuja ylipäänsä?) ja tommosta. I make a better rock revolution alone with my dick! - Eugene Hütz |
hemmo 15.08.2009 18:58:44 | |
---|
Cooper_Alice: Ois kiva saada vähän tarkempia aikatauluja, lippuhintoja (myydäänkö tonne lippuja ylipäänsä?) ja tommosta. Totta! Miksei Tavastian sivuilla tahi lehtimainoksissa edes mainita koko tapahtumaa? Liian häpeällinen? ;-) "Vittu mä oon niin energinen!" |
Van Hannes 17.08.2009 17:18:40 | |
---|
"There Can Be Only One Hannes" |
hemmo 17.08.2009 17:30:19 | |
---|
"Vittu mä oon niin energinen!" |
sirdickyj 17.08.2009 20:07:56 | |
---|
hemmo: Vau! Puppe ja Gussekin on kehissä. Jummijammi! niä en pääs, miä oon yävuaros harmi. teille. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
* Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija
* Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa
* Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot
* Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava |
Teijo K. 17.08.2009 20:50:20 | |
---|
sirdickyj: niä en pääs, miä oon yävuaros harmi. teille. Mie en pääse, oon 300 km päässä. Hyvä teille. Aina saa kärsiä ja hävetä. |
Ville S 19.08.2009 12:26:37 | |
---|
Huomenna jysähtää! Kraaps:
No, eikäku passona passona, kato semmottisena hifihärpyttimenä, millä voe soettaa tosi korkeelta ja tosikovvoo ja hirmu matalalta hirmukovvoo... |
Van Hannes 20.08.2009 14:36:02 | |
---|
Ville S: Huomenna jysähtää! Eipäs kun tänään! "There Can Be Only One Hannes" |