Juzpe: Myöskin Marsun 2266 tai 2466 (riippuu haluaako 50 vai 100w) on ihan käyttökelponen rokkimurinavahvistin. Itse ostin 2266C:n ku ei tahtonu JMP Mk 2:sta/JCM 800:sta löytyä kohtuuhintaan. Uutena pyörivät siinä pikkusta vaille tonnissa. Hyvin on meikäläisen meiningeissä toiminu. Sekä rokimmassa, että popimmassa soundimaailmassa. Ja vaikka tuntuu, että tuon JVM -sarjan parjaaminen on hiukka muodissa, niin kantsii tsekata sekin. Mun mielestä siinä on hinta/soundi/ominaisuudet hyvin tasapainossa. Sarjasta löytyy teholuokat 100 ja 50 W, nuppeja ja 2x12" ja 1x12" comboja... Jos ei olisi tullut hankittua tuota Blackstaria, olisin varmastikin kallistunut JVM:n puoleen. JuSu Mitäs sulle kuuluu? |
Ja vaikka tuntuu, että tuon JVM -sarjan parjaaminen on hiukka muodissa, niin kantsii tsekata sekin. Niin... VAIN omasta kokemuksesta puhuen... En oikeen saanut kyllä JVM:stä sellaista soundia, joka olisi omaan soittooni istunut. Saattaapi olla tosin käyttäjävikakin. Minusta turhan monimutkainen käyttää ja soundiltaan kliininen. Varmaan johtuu suurelta osin siitä, että haluan vahvistimen olevan plug&play ja soundin ruuvaamiseen olen valmis uhraamaan maksimissaan 30 sekuntia aikaa. Jos ei siinä ajassa saa asiallista soundia, niin sitten annan olla. If practising doesn't sound good, why bother? - Saul "Slash" Hudson |