Stradlin 11.08.2009 01:29:03 | |
---|
aalataur: Rupesin eilen miettimään että Martin sooloissa ei taida pahemmin täppinkiä olla? Vai onko? Itse juuri päässyt sisään täppäyksen ihmeelliseen maailmaan ja mietin että eipä itse mestari taida paljon semmosta käyttää. Economypikkausta sen sijaan taitaa käyttää ja sweeppailee toki.. Ainakaan Megadeth-biiseissä ei tosiaan taida moista harrastaa, Mustainelta taas jotain kivoja tapping-lickejä löytyy. En kyllä muista muutenkaan kuulleeni tai nähneeni Martyn täppäävän, Cacophonyssa, soolotuotannossa tai missään videopätkissäkään. "He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder |
johnny-boy 11.08.2009 08:39:54 (muokattu 11.08.2009 08:40:54) | |
---|
aalataur: Rupesin eilen miettimään että Martin sooloissa ei taida pahemmin täppinkiä olla? Vai onko? Itse juuri päässyt sisään täppäyksen ihmeelliseen maailmaan ja mietin että eipä itse mestari taida paljon semmosta käyttää. Economypikkausta sen sijaan taitaa käyttää ja sweeppailee toki.. Hmm..joo eipäs ole tullut aatelleeksikaan, ei tosiaan tuu mieleen äkkiseltään mitään tapping lickeja. Uuno pidätkö sinä pikkulinnuista...see riippuu kastikkeesta |
losalvaros 11.08.2009 11:44:53 | |
---|
Muutaman Youtube-pätkän katoin ja huomasin, että Marttihan vetelee enimmäkseen vain kolmella sormella otelautakäden puolella. "You're no one unless you're difficult". |
Hyvä soittaja ja tunnistettava tyyli. Paljon enemmän asiaa kuin monilla ns. tiluperteillä (ehkä ei ihan osuvin termi Martyä kuvaamaan edes) - soitoissa on jopa melodioita eikä vaan tekniikkaharjoituksia. Ja asiallinen tukka, ainakin Megadethin aikoina. |
johnny-boy 11.08.2009 12:04:56 | |
---|
Jucciz: Hyvä soittaja ja tunnistettava tyyli. Paljon enemmän asiaa kuin monilla ns. tiluperteillä (ehkä ei ihan osuvin termi Martyä kuvaamaan edes) - soitoissa on jopa melodioita eikä vaan tekniikkaharjoituksia. Ja asiallinen tukka, ainakin Megadethin aikoina. Näinpä, kyllähän nuita melodisia sooloja kuuntelee mieluummin, kuin jotain rusty cooleyn über pikkausta:) Uuno pidätkö sinä pikkulinnuista...see riippuu kastikkeesta |
Pluto 14.08.2009 11:38:44 | |
---|
Friedman ei myöskään ole koskaan tainnut olla mikään kamarunkkari. Muistelen lukeneeni haastatteluja, joissa mies kertoo hänen hommansa olevan soittaa kitaraa, muut saavat hieroa soundia ja äänittää. Hieno asenne, musta. Dillon, you son of a bitch! |
Kontiak 22.04.2019 00:30:17 | |
---|
Pluto: Friedman ei myöskään ole koskaan tainnut olla mikään kamarunkkari. Muistelen lukeneeni haastatteluja, joissa mies kertoo hänen hommansa olevan soittaa kitaraa, muut saavat hieroa soundia ja äänittää. Hieno asenne, musta. Tästä hyviä esimerkkejä seuraavassa: The Captain Meets Marty Friedman https://youtu.be/8KLfKvVqVgM "Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
Jucciz 28.04.2019 23:04:34 | |
---|
Kontiak: Tästä hyviä esimerkkejä seuraavassa: The Captain Meets Marty Friedman https://youtu.be/8KLfKvVqVgM Marty näyttää kyllä epäreilun paljon samalta kuin 30 vuotta sitten. Ei tunnu jamppa vanhentuvan. |