Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki III
1 2 3 4 598 99 100 101 102122 123 124 125 126
aalataur
10.08.2009 23:46:02 (muokattu 10.08.2009 23:53:01)

Kiva että kelpas.. etukäteen vähän mietin että viitinkö edes laittaa kun en ole ennen rokkitaustaa nähnyt täällä. Ehkä tommoseen simppeliin kyllästyisi jos sitä olisi joka skabassa. Tausta on mun biisistä tosiaan mutta ikäväkseni huomasin yksi päivä että alkuriffi on suoraan Dion Wild Onesta. Tää oli täysin tahatonta, Wild Onen olin kuullut joskus ehkä 10 vuotta sitten yhen kerran.. nyt hiljattain vasta hankin ko. levyn. Mun Diot oli pitkään vaan se Holy Diver ja The Last in Line.

Linkki kyseiseen biisiin: http://www.youtube.com/watch?v=gfba9o_OfQo

E: YouTube-vedot on itelleni ainakin ihan ok, sama kai se.. siinä vaan äänelaatu pikkasen kärsii jos kameran mikillä äänittää. Että parempi ois kai äänittää koneelle ja yhdistää vaikka movie makerissa ääniraita videoon.
atimoc
10.08.2009 23:48:57

Todella hieno tausta tosiaan! Mitenkäs, tykkääkö ihmiset kyttyrää jos Youtube-osallistumisia tulee enemmänkin? Nyt itsellänikin olisi kämpillä semmoiset nauhoitusvermeet, että voisi koittaa videointia. Vähänhän se hidastaa biisien kuuntelua, kun ei voi laittaa kaikkia samalle playlistille, mutta toisaalta ainakin minusta on ihan kiinnostavaa silloin tällöin myös nähdä porukan soittoa.
"These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!"
WanhaWetäjä
11.08.2009 09:02:17

Mä oon koittanu kuulostella että onko tossa taustassa lainkan bassoa?Ei se sinänsä häiritse, voihan olla että basso on miksattu niin alas että sitä ei vaan kuule kunnolla?

Hyvä tausta sinänsä, kylä kulukoo!
J.Hollström
11.08.2009 09:32:02
WanhaWetäjä: Mä oon koittanu kuulostella että onko tossa taustassa lainkan bassoa?

Mun taustaan semmonen ilmestyi.
hevikukko
11.08.2009 10:07:55 (muokattu 11.08.2009 11:30:46)
Otin pari hyvää otosta. Laitoin tietokoneeseen....ja perkale, ei ollutkaan nauhoittanut. En tiedä painoinko REC nappulaa ollenkaan, mutta harmitti! Tyhjensin ajatukset minuutiksi ja sitten meni uusiksi purkkiin. Hyvä näin.
Mitäs tähän nyt sanoisi ;)
WanhaWetäjä
11.08.2009 10:10:29

juki68: Mun taustaan semmonen ilmestyi.

Ite vedit?Hyvinpä vetäsitkin, no nyt potkii tausta kunnolla, ero on valtaisa!

Joo, vois tehä saman, oon laivalla bassokeikalla ja on mukavasti aikaa, voi samalla testailla uutta Logic Pro ysia, siinä on jonkunsortin bassomallinnuksia, ja taitaa GB:ssäkin olla...vaan onnistuuko tälläseltä wanhalta humppaeinarilta noin tihee puputus, saas nähä.Skittatiluista puhumattakaan...

Saakutin pitkä muuten tämä osallistumisaika, tulee pitkä kisa kun tuohon vielä laitetaan 4 päivää äänestysaikaa.Kuka jaksaa kuunnella intensiivisesti 30-40 hevitilua?
J.Hollström
11.08.2009 10:43:37
WanhaWetäjä: Ite vedit?Hyvinpä vetäsitkin, no nyt potkii tausta kunnolla, ero on valtaisa!

Joo, vois tehä saman, oon laivalla bassokeikalla ja on mukavasti aikaa, voi samalla testailla uutta Logic Pro ysia, siinä on jonkunsortin bassomallinnuksia, ja taitaa GB:ssäkin olla...

Eipä tota bassoo musta hirveesti tarvii mallintaa. Ihan linjasoundilla vetäsin.
aalataur
11.08.2009 12:26:51 (muokattu 11.08.2009 13:01:21)

On siinä basso joka menee kitaran kanssa uniksessa, liian hiljasella ehkä vaan. Itse kitarasoundihan on hyvin treblevoittoinen tossa, eron ehkä huomais jos basso puuttuisi.. Mut se on miksattu pioneerin vanhojen UK-350 kajareiden läpi jotka korostaa bassoa reippaasti. Muutenkin tykkään miksata basson aika pienelle kun olen niin paska basisti, heh...

Saakutin pitkä muuten tämä osallistumisaika, tulee pitkä kisa kun tuohon vielä laitetaan 4 päivää äänestysaikaa.Kuka jaksaa kuunnella intensiivisesti 30-40 hevitilua?

Mä en oikeen tiennyt kuinka pitkä sen pitäisi olla.. Vois kai sitä lyhentää?
velsa
11.08.2009 15:26:52

aalataur: On siinä basso joka menee kitaran kanssa uniksessa, liian hiljasella ehkä vaan. Itse kitarasoundihan on hyvin treblevoittoinen tossa, eron ehkä huomais jos basso puuttuisi.. Mut se on miksattu pioneerin vanhojen UK-350 kajareiden läpi jotka korostaa bassoa reippaasti. Muutenkin tykkään miksata basson aika pienelle kun olen niin paska basisti, heh...

Mä en oikeen tiennyt kuinka pitkä sen pitäisi olla.. Vois kai sitä lyhentää?

Hei.....se on oikeesti ihan vitun hyvä tausta tähän tarkoitukseen........viralliset valittajat ry:n jutuista ei kande maindaa paskan vertaa!!!!!
Kauas on pitkä matka........
velsa
11.08.2009 15:26:52 (muokattu 11.08.2009 15:27:25)

------------
BigPapa
11.08.2009 15:28:17 (muokattu 11.08.2009 15:32:49)

Siit osallistumis ajasta, niin tuolla säännöissä oli joku sellanen, että 5-7 päivää. Et ei toi ny niin pitkä osallistumis aika sillee oo, kyl sen kestää.
Ja tausta on oikeen hyvä niinku Velsa jo toteskin.
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
I.S.S
11.08.2009 19:06:12
Erinomainen tausta ja just sopivan mittainen. Tosin kuuntelin oman vetoni uudestaan ja iski hirveä masis...tilutin aivan liian VÄHÄN!
"You know what they say Frank...speed kills."
J.Hollström
11.08.2009 19:11:27
velsa: viralliset valittajat ry

Paljo tohon on jäsenmaksu?
Kontiak
11.08.2009 19:39:09
juki68: Paljo tohon on jäsenmaksu?

Voitaisko tehdä niin, että sitä ei olisi niinku pakko maksaa tai sitten vois sitä ainakin muuttaa halvemmaksi tai kalliimmaksi...
"Loppujen reaktiot mua ei suoranaisesti kiinnostakaan. Jos joku tahtoo suuttua ja vetää herneet nenään, be my guest." - Jucciz kertoo perseilystään
velsa
11.08.2009 21:35:01

juki68: Paljo tohon on jäsenmaksu?

Pirkanmaalaisille se on ilmanen!!!
J.Hollström
11.08.2009 22:21:50
velsa: Pirkanmaalaisille se on ilmanen!!!

Ok. Täytyypä liittyä.
WanhaWetäjä
12.08.2009 10:09:56

BigPapa: Siit osallistumis ajasta, niin tuolla säännöissä oli joku sellanen, että 5-7 päivää. Et ei toi ny niin pitkä osallistumis aika sillee oo, kyl sen kestää.
Ja tausta on oikeen hyvä niinku Velsa jo toteskin.

Selvä!

Taustaahan en ole mitenkään moittinut, no joo, mun mielestä toi Jukin "korjaama" tausta toimi paremmin, kun basso kuulu.Sekö on valittamista?
Mun mielestä se on perusteltu mielipide.

Onhan tuosta osallistumisajasta aiemminkin ollut juttua, aiwan sama, muistaakseni herra BP itse ehdotti lyhyempää sykliä skaboille, vähän niinkun roots-puolella mennään?

Mutta antaa olla, pitäkää tunkkinne, prkl... tuntuu siltä että joidenkin tsadin vaikutusalueella asuvien kaa ei oikeen tuo kommunikointi meillä pirkanmaalaisilla ja muilla pöndeillä pelaa, pitäskö järjestää omat skabat meille maalaisille?

Kitaristien maakuntasarja?
Juzpe
12.08.2009 10:26:59

Pirkanmaalaisille se on ilmanen!!!

En sitte ainakaan rupee täyttään mitään lomakkeita. Ja sitäpaitsi kaikkien Nokialaisten pitäs olla kunniajäseniä automaattisesti.
If practising doesn't sound good, why bother? - Saul "Slash" Hudson
BigPapa
12.08.2009 10:38:37 (muokattu 12.08.2009 11:05:04)

WanhaWetäjä: Selvä!

Taustaahan en ole mitenkään moittinut, no joo, mun mielestä toi Jukin "korjaama" tausta toimi paremmin, kun basso kuulu.Sekö on valittamista?
Mun mielestä se on perusteltu mielipide.

Onhan tuosta osallistumisajasta aiemminkin ollut juttua, aiwan sama, muistaakseni herra BP itse ehdotti lyhyempää sykliä skaboille, vähän niinkun roots-puolella mennään?

Mutta antaa olla, pitäkää tunkkinne, prkl... tuntuu siltä että joidenkin tsadin vaikutusalueella asuvien kaa ei oikeen tuo kommunikointi meillä pirkanmaalaisilla ja muilla pöndeillä pelaa, pitäskö järjestää omat skabat meille maalaisille?

Kitaristien maakuntasarja?

Mikäs ihme tää ny o!!!! Mitä sä mulle valitat!!!

muistaakseni herra BP itse ehdotti lyhyempää sykliä skaboille

Tais tää homma koskee sitä, kun ei skabat tahtoneet alkaa ollenkaan, muistaakseni.
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)