Aihe: vaikeita riffejä.
1 2 3
Jormaz
26.02.2004 10:28:41
Symphony X:n tuotanto. Hämähäkki steppaa otelaudalla.
Back to the 80's
Socialite
26.02.2004 15:02:40
Extremellä on joitain aika kinkyjä riffejä!
Ja pistätkö vielä nimesi tähän alle...
Minushuman
26.02.2004 15:36:09
Megadeth - Rust In Peace
Se on kyllä hyvää treeni kamaa. Ite oon diggaillut treenata Take no Prisoners ja Tornadoa. Varsinkin kun pistää metronomiin pari lisäiskua lisää.
"The joy of violent movement pulls you under..."
Silvio Dante
26.02.2004 15:36:27
Ei mee. Piste.

Pystyn.
Just when I thought I was out, they pull me back in!
Ilkarus
27.02.2004 15:01:34
Extreme: He-Man Woman Hater

Iced Earthilla on kovia riffeleitä.

Technical Difficultiesin riffithän ovat ihan helppoja lukuunottamatta muutamia lurituksia.

Minkä takia kitaristit tuntee suurta tyydytystä kommentoida jotain biisiä helpoksi? Joka tapauksessa kyseisen biisin riffit on paljon paljon vaikeampia kuin keskiverto hevibiisin. Se, että osaat biisin ei tee siitä helppoa. No joo eihän se maailman vaikein luritus ole, mutta ei tässä topicissa sellaista etsittykkään? Kuten sanoin niin ei tullut juuri sillä hetkellä muuta mieleen. Tehkää 'Maailman vaikein riffi'-topic niin keksin siihen jonkin vaikeamman riffin.
Torniojaws
27.02.2004 19:39:41

No, kai ne tuonne Vai-Satriani-akselille asettuu.
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
kid ego
27.02.2004 19:44:24
Minkä takia kitaristit tuntee suurta tyydytystä kommentoida jotain biisiä helpoksi? Joka tapauksessa kyseisen biisin riffit on paljon paljon vaikeampia kuin keskiverto hevibiisin. Se, että osaat biisin ei tee siitä helppoa. No joo eihän se maailman vaikein luritus ole, mutta ei tässä topicissa sellaista etsittykkään? Kuten sanoin niin ei tullut juuri sillä hetkellä muuta mieleen. Tehkää 'Maailman vaikein riffi'-topic niin keksin siihen jonkin vaikeamman riffin.

En mä sitä biisiä kokonaan osaakaan, mutta se riffi on mun mielestäni helppo. Ihan oikeasti. Tai sitten mä soitan jotenkin väärin. Puhutaanhan tässä nyt siitä ensimmäisestä riffistä? Niitä sooloujelluksia mä en kyllä osaa.
Wittu fak!!
mikko1
27.02.2004 20:32:25
G n' R - Mr. Brownstone, mä en oikeesti meinaa millään saada sitä kuulostaan oikeelta.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir UUSI OMAKUVA!
KTR
27.02.2004 21:05:04

---13----------------------21-3-4-5---------------
------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
--------4-3---8----------5-------------------------
1----------------00000----------------------
85423321
27.02.2004 22:46:17 (muokattu 27.02.2004 22:51:46)
EDIT: jottei menis kokonaan metallipelleilyks, niin SRV:n Scuttle Buttin' on kanssa aika hankala, ainakin jos haluaa vetää .13 kielisetillä niin kuin se pitäiskin;)

Hyvä idea. Aina kun puhutaan metallista, niin täytyy muistaa pyydellä kohteliaasti anteeksi oikean musiikin kuuntelijoilta ja hymyillä kainosti, niin ehkä meitä suvaitaan.

Tai jos keskustelun aiheena on Van Halen, niin täytyy muistaa aina kuuluttaa, että no sehän on vain sellaista tilutusta, ei läheskään niin vaikeaa kuin jazz. Tämä on metallikuuntelijan velvollisuus, emmehän halua närkästyttää korkea-arvoisempia keskustelijoita.
Sade on Jumalan pissaa.
telenaattori
29.02.2004 01:07:19
Cowboys from Hell on just kova, tosin aika helppo :/ Kovia on myös Kummelista tutut Rihmakallon riffit, niitä on sahattu :)
maelstrom
29.02.2004 01:13:02
Kotiteollisuuden Valtakunta. On helvetin vaikeata tehdä hyvää biisiä niin helpolla. Tässä tapauksessa siinä on onnistuttu.
On ässäarpa syntyä Suomeen.
routa
29.02.2004 09:03:37
cradle of filth - forest whispers my name....soittakaapa jampat siitä
frozen ground under my dead body.....
-K-
29.02.2004 17:02:50
Meshuggahin tuotanto (bändisoitossa).

Joo kotona vielä menee rumpukoneen ja levyn kanssa mutta bändisoitossa aika helvetillistä. Vaatii perkeleesti ulkoa opettelemista ja kun se sitten menee bändin kanssa hieman eri temmolla kuin levyllä niin aika kusessa ollaan.
Ei suotta elämys.
MV
29.02.2004 17:29:34
hain äskön tabit panteran art of shreddingiin ni siin on yks helvetin vaikee ja nopee riffi.sen rauhallisemman alun jälkeen.äskön sahasin sitä tos aikas kauan ja sahaan kauan jatkossakin et menee puhtaasti.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)