Aihe: Lapsellista ja sairasta bändin torpedointia netissä.
1 2 3 4 5 6
EP
08.08.2009 15:50:10
baron: Musta ne on oikeesti kivoja!
(Mutta mähän oon toisinajattelija, tykkään "tapettikeikoistakin": Soittaa pitää mutta kuulua ei saa!)

Jep, onhan ne paljon "fiksumpia" kun normi lava- tai raflakeikat ja tunnelma on ihan ok yleensä!
rintapek
08.08.2009 16:03:20

walttoni: Hyvinkin raaoin menetelmin nämä veljet kisaavat hääkeikoista.

Siltäpä näyttää. Vaan en mä tota ymmärrä.

Tohon ketjun avaukseen sevverran, et jos laittaa musanäytteitä ruodittavaksi, ni perseen tulee kestää kovaakin potkimista. Niin kauan ko arvostelut&kommentit pysyy sillä aiotulla palstalla, ni rehelliset mielipiteet on kumminki parempia ko hymistelyt. Mut, sitä mä en tossa ymmärrä että kenellä ny voi riittää mielenkiintoa lähteä yhtä pändiä mustamaalaamaan ympäri foorumeita. Kyl noit harrastepändejä mustamaalattavaksi riittää, ei sielt tartte yhtä erikseen poimia.

Näytteitä kuulematta ja pändiä tietämättä ymmärsin sevverran, et tossa vika oli siinä, et pändi kehtaa veloittaa tonnin keikasta. Jos ne veloittais puolta vähemmän, niin hinta-laatusuhde ois paremmin kohdallaan, mut sit ne vastaavasti polkis hintoja? Suo siellä, vetelä täällä. Eli harrastepändien tulis pysyä kellareissaan ja autotalleissaan.

Hmmm... noit häitä on vuositasolla varmaan parikytätuhatta, joten vaikuttais olevan sinänsä aikamoinen bisnes, mut onko se sitä loppujen lopuksi bändien osalta. Ainakaan itte en miellä, et kovin "kilpailija" olis ohjelmatoimisto ja ammattireiskat tai edes toinen harrastekerho, vaan kyl se taitaa olla serkkupoika&ghettoblaster. Sen kans ei sit hinnalla kilpailla.

Tota harmaata talouttahan tost ei kitkettyä saa ja onko ny edes tarpeen? Mitä enämpi kyseessä on harrastekerhot, ni noi keikkatulot ny enämpivähempi palaa lyhentämättöminä kansantalouteen musaliikkeen kautta. Harraste vähän rahoittaa itte itteään. Etenkin ko ton sais pyöritettyä ihan asiallisestikin ja niin sitä tekiskin, jos noit keikkoja olis tarkoitus haalia enämpi. Mut ko ei o.
One kind of music only - the good kind
jon lord
08.08.2009 16:10:00
.......te ootte kaikki hakoteillä..........
COVS jäsen N.o 3
EP
08.08.2009 16:10:34
jon lord: .......te ootte kaikki hakoteillä..........

..mutta onnellisesti! :D
baron
08.08.2009 16:28:31

Tää liksapolitiikka: Harrastelijabändi ei oo koskaan oikeassa: Jos ottaa prohinnan, hinta/laatusuhde ei oo kohdallaan ja jos ottaa vähemmän, polkee taksoja.

Mitä pitäisi tehdä?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
EP
08.08.2009 16:32:24
baron: Tää liksapolitiikka: Harrastelijabändi ei oo koskaan oikeassa: Jos ottaa prohinnan, hinta/laatusuhde ei oo kohdallaan ja jos ottaa vähemmän, polkee taksoja.

Mitä pitäisi tehdä?

Ei mitään, jokainen tehköön miten itse tykkää, mitä se muille kuuluu?
baron
08.08.2009 16:36:14

EP: Ei mitään, jokainen tehköön miten itse tykkää, mitä se muille kuuluu?

OK, mä otan 2500 jos meen kehä III:n ylitse ja 500 jos keikkapaikka näkyy ikkunasta.
Tuntiliksa tulee samaksi.
(Mun liksa alkaa juosta kun himasta lähden ja loppuu kun palaan lähiökapakkaan)
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Ukko
08.08.2009 16:45:42

paapeli: Ei aina, kävi takavuosina siten, että oltiin saman rouvan häissä toistamiseen. Ekoista häistä 7v. Oli sen verran huumoriakestävä morsian, että kehtasin loppukättelyssä mainita, että otahan yhteyttä kun on taas tarvista...

Tuota ei voisi kaikille sanoa :)
COVS jäsen nro 6
jon lord
08.08.2009 18:33:17
rintapek: Hakotie on toinen nimeni.
Ehkäpä ohjaat oikeaan?

Enpä nyt kuitenkaan........
COVS jäsen N.o 3
Ukko
08.08.2009 20:03:57

rintapek: Hakotie on toinen nimeni.
Ehkäpä ohjaat oikeaan?

JonLord. Tuo tiennäyttäjä :)
COVS jäsen nro 6
isojussi
10.08.2009 04:44:54
Martso: En usko. Koska silloin ne ei sais voittoa. Jos ne ei saa voittoa, niitten duuni on +-0! Aina himaan vähän ja tämä tarkoittaa pientä ylihintaa ja katteetonta kehua.

Siis sunko mielestä myyjän ammatti on semmonen, joka pitäis tehdä talkoilla? Perustelepa, miksi myyntimies ei ole palkkaansa ansainnut. Tarsko esim sun mielestä kaikki tavarat, mitä sä ostat myydä ilman katetta ja miks?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
10.08.2009 04:47:34 (muokattu 10.08.2009 05:02:16)
Martso: Olen tavannu, mutta tarkistahan joskus tuo sinun naiivi katsantosi. :) JOS ne olis täysin rehellisiä, niin millä ne eläisi ystävä rakas? Aina on pieni kusetus, muuten ei ole järkeä käydä kauppaa. Sallin sen heille, koska muuten heitä ei olisi.

No huh-huh? Palkka=kusetus?

Martso, rakas ystävä - paas ny miettien, miksi missä tahansa myytävässä tuotteessa tahi palvelussa on oltava kate ja mitä tapahtuisi, jos sotä ei olisi.

Sitä en ymmärrä, minkä takia myyntitehtävissä olevia ihmisiä pitää kadehtia niin paljon, että heidän palkkaansa pitää kutsua kusetukseksi?

Paljonko sä kusetat joka keikalla - eli minkä verran saat keikasta yli kulujen?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Lyyki
10.08.2009 10:15:41
Olipas tekstiä. Onkohan tossa jotain henk kohtaista? Ei mulla riittäis pokka edes nimettömänä kirjoitella tommosia.

Mun mielestä ihan sama pyytääkö bändi 1000e vai 200e, jokainen hinnoittele omat juttunsa niin kuin parhaaksi näkee, ei kuulu mulle pätkääkään. Tilaajahan sen lopulta päättää onko kyseinen orkesteri siihen hintaan ok vai ei.
KoskPaavo
10.08.2009 10:31:14
Mistäs tuon jutun voi lukea, jostain hääfoorumilta?
Humppamuseon intendentti
kenonen
10.08.2009 12:19:17
KoskPaavo: Mistäs tuon jutun voi lukea, jostain hääfoorumilta?

Ei voi lukea enää mistään, koska olen ollut yhteydessä foorumeiden ylläpitäjiin ja viestit on poistettu asiattomina.

Jos jostain löytyy, niin voi tänne laittaa linkkiä tahi pikaviestiä, niin alan toimiin. Ja kuten aikaisemmin sanoin, toivon, että kyseisen ja muidenkin bändien kohdalla toivon, että vastaavantyyppinen loanheitto saa loppua. Asialliset kritiikit on asia erikseen, mutta tässä ei ole asiallisuuden kanssa mitään tekemistä vaan kyseessä on enemmänkin jokin kosto taikka näpäytys.
Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8
KoskPaavo
10.08.2009 13:02:21
Vanha suomalainen sananlasku: " Kateus vie kalatkin vedestä".
Humppamuseon intendentti
Martso
10.08.2009 13:08:29
isojussi: Siis sunko mielestä myyjän ammatti on semmonen, joka pitäis tehdä talkoilla? Perustelepa, miksi myyntimies ei ole palkkaansa ansainnut. Tarsko esim sun mielestä kaikki tavarat, mitä sä ostat myydä ilman katetta ja miks?

Jos et puupää osaa lukea, niin voisit olla sitte edes hiljaa! Vittu kun pitää aina ruveta mesoamaan ennen ku lukee kahteen kertaan.

Minähän nyt lähinnä tarkoitin, että siinä on kauppamiehellä aina hintaa yli tuotteen oikean arvon. Näin jää katetta. +-0 ei ole järkeä tehdä.
ÄM
10.08.2009 15:08:27

kenonen: Ei voi lukea enää mistään, koska olen ollut yhteydessä foorumeiden ylläpitäjiin ja viestit on poistettu asiattomina.

Jos jostain löytyy, niin voi tänne laittaa linkkiä tahi pikaviestiä, niin alan toimiin. Ja kuten aikaisemmin sanoin, toivon, että kyseisen ja muidenkin bändien kohdalla toivon, että vastaavantyyppinen loanheitto saa loppua. Asialliset kritiikit on asia erikseen, mutta tässä ei ole asiallisuuden kanssa mitään tekemistä vaan kyseessä on enemmänkin jokin kosto taikka näpäytys.

Välimuistista löytyy kyllä edelleen, eräältä palstalta, milläs sen sieltä sais poies.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
isojussi
10.08.2009 15:39:16 (muokattu 10.08.2009 15:39:32)
Martso: Jos et puupää osaa lukea, niin voisit olla sitte edes hiljaa! Vittu kun pitää aina ruveta mesoamaan ennen ku lukee kahteen kertaan.

No kerros ny nakkisormi puupäälle miten sen pitäs ymmärtää seuraava lause:

JOS ne olis täysin rehellisiä, niin millä ne eläisi ystävä rakas?

Tai tää:

Minähän nyt lähinnä tarkoitin, että siinä on kauppamiehellä aina hintaa yli tuotteen oikean arvon. Näin jää katetta. +-0 ei ole järkeä tehdä.

Sunko mielestä rehellinen myyntimies tekee työnsä ilmaiseksi?

Mä en oikeesti nyt vittuile, vaan kun en parhaalla tahdollakaan osaa noita muuten käsittää.

Kyllä myyntimiehen funktio on yhyttää asiakkaan tarpeet ja oikeat tuotteet ja saada siitä hommasta konnun korvaus menetetystä vapaa ajasta. Joka muuta ajattelee, hakekoot itte tavaransa tehtaalta tai tukusta tai vaikka mettästä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)