Aihe: Sähkis vai akustinen
1
Jogru
05.08.2009 12:47:44
Moi!

Omistan akustisen kitaran, ja olen soitellut sitä n.puoli vuotta. Ajattelin, että soittaisin vielä jouluun asti ja sitten ostaisin sähkiksen. Olisiko kannattava idea, vai pitäisikö jatkaa akustisella kauemmin. Hirveästi en pidä akustisista, sähkikset on enemmän minun juttu.

Ja sitten vielä niin voisitteko suositella jotain kitaroita ja vahvistimia. Yhteis hinta saisi olla maks. 500e.

Kiitoksia kaikille jo valmiiksi.
petrin1
05.08.2009 12:57:20
osta vaan heti jos siltä tuntuu..
osta vaikka joku tokain tai mexiko fenkun strato ja vahvariks vaikka tech21 trademark 10.
siis käytettynä nämä kaikki.

noilla soittelee jo vaikka mitä..
Numb
05.08.2009 12:59:18

Jogru: Moi!

Omistan akustisen kitaran, ja olen soitellut sitä n.puoli vuotta. Ajattelin, että soittaisin vielä jouluun asti ja sitten ostaisin sähkiksen. Olisiko kannattava idea, vai pitäisikö jatkaa akustisella kauemmin.

En nyt oikein ymmärrä miksi pitäisi jatkaa akustisella, jos haluaa sähkökitaraa soittaa. Akkari on akkari ja sähkis on sähkis - kitaroita molemmat, mutta tyystin erilaisia.

Ja sitten vielä niin voisitteko suositella jotain kitaroita ja vahvistimia. Yhteis hinta saisi olla maks. 500e.

Käytettynä torilta, kitaraan ei kelluvaa tallaa. Valikoimaa on niin runsaasti, että vähän saisit rajata minkälaisesta tykkäät/et tykkää ja onko jotakin musapreferenssejä.
A waist is a terrible thing to mind.
tuomas30
05.08.2009 13:00:28
Itellä sama tilanne. Oon tullut siihen tulokseen että ostan sähkiksen heti kun budjetti sallii, ja budjettikin suunnilleen tuo sama.

Katselin että ostaisin Ibanez ART320 ja siihen joku pocket podi kaveriks.
johnny-boy
05.08.2009 13:09:34
Jogru: Moi!

Omistan akustisen kitaran, ja olen soitellut sitä n.puoli vuotta. Ajattelin, että soittaisin vielä jouluun asti ja sitten ostaisin sähkiksen. Olisiko kannattava idea, vai pitäisikö jatkaa akustisella kauemmin. Hirveästi en pidä akustisista, sähkikset on enemmän minun juttu.

Kiitoksia kaikille jo valmiiksi.

Niin joku Ibari 3XX sarjaa löytyis varmastikin edulliseen hintaan ja soitettavuuskin on ihan hyvä..tosin niiden vire pitävyydestä ei ole tietoa. Käytettynähän ne vehkeet kannattaa hommata vaikkapas mnetin torilta.
Uuno pidätkö sinä pikkulinnuista...see riippuu kastikkeesta
Jogru
05.08.2009 13:39:52
Joo, kerään tässä rahaa vähän kasaan että saan ostettua kitaran ja vahvarin. No kitarasta voisin sanoa, että joko mieluiten straton näköinen tai kakkosvaihtoehtona les paul mallinen. Tulisi soitettua jtn rockia, hard rockia ja joskus bluesia. Tommosta oon katellu:http://www.musiikkiliike.fi/index.p … arget=products&product_id=32406

Vavareista en tiedä oikestaan paljoon mitään, että onko hyvä vaiko ei.
Da Make
05.08.2009 15:03:28
Kitaraksi Squier Classic Vibe Tele tai Strato mun mielestä. Sit vahvari käytettynä, ehkä joku Cube 30.
Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !"
vili linnakoski
05.08.2009 20:23:31
akustinen kitara (nylon) semmoisen omistan ja kyllä se on mukavaa sillä soittaa. teräskielisestä olen haaveillut jo pitemmän aikaa kunhan matti muuttaa pois kukkarosta niin vois semmosen poistaa. sähkö kitara on vähän semmonen kyl mul semmoneki on mut ei se niin tärkee oo ku toi nylon. se on vähän niiku mielipide asia jotkut tykkää soittaa akustista ja jotkut sähköstä mä soitan guitaleleä.
Apt
06.08.2009 12:50:24
Vahari ehdokkaaksi kannatee kattoa tällasta. http://www.thomann.de/fi/roland_micro_cube.htm Ite oon ainaki ollu tyytyväinen ja ääniä sai parannettua omaan musiikkityylini mieleiseksi aika hyvin särö pedaalilla. Ja toi hintahan nyt on aika sopiva, tohon sun budjettiin saisit kohtu hyvän skiddan loppu budjetilla, joka on kohtuu tärkeä, ainakin omasta mielestä ettei huono kitara tapa innostusta. Kitara ehdokas tuohon hintaluokkaan saattaisi olla ibanezilta jokin ? En uskalla suositella mitään niin hyvä tietämys ei ole.
Jermakki
07.08.2009 20:21:44
~300e maksava Tokain kitara, löytyy stratoa, teleä, lespaa jne. jne.
~200e maksava roland cube.

+piuhoja ja plekuja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)