pietari-poika 30.07.2009 20:05:09 | |
---|
Voishan siitä videosta tietysti vielä kaapata sen äänen erikseen ja sen laittaa mutta luulisi että kaikki pystyy youtube-videon katsomaan. |
blaekie 30.07.2009 22:41:39 | |
---|
Tonski: Mun mielestä tässä skabassa on loistava tausta; lyhyt, ytimekäs ja iskevä. Niin sitä piti vielä kysyy että onhan se kait ihan ok että ne vedot lähettäs videomuodossa jos ei oo nauhotuskamoja? Samaa mieltä, ja on mahtavaa jos on näissä taustoissa välillä mukana jonkun omia tekeleitä, (kohtalaisen harvinaista nykyään muuten, eikö vain ?) eikä jotain netistä ladattua, tuhanteen kertaan soitettua. Johan síellä rupee pukkaamaan mielenkiintoista vetoo yhdellä sun toisella. Eipä ehdi osallistuun näihin karkeloihin ny ei , mut jääpähän vähemmän mollatavaa jengille. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
pietari-poika 01.08.2009 21:36:45 (muokattu 01.08.2009 21:37:05) | |
---|
Mites, saako näitä omia sooloskabavetojaan laittaa esim. mikseriin? Mikserissähän pitäisi olla oikeudet kaikkeen uppaamaansa materiaaliin, tarkoittaako se että taustakin pitää tehdä itse? E: Niin ja oli tosi hyvä tausta tälläkertaa, kaikessa yksinkertaisuudessaan. |
Krice 03.08.2009 20:40:11 | |
---|
Korvia raastavan pistelevä soundi, josta ekat miinukset Pöh eikä ollut. Minä kun luulin säätäneeni hyvänkin soundin. |
hevikukko 03.08.2009 22:13:25 (muokattu 03.08.2009 22:15:49) | |
---|
Minä taas laitoin huumorilla sahausta. Täytyy kaivaa kultainen pehmeä soundi esille joka hyväilee taustaa =D hah Voisihan sitä pysyä asiassa ja olla pilaamatta tunnelmaa, tosin se ei ollut tarkoitus, pilaaminen meinaan. Olin adrenaliinissa duunipäivän jälkeen. Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
Pipuli 03.08.2009 22:26:57 | |
---|
hevikukko: Minä taas laitoin huumorilla sahausta. Täytyy kaivaa kultainen pehmeä soundi esille joka hyväilee taustaa =D hah Voisihan sitä pysyä asiassa ja olla pilaamatta tunnelmaa, tosin se ei ollut tarkoitus, pilaaminen meinaan. Olin adrenaliinissa duunipäivän jälkeen. Jaa, nyt mää tajusin sun soolon syvimmän olemuksen. Tosin harmillisesti liian myöhään. Whatever |
latuska90 07.08.2009 00:42:11 (muokattu 07.08.2009 00:44:37) | |
---|
Kappas... meikäläiselle ei oo vielä irronnu pisteitä keltään. No, ei ihme, kun kerran on tullut juurruttua rootseihin niin piukasti... "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
hevikukko 07.08.2009 01:00:54 (muokattu 07.08.2009 01:01:47) | |
---|
Kappas... meikäläiselle ei oo vielä irronnu pisteitä keltään. No, ei ihme, kun kerran on tullut juurruttua rootseihin niin piukasti... Äläs nyt. Ei ole hyvä sahata liikaakaan. Hehe. Jospas ens kerran soittaisi taustan mukaista, tai ainakin yrittäisi. Yritys on kaiken alku ja juuri ja sen serkku on punajuuri. Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
Jzci 07.08.2009 16:32:54 | |
---|
Minulla on nyt sellainen ongelma että ei ole itsellä nettiä käytössä, eli taitaa jäädä äänestelyt äänestelemättä ja skaban loppuun vetäminen. Pahoittelut. Jos joku ystävällinen viitsisi vaikka tarkistaa ja vetää tuon pistelaskun loppuun niin saadaan uusi skaba pyörimään mahdollisimman pian? Tällä hetkellä pistetilanne näyttäisi tältä (pisteet laskettu äänestysketjusta MaQ:n viestiin asti): Anselmi83 - 16p Lex.A - 5p pietari-poika - 1p korggari - 2,5p juki68 - 13p S.R.V 16p I.S.S - 17p aalataur - 19p tonski - 5p Maq - 10p gary field - 0,5p Funkyshiva - 2p pipuli - 2p Jzci - 9p Lenoldinho - 2p vox10 - 3p hevikukko - 4p Krice - 1p tahtah - 3p BigPapa - 1p Hughes - 2p latuska90 - 2p |
Jos ei kukaan muu laske niin minä koitan plarata nuo. Ja etuajassa myös... pahoittelut BigPapa: Ihan sama mitä torut kun aloitusketjussa on näin: ÄNESTYS : Osallistujat voivat halutessaan kommentoida antamansa pisteet. Myös muut äänestämiään sooloja kommentoivat voivat äänestää, vaatii kirjautumisen Mnettiin. "Jos osallistuja ei äänestä ja asiallisesti kommentoi vähintään äänestämiään sooloja, hänen mahdollisesti saamiaan pisteitä ei lasketa." Onko tuo jälkimmäinen sitten joku jäänne ajalta jolloin kommentointi oli pakollista? jättää tulkinnan varaa joten mun puolesta sen voisi poistaa. Mutta hyvätahtoisesti toruin, huomenna tulen ja katkon kielet kitaroista ja puhkon ämyreistä pahvit :) |
aalataur 07.08.2009 21:49:08 | |
---|
Ei suatana :D En olis uskonut että saan puoliakaan tosta pistemäärästä, sen verran taustaan sopimaton vetäsy ja tiesin sen kyllä ihan hyvin mutta en välittänyt :D Nyt sitten iski ongelma että mistäs mä taustan rykäsen.. :/ |
MaQ 07.08.2009 21:50:00 | |
---|
S.R.V: Aika mukava jaettu toinen sija lohkes heti ensi yrittämällä (vaikka tarkkaan ottaen äänestys ei ole vielä edes päättyny)! Hyvä homma, että edes joitain miellytti! Eiku uutta tulille... Juu ja kun vielä osallistuessa olit kovin vaatimaton :) S.R.V Ensimmäistä kertaa tähän kisaan mukaan (jos vaikka joltain se yks säälipiste lohkeis) :D Ja tosiaan kommentit tänne, ei äänestysketjuuun |
S.R.V. 07.08.2009 21:58:33 | |
---|
MaQ: Juu ja kun vielä osallistuessa olit kovin vaatimaton :) Ja tosiaan kommentit tänne, ei äänestysketjuuun Joo sitä kun niin innoissaan menee ni ei siinä hirveesti tuu katteltua mihin sitä kirjottaa... mutta tietää tästä lähtien. Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että todellakin yllätti tollanen pistemäärä. Sen verran taitavampia tuntuu melkeinpä jokainen näistä kilpailijoista olla, että en olis kyl uskonu. Ei valiteta kuitenkaan. Kyl se Roots-skaba kuitenkin taitaa enemmän kuitenkin mun juttu olla. En ollu huomannu, että sellanenkin on. Now they call you prince charming, can't speak a word when your full of ludes. Say you'll be alright come tomorrow, but tomorrow might not be here for you. - Lynyrd Skynyrd, That Smell |
MaQ 07.08.2009 22:12:21 | |
---|
"Jos osallistuja ei äänestä ja asiallisesti kommentoi vähintään äänestämiään sooloja, hänen mahdollisesti saamiaan pisteitä ei lasketa." Ehdotan että tuo poistetaan säännöistä, jonka jälkeen kommentointi vapaa ja helpottaa pisteen laskijaankin. |
hevikukko 07.08.2009 23:09:57 (muokattu 07.08.2009 23:12:33) | |
---|
No hei, sentäs 4 pistettä. Eka zoolo skaba ja pisteille =) Hyvä aalataur! Hyvä suomi! Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
MaQ 07.08.2009 23:19:07 (muokattu 07.08.2009 23:21:31) | |
---|
hevikukko: No hei, sentäs 4 pistettä. Eka zoolo skaba ja pisteille =) Hyvä aalataur! Hyvä suomi! Noita debyyttejä tarvitaan. Makia seurata miten homma etenee ku eka rohkenee mukaan ja siitä homma etenee toivon mukaan. Vanhat parratkin saa uutta kuunneltavaa ja ajateltavaa. Edit: serverillä jälestää kello about 5min. Postasin tuon omien mukaan 23.24 |
latuska90 07.08.2009 23:34:28 (muokattu 07.08.2009 23:34:52) | |
---|
S.R.V.: Kyl se Roots-skaba kuitenkin taitaa enemmän kuitenkin mun juttu olla. En ollu huomannu, että sellanenkin on. Tule ihmeessä sinnekin puolelle soittelemaan. Ja sitäpaitsi sun soittos saa varmasti paljon parempaa huomiota ja palautetta kuin täällä. Sul on ainakin mun mielestä ton skabavetos perusteella uskomattoman hyvät lähtökohdat niin soitannollisesti kuin soundillisesti pärjätä tuolla roots-skaboissa. :) "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
aalataur 08.08.2009 02:13:53 | |
---|
Tällä kertaa ei eksoottisilla soinnuilla pröystäillä. Unohtu tosta otsikosta sana "Osallistujat", toivottavasti porukka nyt tajuaa ja jaksaa osallistua. |
S.R.V. 08.08.2009 11:01:03 | |
---|
latuska90: Tule ihmeessä sinnekin puolelle soittelemaan. Ja sitäpaitsi sun soittos saa varmasti paljon parempaa huomiota ja palautetta kuin täällä. Sul on ainakin mun mielestä ton skabavetos perusteella uskomattoman hyvät lähtökohdat niin soitannollisesti kuin soundillisesti pärjätä tuolla roots-skaboissa. :) Mukava kuulla! Kuitenkin kun eilen kävin viimeisimmän Roots-skaban vetoja kuuntelemassa, ni täytyy sanoa että kyllä sielläkin taso on todella kova. Mutta eipä kirjoiteta siitä enempää tänne, ettei tule taas sanomista ;) ... Now they call you prince charming, can't speak a word when your full of ludes. Say you'll be alright come tomorrow, but tomorrow might not be here for you. - Lynyrd Skynyrd, That Smell |
Vladi 08.08.2009 11:06:15 | |
---|
Heinoa Aalataur, uus tausta tuo vahvasti mieleen erään Joen suurhitin ;) Ei siinä, aivan mahtavan kuuloinen pätkä(tais olla sun biisistä?), tähän on vaan pakko osallistua! :) Kyllä se siitä. |