Milkop 08.07.2009 10:50:39 (muokattu 08.07.2009 10:51:14) | |
---|
Videoita tsekkailin Gametrailersista ja karmeaa grafiikkaa lukuunottamatta saattaisi olla ihan hauskakin pelailla noita. Mukava oli havaita että samoja ääninäyttelijöitäkin ovat vielä saaneet mukaan. Tosin LeChuck ei kyllä kuulostanut enää samalta vai kuvittelenko vain... E: "What in the name of Satan's combover are you good for you bloated old seahag?" :---------D "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Flow 08.07.2009 11:03:30 | |
---|
Aamulla latasin koneelle ja nyt odottelen, että pääsen töistä kotia jotta pääsen tahkomaan...Hyvältä vaikutti noin viiden minsan testin mukaan...Tosin ohjaus vaatii varmaan vielä opettelua... Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
zuppermuhle 08.07.2009 11:05:12 | |
---|
Flow: Aamulla latasin koneelle ja nyt odottelen, että pääsen töistä kotia jotta pääsen tahkomaan...Hyvältä vaikutti noin viiden minsan testin mukaan...Tosin ohjaus vaatii varmaan vielä opettelua... WASD napeilla suhailu tuntui paljon sulavammalta. Ja Shift pohjassa Creepwood juoksee. "Who is your daddy and what does he do?" |
Milkop 08.07.2009 11:06:46 | |
---|
veri_heavy: WASD napeilla suhailu tuntui paljon sulavammalta. Ja Shift pohjassa Creepwood juoksee. Jaa, että näppisohjauksen ovat väsänneet... Kiitos, ei kiitos. Meni hermot jo nelosessakin. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Bacchus 08.07.2009 11:15:56 | |
---|
Milkop: Jaa, että näppisohjauksen ovat väsänneet... Kiitos, ei kiitos. Meni hermot jo nelosessakin. Sellaista se on kun huorataan konsolien ehdoilla. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Milkop 08.07.2009 11:19:00 | |
---|
Bacchus: Sellaista se on kun huorataan konsolien ehdoilla. Money talks. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Bacchus 08.07.2009 12:22:01 | |
---|
Milkop: Money talks. Näinhän se on. Toisaalta hyvä, että konsolipelaajatkin saavat mahdollisuuden nautiskella klassisesta seikkailupelistä. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
zuppermuhle 08.07.2009 14:52:33 | |
---|
Milkop: Jaa, että näppisohjauksen ovat väsänneet... Kiitos, ei kiitos. Meni hermot jo nelosessakin. Eipä sitä ole pakko käyttää. Ja Escapeen verrattuna flipperikuulana juoksentelua ei ole ollenkaan. "Who is your daddy and what does he do?" |
Pelsi 08.07.2009 16:42:45 | |
---|
Ai näppisohjausko tossa onkin! Siinä tapauksessa voisi olla mielekkäämpi hankkia tuo Wiille, pääsee pelaamaan ns. isolta ruudulta. |
zuppermuhle 08.07.2009 22:46:27 | |
---|
Pelsi: Ai näppisohjausko tossa onkin! Siinä tapauksessa voisi olla mielekkäämpi hankkia tuo Wiille, pääsee pelaamaan ns. isolta ruudulta. Liikkua voi näppäimistöllä ja hiirellä. Ympäristön tutkiminen ja säätö klikkaillaan hiirellä. Pelistä on myös demo jos haluaa kokeilla liikkumista muuten vaan. "Who is your daddy and what does he do?" |
Kitaranraiskaaja 09.07.2009 19:39:31 (muokattu 09.07.2009 19:59:16) | |
---|
Taidan olla vähän nolo kun oon heti jumissa. "Aarre" löydetty ja kapakkatappelu järjestetty, mutta laivankaappaus ei onnistu millään. EDIT: No onnistuhan se. |
Pelsi 19.07.2009 12:11:56 (muokattu 19.07.2009 12:13:19) | |
---|
Hmh, milloinkohan saavat WiiWarelle polkaistua tämän? Vielä ei ainakaan tunnu löytyvän (tai sitten olen tyhmä ja huono). Demoa noudan juuri koneelle, katsotaanpa miten näppisohjaus luistaa sitten. E: Wiin nunchakulla ohjaaminen olisi NIIIN ykköstä verrattuna näppikseen. Tietysti ovat vesittäneet Wiin mahdollisuudet ja antavat pelata vain Classic-padilla. |
Pelsi 05.08.2009 19:23:54 | |
---|
Pelsi: Hmh, milloinkohan saavat WiiWarelle polkaistua tämän? Vielä ei ainakaan tunnu löytyvän (tai sitten olen tyhmä ja huono). Demoa noudan juuri koneelle, katsotaanpa miten näppisohjaus luistaa sitten. E: Wiin nunchakulla ohjaaminen olisi NIIIN ykköstä verrattuna näppikseen. Tietysti ovat vesittäneet Wiin mahdollisuudet ja antavat pelata vain Classic-padilla. No niin, tämä on nyt WiiWaressa saatavilla ja hainkin sen. Valitettavasti ruudunpäivitys on täysin pyllystä verrattuna PC-version demoon, menee peli vähän pilalle. Jospa tuon ykköschapterin pelaisi Wiillä, loput taidan hankkia PC:lle sitten. Ohjaus tosin Wiillä toimii hyvin, kuten uumoilinkin. |
Krigg 07.08.2009 13:31:49 | |
---|
Millä tuon portaalin/portin/minkälie tuossa lopussa saa auki? |
zuppermuhle 07.08.2009 13:41:11 | |
---|
Krigg: Millä tuon portaalin/portin/minkälie tuossa lopussa saa auki? Siis sen ison pyöreän oven vai sen takaa löytyvän jutskan? "Who is your daddy and what does he do?" |
Krigg 07.08.2009 14:44:38 | |
---|
Ihan siis sen oven vasta. Siihen kai tarvii sen vivun mitä se härön näkönen ranskalainen käytti, mutta en löydä sitä mistään. |
Kitaranraiskaaja 07.08.2009 15:30:45 | |
---|
Krigg: Ihan siis sen oven vasta. Siihen kai tarvii sen vivun mitä se härön näkönen ranskalainen käytti, mutta en löydä sitä mistään. Sun pitää saada se ranskalainen luulemaan, että oot portin toisella puolella.. |
Mitenhän se onnistuu kun se seisoskelee vaan siellä parvekkeellansa? Edit. Eiku joo nyt keksinkin. Eipä enää muuta. Jepjep |
ekikoo 07.08.2009 16:47:07 | |
---|
Cursea on tässä pelaillut useamman viikon jo. Mulle on aika saavutus että oon ihan itse tänne asti päässyt lukuunottamatta kultahammas-hommelia, mitä en olis ikinä itse keksinyt, siispä piti vähän vilkaista ohjetta. Nyt pitäis löytää fyffeä korttipeliin. Ps. hyvää musaa ja läppää. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Kitaranraiskaaja 07.08.2009 16:50:19 | |
---|
ekikoo: Cursea on tässä pelaillut useamman viikon jo. Mulle on aika saavutus että oon ihan itse tänne asti päässyt lukuunottamatta kultahammas-hommelia, mitä en olis ikinä itse keksinyt, siispä piti vähän vilkaista ohjetta. Nyt pitäis löytää fyffeä korttipeliin. Ps. hyvää musaa ja läppää. Pelaatko helpommalla vai Mega monkeynä? |