Muovinen 30.05.2008 14:27:21 (muokattu 30.05.2008 14:29:26) | |
---|
Eastwoodeja ja niiden hintoja voi nyt tsekkailla F-Musan sivuilta. Tuolla ei tuota mun mallia ollut mutta muiden mallien hintojen perusteella Ameriikasta tilaaminen ei ollut pöllömpi juttu. Ja edelleen olen tyytyväinen skittaan. Herättää kivasti myös huomiota keikoilla. LINKKI (ei toimi =) |
Kävin tuossa tiistaina F-Musiikista ostamassa itselle ton Airline 3P DLX:n sunburstina ja kyllä tykkäilen kovasti. Omakuvissahan se kiiltelee. Let's have a ball and a bisquit. |
Muovinen 20.10.2009 09:31:16 | |
---|
|
töissätäällävaan 20.10.2009 13:38:48 | |
---|
Mosrite-himo iski minuun nopeammin kuin sikaflunssa ja kävin kokeilemassa parissa liikkeessä Sidejack-dxl:ää,mutta ...ne Burns-tremolot,eihän ne toimineet alkuunkaan.Yritin etsiä netistä syytä miksi ,mutta yleinen mielipide oli,että täysin epäonnistunut laite tuo kampi on.Sääli,sillä muuten kyllä pidin kitarasta. Kuitenkin odottelen,jos vaikka toisivat vielä markkinoille kitaran,jossa olisi esikuvansa mukainen kampi plus muut osat, niin silloin kyllä oisin enempi kuin tyytyväinen.Taikka sitten joku alkaisi tuomaan Japanista niiden Mosrite-kopsuja. |
miikargh 01.11.2009 13:55:27 | |
---|
töissätäällävaan: Mosrite-himo iski minuun nopeammin kuin sikaflunssa ja kävin kokeilemassa parissa liikkeessä Sidejack-dxl:ää,mutta ...ne Burns-tremolot,eihän ne toimineet alkuunkaan.Yritin etsiä netistä syytä miksi ,mutta yleinen mielipide oli,että täysin epäonnistunut laite tuo kampi on.Sääli,sillä muuten kyllä pidin kitarasta. Kuitenkin odottelen,jos vaikka toisivat vielä markkinoille kitaran,jossa olisi esikuvansa mukainen kampi plus muut osat, niin silloin kyllä oisin enempi kuin tyytyväinen.Taikka sitten joku alkaisi tuomaan Japanista niiden Mosrite-kopsuja. Mosrite kopio kiinnostas itteäki. Oispa niitä kolmimikkisinäkin :D Is the mojo risin'? |
loudadam 23.12.2011 13:24:46 | |
---|
Ei kellään löytyisi tuota eastwood airlinea bassona? |
LP99 23.12.2011 14:56:20 | |
---|
Mä oon katsellu tuota Classic 6-mallia, olis eka oma hollowbody... rapakon takaa näitä näemmä löytyy ja taas sinne oon menossa eli jos kattois samalla, näkyykö missään vaikka käytettynä ja shippais sitte kontissa suomeen... - Juniori-rootskitaristi LP99 |
Vetehinen 25.12.2011 19:26:47 (muokattu 25.12.2011 19:27:16) | |
---|
LP99: Mä oon katsellu tuota Classic 6-mallia, olis eka oma hollowbody... rapakon takaa näitä näemmä löytyy ja taas sinne oon menossa eli jos kattois samalla, näkyykö missään vaikka käytettynä ja shippais sitte kontissa suomeen... Miksei ruumassa? Säästäisit alvit ja tullit Suomen päässä. Music is the best escape. |