-K- 28.02.2004 22:49:09 | |
---|
Joo on jos käyttää kaappimallinnukset päällä. Eli ne pois niin ääni ei ole pelkkää bassomössöä ja muistipaikatkin vaihtuvat tarpeeksi nopeasti, ainakin siis minun käyttööni. Ei suotta elämys. |
superfly 28.02.2004 22:51:19 | |
---|
Joo on jos käyttää kaappimallinnukset päällä. Eli ne pois niin ääni ei ole pelkkää bassomössöä ja muistipaikatkin vaihtuvat tarpeeksi nopeasti, ainakin siis minun käyttööni. No enivei, ei napannut tuo V-Ampire sitten ollenkaan. Harppu on alaston piano |
Jani The Rock 28.02.2004 23:36:29 | |
---|
Ilmeisesti et lukenut miksi olen putkikamppeista luopumassa. En lukenut, mutta en mä niin tosissani tuota kommenttia laittanutkaan (vaikka Twini onkin mahtava laite, siitä en jousta). Jotenkin vaan nämä puheet muistipaikoista ja käyttöliittymistä kitaravahvistinten yhteydessä tuntuu vähän samalta kuin tietokoneohjatut bensansuihkutukset ja teholastut autoista puhuttaessa. Äh, jatkakaa. Rough and tough and plenty mean. |
g1player 28.02.2004 23:39:53 | |
---|
Line6 nuppi & 4x12" kaappi on thomannilla muistaakseni jotain 700-900e... No en voi tuosta sanoa onko se hyvä kun yleisesti line6 ovat kuitenkin jokseenkin kalliimpia?? "Ihminen on liian viisas säilyttääkseen maailman" |
En lukenut, mutta en mä niin tosissani tuota kommenttia laittanutkaan (vaikka Twini onkin mahtava laite, siitä en jousta). Jotenkin vaan nämä puheet muistipaikoista ja käyttöliittymistä kitaravahvistinten yhteydessä tuntuu vähän samalta kuin tietokoneohjatut bensansuihkutukset ja teholastut autoista puhuttaessa. Äh, jatkakaa. Onhan tuo ihan hyvä pointti sulta. Se on vaan niin että ei sitä riittävää saundipalettia kovin monesta putkivermeestä löydy sellaisenaan. Hirvittää se pelkkä ajatuskin, että keikallla alkaa vahvistimessa asuva tietokone bugittamaan. Harppu on alaston piano |
superfly 28.02.2004 23:45:34 | |
---|
Line6 nuppi & 4x12" kaappi on thomannilla muistaakseni jotain 700-900e... No en voi tuosta sanoa onko se hyvä kun yleisesti line6 ovat kuitenkin jokseenkin kalliimpia?? Olikos tuo se Spider-setti? Jos se on yhtä huono kuin se Spider-combo, niin ei tarvitse edes testailla. Harppu on alaston piano |
Billsner 29.02.2004 10:40:02 | |
---|
"Go for the eyes Boo, go for the Eyes!"-Minsc |
Niskamies 29.02.2004 10:47:37 | |
---|
Spider II? Käy kattomassa video. http://www.line6.com/spiderII/hear.asp Videon mukaan kuullostaisi hyvältä vehkeeltä. Tiiä sitten kuullostaako se kotona noin hyvältä :) Kyllä se ainakin mulle kelpais kotisoitteluun, jos ei putkivehjettä voisi käyttää. Fasulla oon testannu kakkosta ja koulussa on ykkönen. Siinä on vaan se ikävä puoli että elementit ovat tosi huonot, ei mitään erottelua verrattuna vaikka mun Ashdowniin. Säröä siitä lähtee, mutta on ikävä soittaa kun ääniä ei erota toisistaan. Soita bassoa ja ole uromies! |
Socialite 29.02.2004 12:49:59 | |
---|
No jos on pakko mallintava hankkia, niin suosittelisin Fenderin cybertwiniä, varsinkin jos haet enimmäkseen vintage meininkiä! Ja pistätkö vielä nimesi tähän alle... |
superfly 29.02.2004 13:59:51 | |
---|
No jos on pakko mallintava hankkia, niin suosittelisin Fenderin cybertwiniä, varsinkin jos haet enimmäkseen vintage meininkiä! Tuo olisi samaa hintaluokkaa Valvetronixin kanssa. Missä pääsee kokeilemaan, ei ainakaan Tampereella? Harppu on alaston piano |
Socialite 29.02.2004 14:13:23 | |
---|
No, helsingistä varmaan löytyy...saundia joutuu joskus metsästämään ihan kirjaimellisesti! Niin, ja onhan cybertwinissä 2 putkeakin etusessa! Ja pistätkö vielä nimesi tähän alle... |
Sammakko 29.02.2004 14:32:13 | |
---|
Mikä järki kun samaan hintaan saan sen Valvetronix-combon jo? Kato joskus varmaan kuitenkin kaipaat putkisaundia niin sekin onnistuis... Katso tori! Fenderin Texas speciaaleja myynnissä. |
superfly 29.02.2004 15:06:58 | |
---|
Kato joskus varmaan kuitenkin kaipaat putkisaundia niin sekin onnistuis... Totesin testaillessani, että parempi "putkisaundi" Valvetronixista lähtee kuin Classic 30:sta. Classic 30:lla olen soitellut vajaan vuoden nyt. Harppu on alaston piano |
tamart 29.02.2004 15:20:22 (muokattu 29.02.2004 15:23:23) | |
---|
Yamahakin on aika peto noissa mallinnuksissa, itellä DG60FX ja omaan korvaan kuulostaa todellakin paremmalta kuin Spiderit ja Flextone II, IIIsta en tosin ole kokeillut. Hyvät efektit, 60w, lisäkaappimahdollisuus ja "kolme kanavainen" pedaali taptempolla. edit: siis kolmelle muistipaikalle kytkimet |
Socialite 29.02.2004 16:39:22 | |
---|
Yamahakin on aika peto noissa mallinnuksissa Jep, minulla oli DG-60. Paremmalta kuulosti kuin flextonet ja DG-80 ja DG-100 sisältää efektejä + celestionin kaiuttimet... Tosin en ole vielä koskaan törmännyt mallintavaan, joka oikeasti kuulostaisi putkipeliltä, joten epäilen kyllä että valvetroniksi kuulostaisi putkimaisemmalta kuin classic30. Ja pistätkö vielä nimesi tähän alle... |
superfly 29.02.2004 17:36:26 | |
---|
Tosin en ole vielä koskaan törmännyt mallintavaan, joka oikeasti kuulostaisi putkipeliltä, joten epäilen kyllä että valvetroniksi kuulostaisi putkimaisemmalta kuin classic30. Ilmaisin itseäni vähän huonosti... Ei se "putkimaisemmalta" kuulosta vaan yksinkertaisesti paremmalta, ne AC30-mallinukset ovat todella onnistuneita. Ei hajuakaan siitä, että olivatko ne mallinukset aidon kuuloisia, se ei voisi vähmpää kiinnostaa. Yamahan DG-60:nenkin on testattu ja hyvältä sekin kuulosti. Noita ei vaan meinaa löytää mistään. Valmistetaanko edes enää? Harppu on alaston piano |
Miikathebest 29.02.2004 17:39:27 (muokattu 29.02.2004 17:42:33) | |
---|
Spider II? Käy kattomassa video. http://www.line6.com/spiderII/hear.asp Videon mukaan kuullostaisi hyvältä vehkeeltä. Tiiä sitten kuullostaako se kotona noin hyvältä :) Nuo ei oikeesti kuulosta yhtään hyvältä! IMO. Siinä voxin laudassahan on kaikkea melkein yhtä paljon kuin bossin gt-6:ssa.(tai vielä enemmänkin) Näin voi muodostua ongelmaksi se, että kaikki aika menee säätämiseen, ja sen täydellisen soundin etsimiseen, ja koskaan ei ole tyytyväinen säätöihin. Ja vielä se yhteensopivuus vahvareiden kanssa... Toisaalta sekin voi viedä kitaristin uskottavuutta, että soundi vaihtuu aina musiikkityyliin sopivaksi numetallista jazziinn... Tuosta Saattaa olla haittaa myös oman tyylin kehittymisessä. Tai no mikäs siinä jos tykkää olla muuntautuva ja "huomaamaton"... Nuo multipaavot on pelottavia! |
superfly 29.02.2004 17:50:15 | |
---|
Nuo ei oikeesti kuulosta yhtään hyvältä! IMO. Siinä voxin laudassahan on kaikkea melkein yhtä paljon kuin bossin gt-6:ssa.(tai vielä enemmänkin) Näin voi muodostua ongelmaksi se, että kaikki aika menee säätämiseen, ja sen täydellisen soundin etsimiseen, ja koskaan ei ole tyytyväinen säätöihin. Ja vielä se yhteensopivuus vahvareiden kanssa... Toisaalta sekin voi viedä kitaristin uskottavuutta, että soundi vaihtuu aina musiikkityyliin sopivaksi numetallista jazziinn... Tuosta Saattaa olla haittaa myös oman tyylin kehittymisessä. Tai no mikäs siinä jos tykkää olla muuntautuva ja "huomaamaton"... Nuo multipaavot on pelottavia! Joo en mä lautaa ole harkinnutkaan, vaan Valvetronix-comboa. Ja onhan se lautakin todella paljon helpompi säätää kuin GT6. Enkä ymmärtänyt ollenkaan tuota sun pointtias kitaristin uskottavuudesta. Ei pidä paikkaansa. Eri musiikkityyliin erilaiset saundit, johan sen sanoo maalaisjärki. Eihän se ole edes mahdollista vetää kirkonpolttometallia esim. Fenderin Twinillä. Tai 5150:lla rautalankaa. Uskottavuus soittajana luodaan ihan muilla keinoilla. Harppu on alaston piano |
Olli S. 29.02.2004 18:27:05 | |
---|
No jos on pakko mallintava hankkia, niin suosittelisin Fenderin cybertwiniä, varsinkin jos haet enimmäkseen vintage meininkiä! Ja sama vehe, mutta moottoroimattomilla potikoilla, yhdellä elementillä ja puolikkaalla päättäriteholla on Cyber Deluxe, jos haluaa päästä edullisemmin. Muistipaikkojakin taisi olla joku nen vähemmän, mutta eiköhän 64 riitä. Ainakin minulla riittää. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
superfly 29.02.2004 18:33:08 | |
---|
Noita Fendereitä en ole milloinkaan nähnyt Tampereen kaupoissa. Löytyy varmaan Helsingistä? Harppu on alaston piano |