Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 512 13 14 15 16122 123 124 125 126
carlos
31.07.2009 21:24:24 (muokattu 31.07.2009 21:29:46)
sikki-six: Hyvä taktiikka Cityllä: vahvistavat omaa jengiä ja heikentävät samalla pahimpia kilpailijoita. Varsinkin kun muistetaan, että he ovat ostaneet myös Aston Villasta Gareth Barryn ja Manusta Tevezin... Vieläkin yrittävät saada Joleon Lescottia Evertonista.

Jännä nähdä miten saavat tuon paketin toimimaan - tuossa on mun nähdäkseni yhtä iso mahdollisuus täydelliseen mahalaskuun kuin uuteen nousuun... Liikaa hyökkääjiä on Cityssä, etten sanoisi. Sama resepti kuin Realilla tänä kesänä, katotaan kuinka törsääjien käy.

Erona tietenkin se, että Realilla on läjä maailmanluokan pelaajia entuudestaan, Citylla ei yhtä paljoa ainakaan. Aika röyhkeitä hankintoja ovat kieltämättä tehneet.. Ja joo, Bellamyn on parempi opetella pelaamaan keskikentällä, muuten voi tulla vähän niukasti peliaikaa. Mutta sinänsä ihan täydellinen trio, kun Adebayor rynnii kärjessä Tevezin ja Santa cruzin tukiessa hyökkäystä laidoilta.. Robinho voi huutaa ohjeita vaikka vaihtopenkiltä. Itse olen tästä Cityn meiningistä innoissani tasan siksi, että nyt voivat olla parempia kuin red wankersit. Mites se Noel gallagherin lupaus kuuluikaan...

- - -

Sit veikkausliigaa. Oli iha viihdyttävä toi tps- tamu, ainaki peli parani loppua kohden. Vaikka HJK porskuttaakin kärjessä, on ihan hauska nähdä erityisesti tps:n ja hakan pärjäävän liigassa - niissä seuroissa on pyritty viemään suomifutista mielestäni eniten eteenpäin. Ja tommoisten efforttien sois tuovan tulosta.

EDIT: Ja djKaaos kai otti huomioon, ketä Cityltä oli pelaamassa näitä hävittyjä pelejä? Aivan, uusista staroista tasan Adebayor yhdessä pelissä ja Barry sitten molemmissa Chiefsejä vastaan pelatuissa otteluista, joista muuten toisen voittivat.
by the grace of God
DJKaaos
31.07.2009 22:59:15 (muokattu 31.07.2009 23:07:38)
carlos:

EDIT: Ja djKaaos kai otti huomioon, ketä Cityltä oli pelaamassa näitä hävittyjä pelejä? Aivan, uusista staroista tasan Adebayor yhdessä pelissä ja Barry sitten molemmissa Chiefsejä vastaan pelatuissa otteluista, joista muuten toisen voittivat.

En katsonut ketkä pelasivat, mutta jumalauta: Man Cityn pitää voittaa saatanan e-afrikkalaiset tsiifssit ja kaikenmaan orlandot vaikka C-miehistöllä. Ei jeesus sentään.

E: Nytpä vilkasin noita Cityn kokoonpanoja. Ja ei, kyse kun ei ole edes mistään C-porukasta, vaan ihan käypästä kokoonpanosta. Tappioita ei voi selittää millään muulla tavalla kuin asenteella.
Minä olen minä.
carlos
31.07.2009 23:27:59
djKaaos: En katsonut ketkä pelasivat, mutta jumalauta: Man Cityn pitää voittaa saatanan e-afrikkalaiset tsiifssit ja kaikenmaan orlandot vaikka C-miehistöllä. Ei jeesus sentään.

E: Nytpä vilkasin noita Cityn kokoonpanoja. Ja ei, kyse kun ei ole edes mistään C-porukasta, vaan ihan käypästä kokoonpanosta. Tappioita ei voi selittää millään muulla tavalla kuin asenteella.

Juu niin täytyis. Kunhan vaan kokoonpanoista tietämättömille oikaisin, että nyt ei ollut tähtisikermä vielä pelaamassa. Sikki-sixin lainauksesta ("jännä nähdä miten saavat tuon paketin toimimaan") ja edellisestä postauksestasi kun itse olisin ainakin sen käsityksen helposti saanut, että nyt Tevezit sun muut ryssi iha urakalla.
by the grace of God
VR
03.08.2009 15:19:36
djKaaos: En katsonut ketkä pelasivat, mutta jumalauta: Man Cityn pitää voittaa saatanan e-afrikkalaiset tsiifssit ja kaikenmaan orlandot vaikka C-miehistöllä. Ei jeesus sentään.

Niin noh, harjotuskaudella yleensä asenne on se, että pelaillaan se mikä jaksetaan ja yritetään välttää loukkaantumisia. Eipä näissä peleissä tarvi hampaat veressä voittoa hakea, kun ei siitä voitosta mitään kostu. Junnupelaajilla tietty tuo asenne ei toimi, kun pitäis näyttöjä antaa.
Everything is a OK! YNWA
DJKaaos
03.08.2009 16:19:00
VR: Junnupelaajilla tietty tuo asenne ei toimi, kun pitäis näyttöjä antaa.

Jos Citystä puhutaan, niin siellä on aika helvetisti muitakin kuin junnuja, jotka haluavat varmasti antaa näyttöjä. Vaikka joidenkin mielestä näiden "rivimiesten" kohtalo on sinetöity näiden tähtisiirtojen takia, en silti usko heidän itsensä ajattelevan näin tai myyvänsä nahkaansa kovin halvalla.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
04.08.2009 21:49:57

Nyt ovat päässeet Real ja Liverpool Xavi Alonson siirron ehdoista sopuun. Poolin taitaa olla aika vaikea löytää tolle paikalle yhtä kovaa korvaajaa, ei hyvältä näytä... Alberto Aquilania ovat kuulemma AS Romasta hommaamassa, saas kattoa kuin käy.

Alonson siirtosummaksi arvellaan 30 miljoonaa puntaa. Ei ainakaan halvalla lähtenyt baski. Aivan älyttömät ovat nämä kesän siirtomarkkinat. Fiksu veto Poolilta että pitivät kiinni tosta summasta, Real saa maksaa, kun kerran koko sirkuksen aloittivatkin :P
The Crookmachine Project
DJKaaos
05.08.2009 15:52:01
Poolin materiaali oli paikoitellen erittäin kapea/haavoittuvainen jo viime kaudella, joten ihmetyttää hieman tämä yksipuolinen liikenne seurassa. Nyt kun nukkuvat, niin voivat kohta jälleen todeta että juna meni jo.

Glen Johnsonin saapumisesta - tai saapumattomuudesta - ei ole kiinni Poolin liigamestaruus, vaikka hänestä onkin kehittynyt kenties liigan paras oikea laitapakki.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
05.08.2009 15:58:50 (muokattu 05.08.2009 16:01:06)

Ihan samaa mieltä djKaaoksen kanssa. Tuo Alonson tilanne tosin mogattiin jo vuosi sitten. Nimittäin kun Benitez metsästi Gareth Barrya Aston Villasta, niin siinä samalla Alonso laitettiin myyntilistalle. Tämä ei kait Xavia miellyttänyt... Tuosta lie johtuu tämä herran halukkuus siirtoon, vaikka uskoisin Realin kovan nipun ja mahdollisen menestyksen painavan myös vaakakupissa aikas paljon.

Noh, pelasipa elämänsä kauden viime vuonna, siinä sivussa taisi Rafankin mieli muuttua. Eikä saatu sitten sitä Barryakään, kun Pool hidasteli jälleen. Hyvin taas onnistuivat tämänkin ryssimään, ärgele. Katotaan jos se Aquilani tulis tilalle. Enpä usko että Alonson veroinen syöttökone on kuitenkaan kyseessä.

E: Glen Johnsonin myötä tuon oikean pakin paikka toki vahvistui, mutta tämä maksoi Poolille melkein 15 miltsiä. Eikö Aureliosta muka olisi saanut enempää kuin 3,5m?
The Crookmachine Project
Ziggy Bubba
05.08.2009 19:28:21 (muokattu 05.08.2009 19:29:40)

Ja Alberto Aquilani on Liverpoolin mies! Taisivat käydä tätä kauppaa samalla tuon Alonso-diilin kanssa... Pari vuotta nuorempi jamppa saatiin ainakin tilalle, ja kymmenen miltsiä jäi säästöön :)

http://soccernet.espn.go.com/news/s … 65316&sec=transfers&cc=5739
The Crookmachine Project
texjazz
05.08.2009 21:51:08

Älleh ellus allo nodhat.
Simo78
05.08.2009 23:46:16
Ei jumalauta tuota Meidän miehistöä, oikeesti alkaa jo hävettämään:-D. On sieltä sentään hävinnyt ylipaska Saviola. Mutta vois ne nyt alkaa noita muitakin "ylijäämiä" myymään pois...
Ziggy Bubba
05.08.2009 23:58:20 (muokattu 05.08.2009 23:59:35)

Simo78: Ei jumalauta tuota Meidän miehistöä, oikeesti alkaa jo hävettämään:-D. On sieltä sentään hävinnyt ylipaska Saviola. Mutta vois ne nyt alkaa noita muitakin "ylijäämiä" myymään pois...

Aikas monta "oranssia" istuu varsinki penkillä, ellei mitään tapahdu. Ruudista lähtien...

E: Ei voi ainakaan väärin veikata ens kauden vihatuinta jengiä, vihaan jo :D
The Crookmachine Project
Van Hannes
06.08.2009 17:13:51
Simo78: Ei jumalauta tuota Meidän miehistöä, oikeesti alkaa jo hävettämään:-D. On sieltä sentään hävinnyt ylipaska Saviola. Mutta vois ne nyt alkaa noita muitakin "ylijäämiä" myymään pois...

Ainakin Huntelaar on näköjään menossa Milaniin

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/jalkapallo/1717399
"There Can Be Only One Hannes"
Black Star
09.08.2009 15:10:24

Daniel Jarque on poissa...

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2009080910052285_jp.shtml
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/8191861.stm

Huhhuh, loistava pelaaja ja vasta 26v.
Voimia Espanyolille ym...
Kevyet...
Parsley, Sage, Rosemary & Thyme
Simo78
09.08.2009 20:27:53
Black Star: Daniel Jarque on poissa...

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2009080910052285_jp.shtml
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/8191861.stm

Huhhuh, loistava pelaaja ja vasta 26v.
Voimia Espanyolille ym...
Kevyet...

On jo aika monta nuorta urheilija sälliä kuollut sydänvikoihin. Mikäs on se doping testauksen tila, vai mistä muusta tuollaiset voi johtua? Ketäs näitä on Puerta ja ainakin muutama afrikkalainen...
Lord of the strings
12.08.2009 14:14:59
Canal+ "Näytämme kaikki Suomen A-maajoukkueen ottelut" Sport.

No miksi helvetissä tämän päivän Ruotsi - Suomi ei sitten näy? Kyllä nyt imo kustaan maksavaa asiakasta aika railakkaasti silmään. Reklamaatio (asiallinen) lähetetty.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Black Star
12.08.2009 16:43:00

Lord of the strings: Canal+ "Näytämme kaikki Suomen A-maajoukkueen ottelut" Sport.

No miksi helvetissä tämän päivän Ruotsi - Suomi ei sitten näy? Kyllä nyt imo kustaan maksavaa asiakasta aika railakkaasti silmään. Reklamaatio (asiallinen) lähetetty.

Rajüa komppia.

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=46131&part=sports

Pitää tsiigailla tuolta, heitetään nyt veikkaus viel: Yltiöoptimisesti 2-1 Suomelle, Porokara 24min, Kuningas 25min
Parsley, Sage, Rosemary & Thyme
DJKaaos
12.08.2009 17:03:32
Ei paljon kyllä kiinnosta tuo peli. 1. jakso saattaa olla ihan ok peliä, mutta sitten kun alkaa tämä vaihtoshow, niin ei jumalauta. "Peli meni sekaisin, kun nuo vaihdot", "Vaikee oli pitää pakettia kasassa, kun ukot vaihtu", "Ei tästä saa mitään käsitystä, kun nuo vaihdot tekivät pelistä niin rikkonaisen". Ja muuta paskaa.
Minä olen minä.
reino
21.08.2009 07:25:23
Aamulehdestä juuri luin, että Canal+ on napannut oikeidet La Ligan näyttämiseen. Hieno juttu.
ding-dong
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)