nahkahuppu 05.08.2009 17:31:12 | |
---|
Tarkennan vielä että kuin metallisessa tynnyrissä. Lisäsin EHX:n nano clonen efekti luuppiin, clean kanavalla vaikutus oli toivotunlainen. Särökanavalla taasen alapää hävisi kokonaan ja soundi muuttui otsikon mukaiseksi. Vahvistimen omaa särökanavaa en käytä vaan sörö tulee clean kanavasta ja skeban välissä on EHX:n metal muff nano.Testasin myös niin että clone oli ennen muffia sekä muffin jälkeen..tilanne huononi entisestään.Mainittakoon vielä että ilman clonea ei styrkkarista tule ylimääräistä kohinaa edes särökanavalla, kun clonen nappaa päälle niin häiriö kohinaa alkaa tulla.Mitä teen?Heitänkö clonen jokeen? |
laita torille kiertämään tai pidät muistona, saat hyvän kirjepainon. Tunteella päin vittua. |
Jäämeri 05.08.2009 19:37:45 | |
---|
Mulla oli joskus tuommoinen, sikana säkissä kun halvalla sai. Testasin 2 minuuttia ja laitoin kiertoon. Aiheutti helvetisti häiriötä, ihan sama missä välissä se oli. |
tommiot 05.08.2009 19:41:09 | |
---|
Soukka: Mulla oli joskus tuommoinen, sikana säkissä kun halvalla sai. Testasin 2 minuuttia ja laitoin kiertoon. Aiheutti helvetisti häiriötä, ihan sama missä välissä se oli. Käytitkö omaa muuntajaa? Nano Clone toimii negatiivisella jännitteellä, eikä sitä voi kytkeä muiden pedaalien virtalähteiden kanssa rinnakkain. How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
powerfly 06.08.2009 09:48:09 | |
---|
Mulla nano ei aiheuta mittään häiriöitä, mut aika paska se kyl on. Parhaiten toimii saundin parantajana aina kun sen ottaa pois päältä. Ronkeli ei saa rinkeliä |
Jäämeri 06.08.2009 10:19:53 | |
---|
Moridin: Käytitkö omaa muuntajaa? Nano Clone toimii negatiivisella jännitteellä, eikä sitä voi kytkeä muiden pedaalien virtalähteiden kanssa rinnakkain. Ensin tuli virta samasta muuntajasta kuin muillakin pedaaleilla, siitä ei tullut kuin pihinää. Mutta testasin myös patterilla, silloin häiriköi lähes yhtä pahasti. Olisiko se kuuluisa maanataikappale sitten, jos muilla ei ole näitä ongelmia ollut. Eipä silti, Small Clone on aika lailla kivempi. Muita Nanoja en ole testannut. |
kivi 06.08.2009 14:15:22 | |
---|
Veikkaan että ongelma on siinä, että se on efektiloopissa, varsinkin jos efektilooppi on säädettävää mallia. Eli kyseessä olisi kampasuodatus. Kokeile, toimiiko paremmin ennen vahvistinta. Kaikkien laitteiden soundista ei tarvi tykätä. Electro-Harmonixilla ei kuitenkaan oo mun mielestäni yhtään turhaa laitetta, vääriä laitteita väärin käytettynä kyllä paljonkin. |