9292 01.08.2009 13:03:31 | |
---|
Valtton: Miul on kans ollu tommonen Zoom 505 joskus yheskyt luvun lopussa. Joskus käyny mielessä et hommais tommosen takas ihan sen takia et ois kiva tsekata oliko se soundi nyt tosiaan niin paska. Aikanaan ihan kelpo särötin, kaverin saadessa Jcm800 half stackin niin se Zoomi survottiin vielä sinne väliin vissiin niinkun parantamaan sitä soundia......... hah hah oi niitä aikoja. Mä voin sulle semmosen myydä :P Mikääs vitsin allekirjoitus? |
fuzz 01.08.2009 13:13:03 (muokattu 01.08.2009 13:13:36) | |
---|
Mun mielestä mielenkiintoisempi kysymys on, että mikä hemmetin hyvä KT-soundi? ;) Itse kyllä ihmettelin soundien heikkoutta eilisen Kuopio RockCockin esiintymisen jälkeen. Oli kyllä vaikka minkälaista kuraa äänet. Hyviä biisejä bändillä kyllä olisi, mutta kahden livekokemuksen perusteella soundeista olen kyllä saanut melko happaman kuvan. elämän tarkoitus on 42 |
9292 01.08.2009 13:20:52 | |
---|
fuzz: Itse kyllä ihmettelin soundien heikkoutta eilisen Kuopio RockCockin esiintymisen jälkeen. Oli kyllä vaikka minkälaista kuraa äänet. Hyviä biisejä bändillä kyllä olisi, mutta kahden livekokemuksen perusteella soundeista olen kyllä saanut melko happaman kuvan. Biisithän ovat kyllä mun mielestä hyviä, vaikka ovatkin vähän yksinkertaisia. Livenä ne soundit eivät munkaan mielestä olleet mitään parhaita mitä olen kuullut mutta lätyillä on paikoittain ihan kelpo soundit. Uusimmalla levyltä ne parhaat soundit eivät kyllä löydy minun mielestä. Mikääs vitsin allekirjoitus? |
JK1 04.08.2009 13:35:31 | |
---|
2006 Turussa Kårenin keikalla oli murhaavin komppikitarasoundi ikinä. Muilla näkemilläni KT:n keikoilla on soudit olleet sitten kehnosta hyvään ja kaikkea sillä välillä, mutta tuolla keikalla jotenkin kaikki osui nappiin ja olin sellaisessa kohtaa yleisössä, että suuntaukset/miksaukset osui helvetin hyvin. Leadit sitten oli selvästi kompromissisoundit, kun aika vähän se Hynynen niitä livenä soittaakaan, mutta komppeihin en keksinyt mitään, miten niitä voisi parantaa. Sopi siihen musaan niin täydellisesti kuin vaan voi. |
Sensonic 04.08.2009 16:08:57 | |
---|
pietari-poika: Tuleekohan omistamastani pocket podista parin vuoden päästä tällainen uusi "turhake jolla kukaan ei koskaan tule tekemään mitään". Niin ne ajat muuttuu. Se on jo. Itse en ole käyttänyt Pocket Podia enää kertaakaan sen jälkeen, kun asensin viimeisimmän Guitar Rigin miniläppäriini. Paljon monipuolisempi ja helpompi käyttää. Mulla on noita "pikkuleluja" lisäksi Korgin Pandora 3 ja M-Audio Black Box, mutta nykyään käytän kotisoitteluun noista "leluista" ainoastaan Guitar Rigiä. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Radix Saint
Radix Deluxe 7
Radix Deluxe Broken Wings,
Landola F6/Cut |
Terry Pantheras 04.08.2009 16:26:37 | |
---|
Kitara sepikumpulaisvireeseen, syö lihapiirakan kolmella nakilla sinapilla ja ketsupilla ilman paperia ja sit vaan jotenki sohii etusormella otelautaa. No ei vais... MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Crossroad 05.08.2009 13:50:03 | |
---|
Ben_D: Ei Kotiteollisuus soundeja pitäisi käyttää kenenkään...edes Kotiteollisuuden :) Zoom 505:sta tulee kotiteollisuus-soundit vaikkei haluaisikaan :) |
Krice 05.08.2009 17:18:57 | |
---|
Nauhoittelin huvikseni 505:lla. EQ-asetukset oli noin puolessa välissä eli sellaista jo hieman treble-painotteista ja jos äänentoistossa on trebleä niin kyllähän se vähän jo sirisee:) Kyseessä Lead-mallinnus, jossa on vähän säröä kun vertaa Metal tai Dist-malleihin. http://koti.mbnet.fi/paulkp/guitar/mp3/Zoom505Lead.mp3 |
Krice: Nauhoittelin huvikseni 505:lla. Jotakuinkin samanlainenhan toi oli, kuin kaikki muutkin sun särönäytteet tähän asti, kamoista riippumatta. :) I don't believe in Peter Pan, Frankenstein or Superman! All I wanna do is BICYCLE BICYCLE BICYCLE! |
aoi 05.08.2009 17:54:14 | |
---|
Antti1: Jotakuinkin samanlainenhan toi oli, kuin kaikki muutkin sun särönäytteet tähän asti, kamoista riippumatta. :) Tämä puoltaa kivasti muuan hokeman oikeellisuutta. |
pekurides 05.08.2009 18:29:39 | |
---|
Krice: Nauhoittelin huvikseni 505:lla. EQ-asetukset oli noin puolessa välissä eli sellaista jo hieman treble-painotteista ja jos äänentoistossa on trebleä niin kyllähän se vähän jo sirisee:) Kyseessä Lead-mallinnus, jossa on vähän säröä kun vertaa Metal tai Dist-malleihin. http://koti.mbnet.fi/paulkp/guitar/mp3/Zoom505Lead.mp3 Onhan aika hmm. vekotin. Etäisesti kitaraakin muistuttaapi mutta enempi melkeinpä tuli synat mieleen :=) Tunteella päin vittua. |
Krice 05.08.2009 18:38:40 | |
---|
pekurides: mutta enempi melkeinpä tuli synat mieleen :=) Chorus hämää. |
Satu ja Tuija 05.08.2009 19:21:24 | |
---|
Miks joku haluis koti teollisuus saundin? |
Grugi 05.08.2009 19:26:54 | |
---|
Satu ja Tuija: Miks joku haluis koti teollisuus saundin? Samasta syystä varmaan kun jotkut ei osaa kirjottaa yhdys sanoja :D SDMF |
tuomas30 05.08.2009 19:31:09 (muokattu 05.08.2009 19:31:19) | |
---|
Miks joku haluis koti teollisuus saundin? Villi veikkaus että ne haluaa soittaa kotiteollisuutta. |
novo 05.08.2009 19:32:06 | |
---|
tuomas30: Villi veikkaus että ne haluaa soittaa kotiteollisuutta. Miks kukaan haluis soittaa Kotiteollisuutta? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
tuomas30 05.08.2009 19:38:47 (muokattu 05.08.2009 19:38:56) | |
---|
Miks kukaan haluis soittaa Kotiteollisuutta? No tähän en enää osaa vastata. |
krautio 05.08.2009 19:39:20 | |
---|
En tiedä minkälaiset säädöt pitää laittaa saadaksesi Kotiteollisuus-soundit, mutta kannattaa muistaa, että levyllä saattaa soida yhtä aikaa 2-10 kitaraa päällekkäin, jotka on ajettu 2-10 moulinexin läpi. Lisäksi kuultavaan kitarasoundiin vaikuttaa kovasti taustalla möyrivä (särö)basso. Eli tehtävä lienee mahdoton, mutta ainahan kannattaa yrittää. Köpe "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
Ziggy Bubba 05.08.2009 20:08:36 | |
---|
Satu ja Tuija: Miks joku haluis koti teollisuus saundin? Siksi että ne halajaa Kotiteollisuus-soundin, sekä niitä häirittee lukihärö. |
puusormi 05.08.2009 20:11:40 | |
---|
novo: Miks kukaan haluis soittaa Kotiteollisuutta? Jos ne on kyllästyneet soittamaan viiksiprogea. Saapiko lähettää terveisiä? |