Aihe: Kurzweil K2000:n soundeja
1
Mark1
05.08.2009 10:03:50
Moi!

Voisiko joku kertoa miten (sysex) soundien lähettäminen onnistuu Kurzerilin K2000:een midin kautta?

Laite on kytketty oikein ja tarvittava ohjelma löytyy koneelta mutta toimenpide vaatinee säätöjä myös itse laitteessa. Kurzi on kytketty midillä suoraan M-Audion Audiophile 24/96 äänikorttiin (IN/OUT) ja koneelle asennetun Midi Ox-ohjelman käyttö on hallussa. Olen siirtänyt sillä mm. Korg X3:n soundeja pc:ltä. Silloin synan asetuksiin piti tehdä hieman säätöjä että homma onnistui. K2000:n manuaalia olen lukenut ja googlettanut aiheesta mutta hommassa on mennyt pää vähän sekaisin.

Kiitos jo etukäteen mahd. vastauksista!
-Markku
JPQ
05.08.2009 17:09:49

No kaikku mun tuntemani synat ottaa sysexän vastaan suoraan ainoastaan jossain taitaa sen vastaan oton esto ja lähettämis puoli koneelle päin onkin eri juttu sanon silti. jos joskus joku muu tarvitsee.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
ganesha
05.08.2009 23:44:02
JPQ: No kaikku mun tuntemani synat ottaa sysexän vastaan suoraan ainoastaan jossain taitaa sen vastaan oton esto ja lähettämis puoli koneelle päin onkin eri juttu sanon silti. jos joskus joku muu tarvitsee.

sanonpa vaan, ettei tällaisella ulosannilla äidinkielen ainekirjoituksessa pitkälle pötkitä! :D Välimerkit on keksitty sitä varten, että tekstistä muodostuisi helposti ymmärrettävä kokonaisuus. yhdys sanatkin on keksitty kirjoittaa yhteen lukemisen helpottamiseksi...viestin informaatiosisältökin on aika heppoinen :D

tarkoitukseni ei ole leikkiä kielipoliisia, eikä vittuilla. kesti vain muutaman minuutin tajuta mitä yritit sanoa ;) ja sitten ku tajusin, se olikin osastoa Matti Nykänen: ehkä otin, ehkä en.

tuo sinun suomenkielen itseilmaisu näyttää ihan kiinaksi kirjoitetulta hebrealta, sori vaan :D
viina. hanuri. ja naiset.
laboratory
06.08.2009 00:32:56
tuo sinun suomenkielen itseilmaisu näyttää ihan kiinaksi kirjoitetulta hebrealta, sori vaan :D

Laajasti ymmärrettynä tämäkin kommentti liittyy Kurzweil K2000:n soundeihin
JPQ
06.08.2009 02:17:05

ganesha: sanonpa vaan, ettei tällaisella ulosannilla äidinkielen ainekirjoituksessa pitkälle pötkitä! :D Välimerkit on keksitty sitä varten, että tekstistä muodostuisi helposti ymmärrettävä kokonaisuus. yhdys sanatkin on keksitty kirjoittaa yhteen lukemisen helpottamiseksi...viestin informaatiosisältökin on aika heppoinen :D

tarkoitukseni ei ole leikkiä kielipoliisia, eikä vittuilla. kesti vain muutaman minuutin tajuta mitä yritit sanoa ;) ja sitten ku tajusin, se olikin osastoa Matti Nykänen: ehkä otin, ehkä en.

Minä kyllä osaan lukea niin hyvin että tiedän ettet hattuile (sana vaihdettu). ps. äidinkieltä lisätienistissään hyödyntävä tosin lauseita ei tarvitse tehdä.:) ja en ole ylioppilas tosiaankaan.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
jurpontor
06.08.2009 10:49:01
ganesha: tarkoitukseni ei ole leikkiä kielipoliisia, eikä vittuilla. kesti vain muutaman minuutin tajuta mitä yritit sanoa ;)

Hot tip: kun luet JPQ:n kirjoituksia, kuvittele että joku puhuu ääneen ne lauseet. Saa suoraan selvän asiasta.
"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
ganesha
08.08.2009 16:58:19
noh, toisaalta tuollainen kryptisempi itseilmaisu pakottaa pysähtymään ja sulattamaan lukemaansa. toisaalta ihan hyvä juttu tässä nykyisessä nopeiden leikkausten musavideomaailmassa...
viina. hanuri. ja naiset.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)